---AL--- Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 Czołem; Już od kilku lat ujeżdzam VN800 Classic. Bardzo go lubię. Jest wagowo dla mnie idealny. Nie za ciezki i nie za lekki. Nie chcę go zmieniać. Chciałbym go jednak trochę ożywić. Silnikowo jest OK, ma dopiro 30 000 km.Wszyscy wiemy, ze po jakimś czasie chcemy wiecej ognia. Lubię chromy, ale lubie też czasami trochę odkrecić. Obecnie mam wolne wydechy VANS@HINES. Proszę podzielcie się ze mną swoją wiedzą i doswiadczeniemi jak podrasować mojego VULCANA aby nie zaszkodziło to zbytnio jego sercu.Serdecznie Pozdrawiam :icon_question: ---AL--- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 jeźdzłem Classic'em przez 3 sezony i też się zastanawiałem... jedyne wyjście to: hyper+K&N, albo tańsze- jet kit+K&N. Jednak nic nie zastąpi pojemności i momentu... bo ile możesz wyciągnąć więcej procentowo? 20%? to daje ok 11 KM - a myślę, że i tak taką moc szybko objeździsz i będziesz potrzebował czegoś więcej...czyli czas na zmianę.. :buttrock: Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
---AL--- Opublikowano 21 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 Wiem, że z 800-tki nie zrobię 1600 ale chcę zrobić to co można. To nie jest tak, ze cierpię z braku mocy bo gdyby tak było to nie wahałbym się i myslałbym o czymś mocniejszym. Chcę jeszcze polatać VN-em i podrasować go trochę. To jest naprawdę kochany sprzęt. W kazdym razie dzieki za radę.Do zobaczenia na trasie :buttrock: ---AL--- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 spróbuj zmienić zębatkę z przodu. Są dostępne w kilku rozmiarach (jak pamiętam od 15 do 17 zebów) - można dostosowac moto do swojego stylu jazdy. A do tego K&N i jet kit i powinno dać to jakieś efekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Nie to żebym chciał Cie tu zniechęcać, ale nawet jak wymienisz, wydech, filtr to różnica będzie znikoma w takim krążowniku.Co do zębatek, to lekko przyśpieszenie można polepszyć ale jak to będzie wyglądało gdy będziesz wkręcał na obroty VN? Nie pasuje to do tego sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Nie to żebym chciał Cie tu zniechęcać, ale nawet jak wymienisz, wydech, filtr to różnica będzie znikoma w takim krążowniku. W ilu "krążownikach" robiłes taki zabieg? Moc maksymalna podskoczy powiedzmy o 10% ale znacznie "wygładzi" się moment obrotowy co jest odczuwane jako duży przyrost mocy (bo liczba KM przy maksymalnych obrotach w V2 jest raczej drugorzedną sprawą). Na forach poświęconych Vulcanom ludzie którzy zrobili taki tuning bardzo są zadowoleni z efektów. No i druga sprawa. VN 800 ma bardzo ubogą mieszankę, długo się rozgrzewa na ssaniu. Wymiana dysz jest sugerowana nawet w niezależnych testach tych motocykli. Co do zębatek, to lekko przyśpieszenie można polepszyć ale jak to będzie wyglądało gdy będziesz wkręcał na obroty VN? Nie pasuje to do tego sprzętu. Ja zrobiłem cos takiego w swoim VN 800. Założyłem większą zębatkę zdawczą i motocykl zrobił się dużo szybszy. Ja byłem z tej zmiany bardzo zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
---AL--- Opublikowano 23 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Dzieki;Takich rad mi wlasnie trzeba.Konkretnych.Co zrobić i co za to bedę miał.Serdecznie Pozdrawiam :banghead: :icon_mrgreen: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
---AL--- Opublikowano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Czołem A co sadzicie o zwiekszeniu ciśnienia spreżania????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.