Skocz do zawartości

"Forumowy klub V-Stroma" ( DL 650 , DL650 , DL 1000 , DL1000 )


Rekomendowane odpowiedzi

Ile kosztuje naprawa kosza sprzęgłowego? DL ma około 30 kkm przebiegu jest szansa że kosz został już wymieniony? Czy może dać sobie spokój z dużym V-stromem z roczników 02-03 skoro to taki nie wypał

 

pozdrawiam Paweł

Edytowane przez Pawel-SV
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wyczytałem na forum to wymiana kosza nie wiele daje... jedni radzą się przyzwyczaić do hałaśliwego sprzęgła inni radzą wsadzić sprzęgło od SV1000 ... Chociaż widziałem ostatnio u kolegi w warsztacie stał DL1000 chyba z 2002 albo 2003 z przebiegiem ponad 45 tys i wcale mu sprzęgło nie hałasowało... u mnie jest ponad 24 tys i póki co "odpukac" też nie hałasuje...

Chętnie bym zakupił do swojego moto też taki ustrojstwo... jakby kto był chętny to można kupić to na spółkę i się wymieniać .... no i jesli ktoś ma możliwość ściągnąć to prosto ze Stanów (będzie taniej) http://www.customdynamics.com/motorcycle-p...dule.htm#Suzuki do DLa kosztuje 192 $ jak czterech luda się skrzyknie to koszt wyniesie po 50 $ i można zapomnieć o słabym dole i drgawkach w przedziale 3-4 tys obr. Indywidualnie zakup Power Commander i hamownia będzie kosztowała fortunę... (około 2 tys. zł)... tutaj zakup będzie nieporównywalnie tańszy a efekty podobne. Jak ktoś z posiadaczy DLów zainteresowany to walić na priv. Jestem na tym forum już jakiś czas więc nie mam niecnych zamiarów... :icon_mrgreen:

Edytowane przez cabaniero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam,

mam KLV1000 od roku - model z 2004. przebieg ma symboliczny : ok. 5 kkm.

przez kilka miesięcy od czasu napisania pierwszego posta obserwowałem zachowanie się MOJEGO motorka oraz reakcje w okolicy tych magicznych 3 tyś obrotów.

Nie wiem czy jest to kwestią przebiegu, rocznika, map zapłonu czy stylu jazdy ale u mnie te problemy nie występują. Moto ciągnie od samego dołu - w mieście zakręty można pokonywać na 3-cim biegu, gdy obroty spadają do ok. 2 tyś. i nadal ciągnie bez szarpania. Czwarty bieg dostaje kopa powyżej 4 tyś obrotów ale i poniżej nie ma tendencji do szarpania łańcuchem. Dodam, że silnik pracuje na pełnym syntetyku mobila.

 

Podobnie ma się historia ze sprzęgłem - wszystko gra jak w "szwajcarskim zegarku" :evil: .

Jedyne problemy jakie zaobserwowałem :evil: to sporadyczne problemy z redukcją biegów od wyższego biegu do luzu np w mieście przy zmianie świateł na czerwone. W efekcie zdarza się, że konieczne jest delikatne popuszczenia sprzęgła aby móc zredukować biegi do żądanego (np. luzu)

 

 

 

jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

mam KLV1000 od roku - model z 2004. przebieg ma symboliczny : ok. 5 kkm.

przez kilka miesięcy od czasu napisania pierwszego posta obserwowałem zachowanie się MOJEGO motorka oraz reakcje w okolicy tych magicznych 3 tyś obrotów.

Nie wiem czy jest to kwestią przebiegu, rocznika, map zapłonu czy stylu jazdy ale u mnie te problemy nie występują. Moto ciągnie od samego dołu - w mieście zakręty można pokonywać na 3-cim biegu, gdy obroty spadają do ok. 2 tyś. i nadal ciągnie bez szarpania. Czwarty bieg dostaje kopa powyżej 4 tyś obrotów ale i poniżej nie ma tendencji do szarpania łańcuchem. Dodam, że silnik pracuje na pełnym syntetyku mobila.

 

Podobnie ma się historia ze sprzęgłem - wszystko gra jak w "szwajcarskim zegarku" :icon_rolleyes: .

Jedyne problemy jakie zaobserwowałem :) to sporadyczne problemy z redukcją biegów od wyższego biegu do luzu np w mieście przy zmianie świateł na czerwone. W efekcie zdarza się, że konieczne jest delikatne popuszczenia sprzęgła aby móc zredukować biegi do żądanego (np. luzu)

jacek

 

Mój egzemplarz jak i znaczna większość VStromów, KLV (co wynika chociażby z międzynarodowego forum użytkowników tego motocykla) cierpi na drgawki i wibracje w zakresie niskich obrotów... nie mówię tu o szarpaniu łańcuchem... przy odkręceniu manetki silnik się wkręca liniowo i ciągnie całkiem dobrze, ale w zakresie 3-4 tys generuje wyczuwalne wibracje , które da się odczuć na kierownicy, podnóżkach, pod tyłkiem... winę za to ponosi prawdopodobnie komputer sterujący wtryskiem (źle zaprojektowane mapy paliwa) ...użytkownicy którzy zainstalowali Power Commander, Teka Fsi, czy Yosh Box zgodnie twierdzą ,że poprawienie map wtrysku (wzbogacenie mieszanki w tym zakresie obrotów) oraz synchronizacja podciśnienia w gardzielach skutecznie eliminuje te wibracje, podobno w rocznikach 2007 zmieniono fabrycznie ustawienia komputera i silnik kulturalniej zachowuje się w tym zakresie obrotów..... powszechnie panuje pogląd żę jeśli silnik V to ma mocny dół... ale to mit... nie wszystkie V są elastyczne na dole.. zależy to od wykorbienia, od kąta ustawienia czopów, od mas zamachowych wału... krótkoskokowa, wysokoobrotowa V z lekkim wałem korbowym nie będzie mocna na dole i basta... no i nie będzie tak dobrze wyważona jak rzędowa czwórka.... stąd skłonność też do generowania wibracji... dlatego też w dużych V ..zestrojenie wtrysku ma ogromne znaczenie i wpływ na kulturę pracy i na wibracje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

A tu kolejny fajny patent z podniesieniem fabrycznego DLa 650 o 3 cale , skok zawieszenia zwiekszono o 1,5 cala ... Część dolna widelca oryginalna, część górna od DR ... podobno działa wyśmienicie http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=198343 No to taki VStromik już może dotrzymać tempa Afrikom w terenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tu kolejny fajny patent z podniesieniem fabrycznego DLa 650 o 3 cale , skok zawieszenia zwiekszono o 1,5 cala ... Część dolna widelca oryginalna, część górna od DR ... podobno działa wyśmienicie http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=198343 No to taki VStromik już może dotrzymać tempa Afrikom w terenie...

 

Tylko te deseczki pod stopkę trzeba ze sobą wozić :D

A tak poważnie, ciekaw jestem jak to sie faktycznie zachowuje... bo wygląda całkiem sympatycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam wszystkich...

 

Mam pytanko do ludzi oblatanych w temacie... Otóż wczoraj byłem w salonie Suzuki w Tychach celem to przymierzenia sie do DL 650 i 1000 a że jakosik 650 mi nie podeszła (na marginesie między innymi dlatego że ma jedną puszkę hi hi hi...) pytam o 1000-czkę że mi się podoba i jaka cena wyposażenie itd. na co pan sprzedawca mówi... "weź sobie 650 bo fajniejsze lżejsza a tak wogule to 1000-czkę SUZUKI WYCOFUJE BO NIE SPEŁNIA EURO 4... czy coś... I żeczywiście w ofercie jaką otrzymałem w MOTO SUZI w Tychach tysiączki BRAK!!! Tylko mam inne pytanie dlaczego w ofercie na 2008 u innych dealerów jest w ofercie tudzież u Pana Bogusławskiego w sprzedaży poza dealerskiej tyż jezd... O co w tym chodzi... Wie ktoś coś na ten temat... Może ma wejść zupełnie nowy model.... Co jak i kiedy? Kurna wreszcie coś człowiek sensownego dla siebie znajdzie a tu dzonk!!! :icon_twisted:

 

Pozdro dla wszytskich V-Stromowców i dla innych maniaków dwóch kółek też...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich...

 

Mam pytanko do ludzi oblatanych w temacie... Otóż wczoraj byłem w salonie Suzuki w Tychach celem to przymierzenia sie do DL 650 i 1000 a że jakosik 650 mi nie podeszła (na marginesie między innymi dlatego że ma jedną puszkę hi hi hi...) pytam o 1000-czkę że mi się podoba i jaka cena wyposażenie itd. na co pan sprzedawca mówi... "weź sobie 650 bo fajniejsze lżejsza a tak wogule to 1000-czkę SUZUKI WYCOFUJE BO NIE SPEŁNIA EURO 4... czy coś... I żeczywiście w ofercie jaką otrzymałem w MOTO SUZI w Tychach tysiączki BRAK!!! Tylko mam inne pytanie dlaczego w ofercie na 2008 u innych dealerów jest w ofercie tudzież u Pana Bogusławskiego w sprzedaży poza dealerskiej tyż jezd... O co w tym chodzi... Wie ktoś coś na ten temat... Może ma wejść zupełnie nowy model.... Co jak i kiedy? Kurna wreszcie coś człowiek sensownego dla siebie znajdzie a tu dzonk!!! :crossy:

 

Pozdro dla wszytskich V-Stromowców i dla innych maniaków dwóch kółek też...

 

Faktycznie produkcja DL 1000 zostala zakonczona, a jak sa jeszcze gdzies oferowane, to z roku 2007.

Narazie nic nie wiadomo o nastepcy DL 1000 (chyba, ze to scisle tajne :flesje: .Ja przejezdzilem ostatni sezon na DL 650 i nie uwazam zeby cokolwiek brakowalo temu motorkowi. Ale taki mit, ze jak nie ma litra, to nie motocykl. Zobacz testy porownawcze, w swojej klasie DL 650 to najlepszy motocykl.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W stanach u większości dealerów DL1000 w tym roku jest wciąż w ofercie.... ale informacja o zakończeniu produkcji DL1000 ani potwierdzona, ani zdementowano i tak naprawdę czort wie... Na Motoexpo w Wawie też był tylko DL650... Niewątpliwie mały Strom to dobry motocykl, ale i DL1000 po delikatnych modyfikacjach (progresywne sprężyny i twardszy olej , PowerCommander w modelach sprzed 2007r.) to motocykl naprawdę kozacki....stojący na równi z konkurencją, a w wielu aspektach ponad nią. Jednakże żal będzie jeśli zakończą produkcję Dużego Stroma bo naprawdę zacny to motocykl..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...