Skocz do zawartości

Jak podnieść moc w wr 426


Rekomendowane odpowiedzi

Z tego, co pamiętam to dopóki były KTM EXC i SX to zawory były stalowe regulowane na śrubki. Zawór ssący 120zł 1 sztuka. A kiedy weszły EXCR i SXF wtedy dopiero tytanowe regulowane za pomącą pastylek. WR od rocznika 03 były tytanowe

no mozliwe :banghead: tylke ze koleś w salonie KTM mowił mnie i kumplowi jak chcieliśmy kupić 450 z 2004 ze SX ma tytanowe zawory. Ale to był tylko sprzedawca a nie mechanik więc mogł sie mylić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znaczy że ktm-y z grupy sx,exc mają wyłacznie tytanowe zawory?.To praktycznie są niezniszczalne

 

 

Oznacza to, że w przypadku wymiany będzie Cię to zajebiście drogo kosztowało, a z niezniszczalnością nie ma to nic wspólnego. A z tego co się orientuje tytanowe zawory wprowadzono w SXF, czyli od 05, a w EXC dopiero od nowych silników, czyli od 07. Wcześniej były piękne stalowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawie jestem w domu.Jeszcze został problem z zawieszeniem,czy po strojeniu uzyskam te same parametry co w yz,exc.Mamy parę sporych chopek,kiedyś od klx wyrwało mi puchę od filtra,tak dobiło.Chciałbym poskakać w ramach treningu,a w większości śmigać po lasach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawie jestem w domu.Jeszcze został problem z zawieszeniem,czy po strojeniu uzyskam te same parametry co w yz,exc.Mamy parę sporych chopek,kiedyś od klx wyrwało mi puchę od filtra,tak dobiło.Chciałbym poskakać w ramach treningu,a w większości śmigać po lasach

 

Jeżeli chcesz ostrzej pojeździć po torze to radziłbym wymienić sprężyny w przednim "widelcu" i zalać odpowiedni olej. Tył po gruntownej regulacji i odpowiedniej skręconej sprężynie powinien się wyrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chcesz ostrzej pojeździć po torze to radziłbym wymienić sprężyny w przednim "widelcu" i zalać odpowiedni olej. Tył po gruntownej regulacji i odpowiedniej skręconej sprężynie powinien się wyrobić.

Z tym olejem to nie taki łatwy temat, jak zaleje 10w to mu stanie na powrocie, przy naszych warunkach pogodowych to 5w musi być i taki jest w standardzie a jesli zaleje 2,5w to bedzie za czuły, sprezyny odgrywają główną rolę, też miałem problem z przodem i tylko sprezyny dały efekt, olejem czy regulacją nic sie nie zrobi jak są za miekkie lub za twarde, najlepiej dobrac sobie pod wage i kupic albo jak jest standardowa twardosc np 4,4 N/mm- KTM 525 to zamontować 4,6 N/mm

Tyle ode mnie o przodzie.

Crossmen mam serwisówke od 426 jak znajde to ci powiem jakie masz w standardzie sprężyny.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...