Gawron Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Z tego, co pamiętam to dopóki były KTM EXC i SX to zawory były stalowe regulowane na śrubki. Zawór ssący 120zł 1 sztuka. A kiedy weszły EXCR i SXF wtedy dopiero tytanowe regulowane za pomącą pastylek. WR od rocznika 03 były tytanoweno mozliwe :banghead: tylke ze koleś w salonie KTM mowił mnie i kumplowi jak chcieliśmy kupić 450 z 2004 ze SX ma tytanowe zawory. Ale to był tylko sprzedawca a nie mechanik więc mogł sie mylić. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 To znaczy że ktm-y z grupy sx,exc mają wyłacznie tytanowe zawory?.To praktycznie są niezniszczalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 To znaczy że ktm-y z grupy sx,exc mają wyłacznie tytanowe zawory?.To praktycznie są niezniszczalne Oznacza to, że w przypadku wymiany będzie Cię to zajebiście drogo kosztowało, a z niezniszczalnością nie ma to nic wspólnego. A z tego co się orientuje tytanowe zawory wprowadzono w SXF, czyli od 05, a w EXC dopiero od nowych silników, czyli od 07. Wcześniej były piękne stalowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 To prawie jestem w domu.Jeszcze został problem z zawieszeniem,czy po strojeniu uzyskam te same parametry co w yz,exc.Mamy parę sporych chopek,kiedyś od klx wyrwało mi puchę od filtra,tak dobiło.Chciałbym poskakać w ramach treningu,a w większości śmigać po lasach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 To prawie jestem w domu.Jeszcze został problem z zawieszeniem,czy po strojeniu uzyskam te same parametry co w yz,exc.Mamy parę sporych chopek,kiedyś od klx wyrwało mi puchę od filtra,tak dobiło.Chciałbym poskakać w ramach treningu,a w większości śmigać po lasach Jeżeli chcesz ostrzej pojeździć po torze to radziłbym wymienić sprężyny w przednim "widelcu" i zalać odpowiedni olej. Tył po gruntownej regulacji i odpowiedniej skręconej sprężynie powinien się wyrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aszuki Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Jeżeli chcesz ostrzej pojeździć po torze to radziłbym wymienić sprężyny w przednim "widelcu" i zalać odpowiedni olej. Tył po gruntownej regulacji i odpowiedniej skręconej sprężynie powinien się wyrobić.Z tym olejem to nie taki łatwy temat, jak zaleje 10w to mu stanie na powrocie, przy naszych warunkach pogodowych to 5w musi być i taki jest w standardzie a jesli zaleje 2,5w to bedzie za czuły, sprezyny odgrywają główną rolę, też miałem problem z przodem i tylko sprezyny dały efekt, olejem czy regulacją nic sie nie zrobi jak są za miekkie lub za twarde, najlepiej dobrac sobie pod wage i kupic albo jak jest standardowa twardosc np 4,4 N/mm- KTM 525 to zamontować 4,6 N/mmTyle ode mnie o przodzie.Crossmen mam serwisówke od 426 jak znajde to ci powiem jakie masz w standardzie sprężyny.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 24 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 Dzięki AszukiMogę założyć sprężyny od yz do wr i będzi po kłopocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.