Maneta Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 No faktycznie,tak jak zauważył p.Piotr,pominąłem te tulejki, :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 Kiedyś zapodział mi się gwintownik spec. a musiałem szybko naprawić jeden otwór i użyłem do tego tzw. 2ki z kompletu M7x1 ale odradzam bo sprężynka później wychodzi razem ze śrubą.Niestety trzeba zakupić cały zestaw.Można stosować reperatury nawet w ślepych otworach ale należy używać krótkich sprężynek i dokręcać później śrubę na max 6Nm. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 17 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 To ja mam pytania :] urwałem dwa gwinty w ttr, prawe od pokrywy magneta i sie sączy ;] los tak chciał ze naprzeciw kanału z łańcuszkiem! ;] gwinty nie są przelotowe wiec może ich takimi nieu czynię! ;] Pytanie brzmi! Jak kupie odpowiednie sprężynki na allegro to jaki ma być gwintownik? Naprawiane to m6, to jest jakaś inna liczba zwoii czy standardowa? Słuchaj, ja ten zestaw (3x20 sprężynek różnej długości + gwintownik, trzpień prowadzący, wiertło i łamacz) kupiłem za 176 zł z przesyłką (140 bez przesyłki). Moim zdaniem cena nie jest jakaś powalająca a w silniku gwintów 1 na M6 masz na prawdę dużo. Chyba opłaca się to kupić. A co do wiercenia otworu, to zmierz głębokościomierzem jaką głębokość ma otwór i zaznacz sobie na wiertle np taśmą albo markerem żeby za głęboko nie wywiercić Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzyl Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 (edytowane) Pytanko do użytkowników tych zestawów naprawczych. Używał ktoś tego do naprawiania gwintów pod półpanewkami od wałków rozrządu ? Wogole to dobrze się sprawują te "naprawki" przy poprawnym wykonaniu? Edytowane 18 Grudnia 2007 przez orzyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 Kiedyś zapodział mi się gwintownik spec. a musiałem szybko naprawić jeden otwór i użyłem do tego tzw. 2ki z kompletu M7x1 ale odradzam bo sprężynka później wychodzi razem ze śrubą.Niestety trzeba zakupić cały zestaw.Można stosować reperatury nawet w ślepych otworach ale należy używać krótkich sprężynek i dokręcać później śrubę na max 6Nm. A można tym ustrojstwem naprawiać gwinty w których potem dokręca się coś z większą siłą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 18 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 A można tym ustrojstwem naprawiać gwinty w których potem dokręca się coś z większą siłą? Ja wczoraj dokręcałem z siłą przeokrutną więc pewnie się da :bigrazz: Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 Jeżeli w aluminium założysż długą sprężynkę to max 12Nm. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 18 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 Jeżeli w aluminium założysż długą sprężynkę to max 12Nm. I dokładnie takim dokręciłem. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.