Skocz do zawartości

WIĘCEJ OGNIA - VN800 Classic


---AL---
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem;

 

Już od kilku lat ujeżdzam VN800 Classic. Bardzo go lubię. Jest wagowo dla mnie idealny. Nie za ciezki i nie za lekki. Nie chcę go zmieniać. Chciałbym go jednak trochę ożywić. Silnikowo jest OK, ma dopiro 30 000 km.

Wszyscy wiemy, ze po jakimś czasie chcemy wiecej ognia. Lubię chromy, ale lubie też czasami trochę odkrecić. Obecnie mam wolne wydechy VANS@HINES. Proszę podzielcie się ze mną swoją wiedzą i doswiadczeniemi jak podrasować mojego VULCANA aby nie zaszkodziło to zbytnio jego sercu.

Serdecznie Pozdrawiam :icon_question:

---AL---

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeźdzłem Classic'em przez 3 sezony i też się zastanawiałem... jedyne wyjście to: hyper+K&N, albo tańsze- jet kit+K&N. Jednak nic nie zastąpi pojemności i momentu... bo ile możesz wyciągnąć więcej procentowo? 20%? to daje ok 11 KM - a myślę, że i tak taką moc szybko objeździsz i będziesz potrzebował czegoś więcej...czyli czas na zmianę.. :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że z 800-tki nie zrobię 1600 ale chcę zrobić to co można. To nie jest tak, ze cierpię z braku mocy bo gdyby tak było to nie wahałbym się i myslałbym o czymś mocniejszym. Chcę jeszcze polatać VN-em i podrasować go trochę. To jest naprawdę kochany sprzęt. W kazdym razie dzieki za radę.

Do zobaczenia na trasie :buttrock:

---AL---

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie to żebym chciał Cie tu zniechęcać, ale nawet jak wymienisz, wydech, filtr to różnica będzie znikoma w takim krążowniku.Co do zębatek, to lekko przyśpieszenie można polepszyć ale jak to będzie wyglądało gdy będziesz wkręcał na obroty VN? Nie pasuje to do tego sprzętu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie to żebym chciał Cie tu zniechęcać, ale nawet jak wymienisz, wydech, filtr to różnica będzie znikoma w takim krążowniku.

 

W ilu "krążownikach" robiłes taki zabieg? Moc maksymalna podskoczy powiedzmy o 10% ale znacznie "wygładzi" się moment obrotowy co jest odczuwane jako duży przyrost mocy (bo liczba KM przy maksymalnych obrotach w V2 jest raczej drugorzedną sprawą). Na forach poświęconych Vulcanom ludzie którzy zrobili taki tuning bardzo są zadowoleni z efektów. No i druga sprawa. VN 800 ma bardzo ubogą mieszankę, długo się rozgrzewa na ssaniu. Wymiana dysz jest sugerowana nawet w niezależnych testach tych motocykli.

 

Co do zębatek, to lekko przyśpieszenie można polepszyć ale jak to będzie wyglądało gdy będziesz wkręcał na obroty VN? Nie pasuje to do tego sprzętu.

 

Ja zrobiłem cos takiego w swoim VN 800. Założyłem większą zębatkę zdawczą i motocykl zrobił się dużo szybszy. Ja byłem z tej zmiany bardzo zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...