Skocz do zawartości

Najszybsze seryjne motocykle świata


Rekomendowane odpowiedzi

Nie bardzo japońskie motory są blokowane do 299km/h tylko one już więcej nie dają rady jechać(zbyt duże opory powietrza) potwierdza to test ZZR 1400 w "Świecie motocykli" gdzie kawa jechała 296,4km/h(zmierzone GPS-em), natomiast licznik pokazywał dużo więcej.

 

Przy takich prędkościach tylne koło sie ślizga i licznik może sie mylić nawet o 30 km/h tak więc prędkość zależy od przyczepności(im lepsza tym szybciej) :icon_razz:

 

Zamiast wierzyć w Świat Motocykli poczytaj trochę bardziej fachowej literatury, czy choćby fora tematyczne poświęcone tym najszybszym motocyklom (Busa, ZX-12R, ZZ-R14). ZZ-R 1400 w ŚM nie przekroczył 300 km/h właśnie dlatego, że jest blokowany, a nie przez jakieś opory czy inne cuda-niewidy :icon_mrgreen: Popatrz też na ofertę firm tuningowych - wiele z nich oferuje gotowe kity, które tę "blokadę" znoszą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast wierzyć w Świat Motocykli poczytaj trochę bardziej fachowej literatury, czy choćby fora tematyczne poświęcone tym najszybszym motocyklom (Busa, ZX-12R, ZZ-R14). ZZ-R 1400 w ŚM nie przekroczył 300 km/h właśnie dlatego, że jest blokowany, a nie przez jakieś opory czy inne cuda-niewidy :icon_mrgreen: Popatrz też na ofertę firm tuningowych - wiele z nich oferuje gotowe kity, które tę "blokadę" znoszą.

 

Nie wiem czy ja źle czytam w temacie, ale rozmawiamy o motorach seryjnych, a nie "tuningowanych" jakimś kitem :icon_razz:

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy japoński motocykl sportowy od roku bodaj 2001 czy 2002 ma prędkość ograniczoną elektronicznie do 299 km/h, o ile oczywiście jest w stanie ją przekroczyć. I to blokowanie nie polega na tym, że jedynie na zegarze jest 299, a koza dalej przyspiesza. Nie ma tu co deliberować Patriko, takie są po prostu fakty.

 

Zajebiste są te zimowe tematy...

 

Szczerze, to ja pierwszy raz słyszę o blokadach. Zegary owszem, ael żeby jakieś elektroniczne, tudzież mechaniczne blokady???

 

Angel napisał:"Przejedz sie specjalisto jakimkolwiek nowym 1000-em to zobaczysz ze predkosc 299 osiagaja juz na 5 biegu i czasem jest jeszcze zapas obrotow.A mamy jeszcze 6 bieg (ktory nie jest nadbiegiem)."

Sprawa pierwsza niech ANGEL poda przełożenia skrzyni biegów gdzie 6 bieg nie jest nadbiegiem.

Sprawa druga - kolego Angel masz dużo szczęścia że w tym temacie nie mogę Ci przydzielić należnych procentów lub posłać Cię na krótki urlop wypoczynkowy abyś ochłonął.

Nie podoba mi się Twój opis w profilu i jak tego szybko nie poprawisz to śię postaram i polecisz.

czekam na odpowiedź.

Który to motocykl ma takie skrzynie?

 

Piotrze, wiesz coś konkretnego na ten temat???

 

Zamiast wierzyć w Świat Motocykli poczytaj trochę bardziej fachowej literatury, czy choćby fora tematyczne poświęcone tym najszybszym motocyklom (Busa, ZX-12R, ZZ-R14). ZZ-R 1400 w ŚM nie przekroczył 300 km/h właśnie dlatego, że jest blokowany, a nie przez jakieś opory czy inne cuda-niewidy :icon_razz: Popatrz też na ofertę firm tuningowych - wiele z nich oferuje gotowe kity, które tę "blokadę" znoszą.

 

Więc w tym momencie, proszę mi pokazać te KITY, i jakąś wzmiankę w Swiecie Motocykli bo od 97 mam wszystkie numery i jakoś nigdy nie mogłem się niczego takiego doczytać... A może dlatego, że żem wsiok? :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpiszcie se w google hasło "timing retard eliminator" (swoją drogą wielce mi tuning - wpięcie dwóch kostek w wiązkę elektryczną).

 

Któryśtam link z kolei: "Disables the speed limiter on the 2001 through 2006 GSXR1000 and 2001 through 2006 GSX1300R. This is because the ECM does not see the 6th gear ignition map, which has an earlier rev-limiter."

 

Więcej mi się nie chce. Skoro Waszym punktem odniesienia jest Świat Motocykli, to ja nie mam pytań.

Edytowane przez Fat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza odcięciem zapłonu po przekroczeniu obrotów nie spotkałem w motocyklach produkowanych na europejski rynek elektronicznych blokad prędkości. To po prostu mit.

Inna sprawa to motocykle w klasie 250 i 400 cc produkowane na rynek japoński gdzie nagminnie są stosowane elektroniczne i coraz bardziej skomplikowane blokady w szybkościomierzu odcinające zapłon po przekroczeniu założonej prędkości.

Podobna sytuacja występuje w chińskich skuterach 50cc odcięcie zapłonu z nadajnika przekładni tak nagminnie demontowane przez chałupników tunerów chcących zwiększyć za wszelką cenę max. prędkość a kończące się przeważnie pokrzywionymi zaworami.

Obecnie z seryjnej 600ki można wykręcić powyżej 300kmh tylko po co?

dla satysfakcji szybkiego znalezienia swego nazwiska na lokalnej tablicy ogłoszeń z czarną ramką i dokładną datą pochówku?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpiszcie se w google hasło "timing retard eliminator" (swoją drogą wielce mi tuning - wpięcie dwóch kostek w wiązkę elektryczną).

 

Któryśtam link z kolei: "Disables the speed limiter on the 2001 through 2006 GSXR1000 and 2001 through 2006 GSX1300R. This is because the ECM does not see the 6th gear ignition map, which has an earlier rev-limiter."

 

Więcej mi się nie chce. Skoro Waszym punktem odniesienia jest Świat Motocykli, to ja nie mam pytań.

 

Niech zostanie jak mówisz. Ja w to nie wierzę. Tyle.

 

A poza tym, na Allegro wspomniane "gówna" też można kupić, które się wpina między komputer a resztę wiązki i to rzekomo daje konie, prędkość... Buehehheheeh... Dobre, dobre... Dobra reklama to podstawa.

 

I sugerujesz, że ŚM to jakiś badziew...?

 

Poza odcięciem zapłonu po przekroczeniu obrotów nie spotkałem w motocyklach produkowanych na europejski rynek elektronicznych blokad prędkości. To po prostu mit.

Inna sprawa to motocykle w klasie 250 i 400 cc produkowane na rynek japoński gdzie nagminnie są stosowane elektroniczne i coraz bardziej skomplikowane blokady w szybkościomierzu odcinające zapłon po przekroczeniu założonej prędkości.

Podobna sytuacja występuje w chińskich skuterach 50cc odcięcie zapłonu z nadajnika przekładni tak nagminnie demontowane przez chałupników tunerów chcących zwiększyć za wszelką cenę max. prędkość a kończące się przeważnie pokrzywionymi zaworami.

Obecnie z seryjnej 600ki można wykręcić powyżej 300kmh tylko po co?

dla satysfakcji szybkiego znalezienia swego nazwiska na lokalnej tablicy ogłoszeń z czarną ramką i dokładną datą pochówku?

 

Te słowa są dla mnie wyrocznią. Koniec dyskusji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech zostanie jak mówisz. Ja w to nie wierzę. Tyle.

A poza tym, na Allegro wspomniane "gówna" też można kupić, które się wpina między komputer a resztę wiązki i to rzekomo daje konie, prędkość... Buehehheheeh... Dobre, dobre... Dobra reklama to podstawa.

Naprawdę jesteś tak odporny na wiedzę?

http://www.sportrider.com/bikes/146_0110_h...peed/index.html

 

Radzę przeczytać całość, dokładnie.

 

I sugerujesz, że ŚM to jakiś badziew...?

Szczerze? Tak. Na pewno nie jest to dla mnie żadna wyrocznia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Badźiew to za dużo powiedziane ale najlepszą motocyklową gazetą to jeszcze długo nie będzie.

Numer styczniowy już mam a do stycznia pozostało jeszcze trochę czasu.

2 i 1/2 strony to jakieś gówniane reklamy nie mające nic wspólnego z motocyklami a całostronicowy bełkot Potasa to prawdziwe przegięcie nie mówiąc już o reklamowych fotkach odśnieżarek.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka !

 

No musze po czesci odszczekac to co napisalem wczesniej, tzn MV Agusta jast najszybszym seryjnie produkowanym motocyklem exekwo z pierwszym modelem Hayabusy. Hayabusa z odkreconymi lusterkami rozwijala ( nie pamietam dokladnie ) 311 czy 312 km/h bez jakiegokolwiek tuningu.

 

Predkosc 312 km/h zostala uzyskana na wloskim " high speed " torze w Nardo. Jako, ze luki sa tam wyprofilowane wiec warunki atmosteryczne sa moze troche bardziej korzystne niz w innych przypadkach lub byly w dzien przeprowadzonego testu.

 

Motorrad podczas swego Top Test'u wycisnal z niej 301 km/h. Dylemat w tym, ze stary model Hayki nie jest juz podukowany wiec to stawia MV na pierwszym miejscu.

P.S. W 2002 Kawa wypuscila krotka serie modelu ZX12 R z moca 185 KM. Zlosliwcy twierdzili ze jest jeszcze szybsza od pierwszego modelu Hayki. Nie mialem jednak mozliwosci sprawdzenia tego w papierach na wlasne oczy wiec nie bede wchodzil na lod.

 

:notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo japońskie motory są blokowane do 299km/h tylko one już więcej nie dają rady jechać(zbyt duże opory powietrza) potwierdza to test ZZR 1400 w "Świecie motocykli" gdzie kawa jechała 296,4km/h(zmierzone GPS-em), natomiast licznik pokazywał dużo więcej.

 

Przy takich prędkościach tylne koło sie ślizga i licznik może sie mylić nawet o 30 km/h tak więc prędkość zależy od przyczepności(im lepsza tym szybciej) :notworthy:

 

tylne koło się ślizga przy 300km/h? a to dopiero ciekawostka... ale nie jeździłem z taką prędkością wiec dlatego wątpię...

 

a to dlaczego gps pokazuje mniej? otóż każdy licznik pokazuje więcej, obojętnie czy samochodowy czy motocyklowy (z wyjątkiem legalizowanych - najczęściej z tachografem), jak pokazują różne gazetki w stylu "auto świat" ta różnica sięga nawet do 15%. tak więc jadąc 50km/h z przekłamaniem np 10% licznik pokaże 55km/h - niby niewielka różnica, ale jadąc 300km/h licznik pokaże 330 km/h.

wyjście? - legalizacja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały czas piszemy o motocyklach seryjnych i za kilka dni po opublikowaniu testów będziemy mieli nowego rekordzistę czyli nowe 4 cylindrowe Ducati ciekawe tylko ile to będzie?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Badźiew to za dużo powiedziane ale najlepszą motocyklową gazetą to jeszcze długo nie będzie.

Numer styczniowy już mam a do stycznia pozostało jeszcze trochę czasu.

2 i 1/2 strony to jakieś gówniane reklamy nie mające nic wspólnego z motocyklami a całostronicowy bełkot Potasa to prawdziwe przegięcie nie mówiąc już o reklamowych fotkach odśnieżarek.

Potwierdzam, że styczniowy numer to "kaszana" jakiej dawno nie czytałem :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały czas piszemy o motocyklach seryjnych i za kilka dni po opublikowaniu testów będziemy mieli nowego rekordzistę czyli nowe 4 cylindrowe Ducati ciekawe tylko ile to będzie?

 

Powiem tak, 188 KM wiosny nie czyni. :icon_mrgreen: Mozna bedzie sie przeliczyc. W Desmosedici nie wprowadzono jak zapowiadala firma 200 KM. Moze poprzez odpowiednie dopasowanie przelozenia podejdzie pod 300, sie pozyje sie zobaczy.

 

:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to 188 kucyków z opony na asfalt a nie jak obiecują w nowej hajce 190 na wale korbowym .

A ile będzie na oponie?

Mnie osobiście to nie imponuje bo już spotkałem kilka egzemplarzy po 30tkm kończące swój krótki i burzliwy żywot a z wrodzonej grzeczności nie będę wymieniał marek tych motocykli że nie wspomnę o modelach.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...