madzia 6 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 WITAM posiadam audi a4 z 95 roku od pewnego czasu przestalo dzialac sterowanie nawiewami (klimatronic) Otoz na wyswietlaczu po wlaczeni np na szybe czy nogi zapalaja sie strzalki ale nawiewow nie zalacza Silniczki ktore zalaczaja nawiewy nie dzialaja Prosze o porade osoby ktore wiedza czemu tak jest a moze ktos mial taki problem i go usuwal z gory dziekuje za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaskier Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 W Betce też są sterowane elektrycznie klapy nawiewowo/wywietrzne. Jeśli nie padł Ci silniczek sterujący to mógł paść jakiś przekaźnik bo wnioskuję, że chodziły wszystkie nawiewy i nagle nie chodzi żaden. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madzia 6 Opublikowano 24 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 sterowanie nawiewami odbywa sie poprzez 3 silniczki nie stalo sie nagle. na poczatku raz zaloczalo od razu czasem po kilku minutach.ostatni raz zalaczylo na szybe i koniec .umowilem sie juz z czlowiekiem .powiedzial ze podlaczy do komputera i pokaze czemu tak jest .mam tylko nadzieje ze nie padla elektronika.pytalem o to bo moze ktos juz mial taki problem a podejrzewam ze napewno.auto ma juz 13 lat iponad 200000 wiec cos musi walnac szkoda tylko ze w zimie kiedy nawiew na nogi przydalby sie.na kratki narazie zalaczam na krotko drucikiem he he :)zycze wszystkim wesolych i zdrowych swiat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 No najłatwiej podpiąć pod kompa bo powie wszystko. Nie możlie żeby poszły wszystkie silniczki. Najprawdopodobniej poszedł cały sterownik climatronic. Czyli tez przyciski, wyśiwetlacze i za tym są jakieś scalaki. Koszt na allegro 200-300zł. Nowe nieopłacalne. Pozdro Wełsoych Świąturban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 mam pytanko off-topic czy to ten sam silnik 2.8 co w passacie tzn VR6. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 Nie. Moc mają podobą, ale kostrucyjnie jest to silnik zupełnie inny. Kąt rozwarcia cylindrów w VR wynosi chyba 16st, a V6 60st, czy coś koło tego. Silnik VR ma jedną głowicę, V6 dwie, silnik ma tę samą moc 174KM, różnica jest w rozrządzie, VR ma SOHC, V6 DOHC. Takie minimalne różnice. Pozdrourban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 ok dzieki , bo VR6 to taki troszke wynalazek , dwie 3 garowe rzedowki przestawione wzgledem siebie o jeden garnek i spiete we wspolny wal. A ile pali tak srednio te Ałdi :icon_evil: , starego pasek srednio zadowala sie dyszka na stowke , ale mozna zejsc i nizej albo wejsc wyzej :icon_razz: ( automat) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 No nie o jeden tylko o pół, łątwiejsze tłumaczenie, jest takie, że to silnik V6 zwężony (nadaje się do małych samochodów) przykryty jedną głowicą:bigrazz: Co strasznie ułatwia prace przy nim, jak i koszt eksloatacji, przy nie zmienionych osiągach tradycyjnen V6. Bo VR6 to zawszse była jakaś tam nadzywczajna konstrukcja, która do dziś mi się podoba, szczególnie w Golfie. W nowszych modelach wystąpił silnik VR5, ale to już nieważne. Kolega na autostradzie chciał się scignąć swoją BMW 525 też koło 170KM, z Golfem III VR6 to nie miał najmniejszych szans. Taki jest właśnie VR6, nadzwyczajny - dla mnie. Pozdrourban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 ale roznica w masie tez wystapila - ok 300 kilo roznicy - dla rownego musial by 525 z Paskiem startowac. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaskier Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 Owszem VR6 to ciekawy wynalazek, niestety wadą tego ciasnego rozmieszczenia cylindrów są trudności z odprowadzaniam ciepła i nieodosobnione przypadki przegrzewania. Tak czy inaczej kiedyś marzyło mi sie Corrado VR6, problem tylko w tym, że ceny nawet starych rumpli przekraczaja granice naszego układu słonecznego. Wracając do Audi, rzeczywiście jak jeden z przedmówców też chciałem podpytać o pewne sprawy :D Powiedz mi czy masz napęd na cztery łapy czy tylko na przód? Oczywiście również interesuje mnie spalanie, głównie miejskie i ogólna awaryjność. O ile pamiętam to ten 2.8 w zależności od rocznika miał 174 i 192KM. Jest to dość ciekawa konkurencja dla BMW E-39 528 193KM i Chryslera Sebringa 2.7V6 207KM :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 ja tylko dodam ze jak szukasz auta do miasta do po pierwsze poco ci taki duzy silnik ? a po drugie szukaj automata naprawde rewelacja przy takim silniku - przy gwaltownym wcisnieciu gazu jak zalaczy kickdown-a potrafi wyrwac kierownice z rak :icon_mrgreen: ostatnio przezto malo nie wjechalem do rowu :icon_mrgreen: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madzia 6 Opublikowano 6 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Panowie zadalem pyt odnosnie klimy a wy swoje tematy ale juz sobie z ta usterka poradzilem.A co do waszych pytan to audi ma v6 z 4 zaworami na cylinder,dwie glowice i moc 174 koniki.w nowszych audi powyzej 96r byly podobne jednostki tyle ze mialy5 zworow na cyl i dlatego moc ok193km .ogolnie auto super mam w nim gaz pali od12 do 14 litrow gazu.ma naped na przod , cztero napedowe pala ok 2 litry wiecej.Ale jak przelacze na bezynke lapie stowke na dwojce i latam 180 to sadze ze spaliu 16 bezynki ale aby latal 180 czy 200 to musi wziac.ogolnie barzo udane auta jak to niemcy .jedynie ta klima elektroniczna lubi w autkach powyzej 10 lat lapac bledy i nie dzialac jak nalezy.naqprawa jest prosta tylko malo ludzi bardzo malo ktorzy umia i chca ci pomoc a takze ich niewiedza [koszmar] pozdrawiam .jesli macie jakies pyt odnosnie tych aut sluze pomoca.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 dosyc czesto w tego typu ukladach automatycznych siadaja roznego rodzaju przelaczniki krancowe, wlaczniki potwierdzajace ze jakas klapka sie otworzyla czy zamknela itd. No ale trzeba sie na tym troche znac ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madzia 6 Opublikowano 7 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 glownie zacinaja sie klapy sterujace nawiewami i silniczki ktore nimi steruja ulegaja zabrudzeniu i rozkodywuje klime Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 glownie zacinaja sie klapy sterujace nawiewami i silniczki ktore nimi steruja ulegaja zabrudzeniu i rozkodywuje klime Skąd wiesz że głównie?? A na początku sam nie wiedziałęs :flesje: A co było w Twojej klimie?? Pozdrourban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.