Gineczka Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Tak coś czułam :biggrin: Poprzedni olej to był motul 15w40 (mineralny)Jeśli wymienię na castrol 10w40 będzie ok? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryffka Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Poprzedni olej to był motul 15w40 (mineralny)Jeśli wymienię na castrol 10w40 będzie ok? Jak byl minerał to zalecany jest minerał. Z oleju mineralnego osadza się nagar, który może zostać wypłukany przez syntetyk/półsyntetyk. Dla świętego spokoju zalałbym minerałem:) Castrola też takiego kupisz 20w40.Osobiście mam swojego VN zalanego Castrolem 10w40. Na razie nawinąłem ok 800km od wymianki i nic się nie dzieje, no ale u mnie wcześniej był Motul 5100 więc też półsysntetyk. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek5 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Mam problem. :banghead: Ze sprzętem nabyłem szybę ale mocowania nie pasują. Po założeniu lightbara to już w ogóle. :evil: Może ktoś by się poświęcił i pstryknął foto z mocowaniem i przesłał na meila. :biggrin: [email protected]Kombinuję różne mocowania ale tam jest dość ciasno. Na razie wykoncypowałem podobne do takich jak miałem w virago - mocowanie w 4 punktach na prętach dystansowych ale muszę dorobić specjalne śruby mocujące pręty.Jak bym zobaczył inne to może coś mądrzejszego wymyślę.Z góry dzięki. :) :cool: ;) Na Kletno pognam bez szyby - i też przeżyję :crossy: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marr Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 OK, jutro pstryknę w garażu,. jaj mam oryginalną szybę do VN, mocowana jest do śrub mocujących lagi w górnej półce i śrub w dolej półce mocujących światło, mocowanie jest silne nie do ruszenia, myślę ze jeśli nie masz dwuch lewych rąk można je zrobić samemu, fotę wyślę Ci na meila.....pozdrawiam:icon_mrgreen: .........just riders........... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nullek Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 powitałpanowie mam vn 800 do wymiany oleju itp. jedno mnie niepokoi w tym motórze otóz słychać podczas jazdy gwizd a maże raczej wycie podobne do odgłosu jaki wydaje most fiata 126p hehehh ale porównanie ale nieważne tak mi sie kojarzy i sru co to kurna może być, motór ma nakulane 23700 km rok 2002 ja se myśle ze to łańcuchy rozrządu albo skrzynia i stawiałbym na to drugie.dobrze że właściciel tego nie wyczaił i nic nie gada ale pytam bo lepiej dmuchać na zimnepozdrawiam zacne grono VROC :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Lancuchy raczej nie bo one cichna przy dodaniu gazu. A moze lancuch napedowy dozyl konca swych dni. U mnie to bylo tylko przy 35 tys km. Ale to chyba tez zalezy od techniki jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gineczka Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Mam pytanie odnośnie nagrzania się garówPo krótkiej jeżdzie -po (podwórku - dalej nie mogę) jeden gar był b. gorący a ten drugi tylko ciepły- czy to normalne? :D Boję się pomyślec ,że jest inaczej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nullek Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 tak jest jak sie dyrda wkoło komina heheh nic sie nie bój tak jest że jeden piecyk nagrzewa sie prędzęjpozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gineczka Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 tak jest jak sie dyrda wkoło komina heheh nic sie nie bój tak jest że jeden piecyk nagrzewa sie prędzęjpozdro Ufffff i dzięki :banghead: Już wkrótce " podyrdam "dalej (papierki)PS. Kurde a skąd Ty wiesz ,że mieszkam obok wielkiego komina???? :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako1 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Mam pytanie odnośnie nagrzania się garówPo krótkiej jeżdzie -po (podwórku - dalej nie mogę) jeden gar był b. gorący a ten drugi tylko ciepły- czy to normalne? :P Boję się pomyślec ,że jest inaczej...Cześć 'GINECZKA'Jeżeli dotykałaś gagów z jednej strony np z lewej ,to gar z przodu powinien być chłodniejszy od gara z tyłu.Dzieje się tak dlatego bo w przednim po lewej jest łańcuch rozrządu ,a w tylnym po lewej jest płaszcz wodny.Cylindry w rzeczywistości są nagrzane jednakowo tylko na zewnątrz odczuwamy różnicę.Dopiero po dłuższej jeździe temperatura się wyrównuje. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gineczka Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Cześć 'GINECZKA'Jeżeli dotykałaś gagów z jednej strony np z lewej ,to gar z przodu powinien być chłodniejszy od gara z tyłu.Dzieje się tak dlatego bo w przednim po lewej jest łańcuch rozrządu ,a w tylnym po lewej jest płaszcz wodny.Cylindry w rzeczywistości są nagrzane jednakowo tylko na zewnątrz odczuwamy różnicę.Dopiero po dłuższej jeździe temperatura się wyrównuje. pozdr Dokładnie tak było !!!A już myślała ,że coś go boli :biggrin: Dzięki chopaki :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nullek Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 heheh Gineczka bo ja poznaniak z krwi i kości a poznaniaki maja takie powiedzonka , chociaż mamy takiego delikwenta który tylko jezdzi po trójkącie czyli 500m w jadna ulica 500m drógą i 500m trzecią i tak wkoło macieja aż dnia pewnego tak zagotował sprzeta że padł naprawił ( koszt około 2000zł) i dalej swoje :crossy: , aha dopóki niewłacza sie wentylator na chłodnicy jest ok a jeśli nawet sie właczy to szybko zbije temperaturepozdrawiam ide na gzik ze sznytloszkiem :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gineczka Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 heheh Gineczka bo ja poznaniak z krwi i kości a poznaniaki maja takie powiedzonka , chociaż mamy takiego delikwenta który tylko jezdzi po trójkącie czyli 500m w jadna ulica 500m drógą i 500m trzecią i tak wkoło macieja aż dnia pewnego tak zagotował sprzeta że padł naprawił ( koszt około 2000zł) i dalej swoje ;) , aha dopóki niewłacza sie wentylator na chłodnicy jest ok a jeśli nawet sie właczy to szybko zbije temperaturepozdrawiam ide na gzik ze sznytloszkiem :evil: No właśnie jak powinien pracować wentylator np po jeździe i kiedy już można zgasić moto?Bo poprzednik mówił gaś dopiero jak wentylator chodzić przestanie - trochę mi się to kupy nie trzyma, no bo jak silnik ma ostygnąć pracując!? :icon_mrgreen: ps. co to jest sznytloszek ? :wink: :wink: Ja nie jestem tak w 100% rodowitą poznanianką :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remo Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Aloha.Zostawiasz moto z wyłączonym silnikiem ale włączoną stacyjką. Kluczyk przekręcasz dopiero po tym jak wentylator przestanie chodzić.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igor Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Aloha.Zostawiasz moto z wyłączonym silnikiem ale włączoną stacyjką. Kluczyk przekręcasz dopiero po tym jak wentylator przestanie chodzić.PozdrawiamSorry ale po co i dlaczego tak? U mnie wentylator chodzi też po wyjęciu klucza.pzdr Cytuj Znawcy mówią, że znacznie zabawniej jest najpierw się kochać, a potem zadawać pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.