wayne2up Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 (edytowane) Witam, kolejny raz mam pytanie , moze ktos mi pomoze, mam zx9r z 2001 i mam problem z praca silmika, mianowicie miepali na wszystkie cylindry- ale tylko na malych obrotach - do 4,5 tys. powyzej jak maselko, prawdopodobnie problem z gaznikami- ale nie koniecznie, moze ktos mi powie jak je wyregulowac- nie chodzi o synchronicacje - bo to juz zrobilem i nic nie pomoglo. , moze zoc z lancuszkiem, bo jak sprawdzalem cechy to niezchodza sie idealnie tak jak powinny- ale inaczej nie pasuje.Swiece i skra ok. modul?? niewiem- moto jak dodam mu gazu powyzej 4 tys to bardzo dlugo schodzi z obrotow, jak by zaczol palic na wszystkie cylindry. Co za tym idzie nie ma na tych obrotach wogule pawera. Latem jeszcze wmiare latwo odpalal, teraz ma straszny problem, reszta objawow tasamsa prosze o pomoc, wszelkie rady mile widziane i dzieki z gory za pomoc. Edytowane 16 Grudnia 2007 przez wayne2up Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 Porzadne czyszczenie gaznikow i ich ustawienie zakonczone synchronizacja ci pomoze, a nie sama synchronizacja.Wyglada to albo na przypchany uklad wolnych obrotow, lub lejace troche zaworki iglicowe. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 Zrzucaj gaźniki i wyczysc je porządnie. Jakieś mendy sie do środka dostały i blokuja swobodny przepływ na jałowych i lekko wyzszych. Pod lupą mozesz sprawdzic też stan zaworków iglicowych pływaka czy nie sa juz wyrobione, jełsi sa, to zmieniaj, kosztują grosze. Czy jesteś pewnien, że masz dobrze ustawione śruby składu mieszanki, te od spodu gaźnika?Filtr masz czysty? Znaki na kołach zębatych wałkow rozrządu oraz wału korbowego z tego co wysłuchałem i wyczytałem nie zgadzaja sie o pół a nawet ząbek. Ja tez miałem tą sama sytuację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne2up Opublikowano 17 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 (edytowane) Zrzucaj gaźniki i wyczysc je porządnie. Jakieś mendy sie do środka dostały i blokuja swobodny przepływ na jałowych i lekko wyzszych. Pod lupą mozesz sprawdzic też stan zaworków iglicowych pływaka czy nie sa juz wyrobione, jełsi sa, to zmieniaj, kosztują grosze. Czy jesteś pewnien, że masz dobrze ustawione śruby składu mieszanki, te od spodu gaźnika?Filtr masz czysty? Juz tyle razy je czyscilem, ale jeszcze raz zrobie- nigdy nie tykalem sie tych srubek do regulacji biegu jalowego- moze to blad, wie ktos jak sie to ustawia- jakie sa zasady ??? A o te zaworki to chodzi o te przy plywakach ? co ograniczaja przeprzepelnienie sie paliwa? W tym modelu sa jeszcze elektro zawory do dysz jak dobrze pamietam. Filtr czysty. Po zdjeciu filtru podczas proby odpalania pojawia sie ogien w gaznikach. Edytowane 17 Grudnia 2007 przez wayne2up Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 Juz tyle razy je czyscilem, ale jeszcze raz zrobie- nigdy nie tykalem sie tych srubek do regulacji biegu jalowego- moze to blad, wie ktos jak sie to ustawia- jakie sa zasady ??? A pisałeś poprzednio że kilka razy czyściłeś gaźniki?Po wymontowaniu gaźników odwracasz do góry kołami i przy pomocy wkrętaka o takiej samej szerokości co nacięcie na śrubie składu mieszanki każdą z nich delikatnie dokręcasz do wyczuwalnego oporu licząc kolejne obroty. Każda z nich powinna Ci dać taki sam wynik.Teraz po kolei każdą wykręcasz odkładasz na bok i z otworu usuwasz maleńką metalową podkładkę a po niej jeszcze gumowy Oring. I tak 4 razy.Potem Carbucleanerem przedmuchujesz każdy z tych otworów zwracając uwagę czy płyn pokazuje się w gardzieli gaźnika i czy wypływa poprzez dyszę wolnych obrotów.Montaż w odwrotnej kolejności.Na synchronizacji podobno się znasz to nie będę opisywał.Silnik po tym zabiegu powinien pracować równo. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne2up Opublikowano 17 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 (edytowane) Dzieki 'Piotrze ' , co wyjdzie z tego dam znac na forum, mam nadzieje ze tam jakies brudy beda i sie ich pozbede, no i ze to ostatecznie pomoze w rozwiazaniu tego problemu. Edytowane 17 Grudnia 2007 przez wayne2up Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.