kichacz Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Ja mam X11 ale praktycznie to to samo co cbr 1100 xx , u mnie też hałasował łańcuszek rozrządu , objawy były takie ze jak sie jechało to było słychać szmery z rozrządu właśnie gdzieś od 2-3 tyś obr , lub jak na luzie sie dodawało gazu i spadał z obrotów to taki aż zgrzyt . Peterek mi doradził że zamiast wymieniać napinacz za 300 zł około można wymienić (jedyną zużywającą się część w napinaczu) czyli sprężynkę za 25 zł . Sam rozebrałem i złożyłem , instrukcja jest tu w linku (http://www.cbr.strefa.pl/sprezyna_napinacza.html), i grzechoty łańcucha znikły , jestem mega wdzięczny bo myślałem że wydam z 7 stów na łańcuszek i napinacz. Na innych forach doczytałem sie że łańcuszek wytrzymuje do 90 - 100 tyś km natomiast napinacz ok 40 - 50 tyś km. czyli na jeden łańcuch dwie wymiany napinacza. Jednak to w tym silniku jest do wyeliminowania , natomiast duży hałas powoduje kosz sprzęgłowy ;/ , ale też sie doczytałem że to normalne . Nawet po wymianie kosza , sprężynek i tarcz po jakimś czasie ( krótkim czasie) znowu hałasuje . Gdyby nie ten kosz to silnik by był ideałem moim zdaniem , a tak jak jade nie słysze silnika tylko jakieś śmieszne dźwięki ze sprzęgła. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 A możecie bliżej opisać hałasowanie tego napinacza? Oglądany sprzęt hałasuje własnie po dodatniu gazu, gdzieś mniej więcej powyżej 2 tys obr. Tak jakby dźwięk dochodził z głowicy, gdzieś bardziej z góry, po prawej stronie motocykla, ślizgacz jak jaki czort. Obok stoi X11 ,z silnikiem który pracuje idealnie. Można przełożyć napinacz i sprawdzić czy to to? w sensie czy zapasuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 A możecie bliżej opisać hałasowanie tego napinacza? Oglądany sprzęt hałasuje własnie po dodatniu gazu, gdzieś mniej więcej powyżej 2 tys obr. Tak jakby dźwięk dochodził z głowicy, gdzieś bardziej z góry, po prawej stronie motocykla, ślizgacz jak jaki czort. Obok stoi X11 ,z silnikiem który pracuje idealnie. Można przełożyć napinacz i sprawdzić czy to to? w sensie czy zapasuje?Tobik, twój opis by się zgadzał.Można przełożyć, ale przeczytaj jak to zrobić, by napinacza nie zepsuć. Chodzi mi o "nakręcenie" napinacza przed jego przykręceniem. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1r6 Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 (edytowane) siema ekipa, tripy i licznik przebiegu mozna przestawic kompem z mph na km czy nic nie da sie z tym zrobic? Edytowane 20 Września 2011 przez kacper1r6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 siema ekipa, tripy i licznik przebiegu mozna przestawic kompem z mph na km czy nic nie da sie z tym zrobic? Nie znam przypadku zmiany przebiegu z mil na km lub na odwrót.Słyszałem o jakimś magiku, który jest to w stanie zrobić, ale to podobno ostre grzebanie w zegarach.Zajrzyj na allegro, tam są uniwersalne wskaźniki biegu, temp. zew. no i przebieg w km oczywiście. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1r6 Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 dzieki, z tym wskaznikiem rzeczywiscie dobry pomysl. Ale iksiński ładnie hamuje tym cbs'em:) fajna maszyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 dzieki, z tym wskaznikiem rzeczywiscie dobry pomysl. Ale iksiński ładnie hamuje tym cbs'em:) fajna maszyna Też ją bardzo lubię :biggrin: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek cbrxx Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Witam wszystkich. Mam pytanko ,nakręciłem już swoim XX 70 tyś. km i powoli zastanawiam się ile silnik w tej maszynie jest w stanie wytrzymać.Mam nadzieję ,że 100 000 km to dla niego nie problem ale mam pytanie czy macie jakieś doświadczenia odnośnie przebiegu w Cbr xx,ile są w stanie nakręcić kilometrów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Witam wszystkich. Mam pytanko ,nakręciłem już swoim XX 70 tyś. km i powoli zastanawiam się ile silnik w tej maszynie jest w stanie wytrzymać.Mam nadzieję ,że 100 000 km to dla niego nie problem ale mam pytanie czy macie jakieś doświadczenia odnośnie przebiegu w Cbr xx,ile są w stanie nakręcić kilometrów ? jak go nie bedziesz katowal, to i 150.000 zrobi bez problemu. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Regulacja płytkowa, co 24 tyś km. Cytowany model przy przebiegu 60 tyś km nie wymagał żadnej zmiany płytek,wszystkie luzy zaworów w granicach nominalnych.Krótko zaś jest z łańcuchem, "530" wystarcza na ok 8 tyś km. Tylna opona też w tych granicach.Ta sztuka ma 230 KM na kole, więc "normalny" silnik powinien obchodzić się łagodniej z napędem.Kolega używa zestawu kufrów Givi. Przy takiej mocy nie dziwi mnie taki krótki przebieg łańcucha;) Generalnie dobry łańcuch powinien wystarczyć na 20-30 tys km, przy normalnej jeździe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goguś Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Zależy od jakości łańcucha.Samo określenie 530, nie jest określeniem wytrzymałości tylko rozmiaru. Bardzo polecane są DID ZVMX2... Jak ktoś kupi DID VM to długo się nim nie nacieszy........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Zależy od jakości łańcucha.Samo określenie 530, nie jest określeniem wytrzymałości tylko rozmiaru. Bardzo polecane są DID ZVMX2... Jak ktoś kupi DID VM to długo się nim nie nacieszy........ Ano właśnie, mam właśnie ZVMX2 złotego, zobacyzmy ile pożyje. Generalnie jak patrzyłem w katalogach to z 530 nie ma za dużego wyboru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Miałem okazję przejechać się X-em z 2003. Przy wzroście 192 opieram się na nadgarstkach. Wg właściciela komfort jazdy uzyskuje się przy 160 km/h, wtedy pęd powietrza przeważa nad grawitacją. tez mam 193 i zastanawiam sie nad XX, ale mialem kiedys Thunderace i cierply mi rece po 30 min jezdzie no i kark bolal wiec sam nie wiem czy na XX nie bedzie podobnie, szczegolnie ze chce go kupic i skoczyc z UK do PL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muminek1971 Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Witam w XX z 2001 r. mam problem z obrotami silnika na saniu zbyt szybko sie wyłancza i wtedy szarpie mi silnikiem muszę trzymać manetką wysze obroty do rozgrzania silnika i wtedy jest ok. może ktoś miał podobny problem lub ma jakąś wiedze na ten temat , zgóry dziękuje za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SARGON Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 a na cieplym silniku obroty masz odpowiednie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.