Gość SirAdam Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Po lewej stronie, na ramie jest naklejka informacyjna. w jej pkt. 3 napisane jest: HM72KW - ktos wie co to moze znaczyc. Francja ma juz od 1986 roku ograniczenie mocy w motocyklach, wiec Twoja XX NAPEWNO jest "zdlawiona" Nie chcialbym zeby miał 100 KM Nie masz, masz 98 KM. Smutne, ale prawdziwe. Poz. 3 to pewnie jakies kryzy w dolocie. A 11? Czyzby to moduł? Dokladnie. wywalenie kryz z dolotu przy pozostawieniu modułu da cos? Nie. Musisz wymienic CDI. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavcioxx Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Sir Adam nie zgadzam sie z ostatnim stwierdzeniem, wywalenie kryz z dolotu przywraca moc, nie wiem czy w 100% ale daje to naprawde duzo. Wiem z autopsji w XX '00 Francuz. Mialem identyczny problem gosciu z HONDA SAN powiedzial ze absolutnie nie mozna wyciagac kryz z dolotu bez zmiany modulu, a inny gosc tez motomechanik powiedzial ze mozna i ze byc moze calej mocy to nie zwroci ale jakies 95%spokojnie. Wczesniej byl problem poleciec 245 teraz zaden problem 285 a moto chce wiecej. (nie ma zadnych problemow z praca silnika, spalaniem, odpalaniem ect.) pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Moje wypowiedzi opieraly sie na wiadomosciach i stwierdzeniach wyczytanych na niemieckich forach. Z autopsji niestety nie moge nic powiedziec bo moja XX byla "otwarta" Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnycbr Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Witam .Powroce do tematu ladowania. Temat byl i czytalem. Aku padl do konca, jest nowy. Naladowalem,podlaczylem i uruchomilem silnik. Po odlaczeniu baterii sinik gasnie. Regulator? Kupic od razu, czy szukac jakiejs innej przyczyny, szyszczenie zlaczek itp.Nie robilem pomiarow, nie mam miernika. Dodam , ze po dluzszej jezdzie aku jest ok, ale nie po miejskiej jezdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 . Po odlaczeniu baterii sinik gasnie. :eek: Najprostszy sposob zeby sobie spalic CDI i ewtl. jezeli jest to elktroniczny licznik.(o zarowkach nie wspomne) Aku sie nigdy nie odlaczy przy chodzacym silniku, bo jezeli, jak sam przypuszczasz regulator jest walniety, to elktronika nie wytrzyma napiecia rzedu powyzej 30V, bo tyle daje pradnica. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 elo ludziska mam pytanko , czy lusterka w XX sa skladane ? czy tylko przykrecane do czaszy ? Jakim spalaniem zadowala sie model na wtrysku ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahu Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 elo ludziska mam pytanko , czy lusterka w XX sa skladane ? czy tylko przykrecane do czaszy ? Jakim spalaniem zadowala sie model na wtrysku ? Lusterka są składane. Mój z 2001 spala w okolicach 6,5/7 - zależy ;) pzdr Cytuj KAPD Klub Anonimowych Piratów Drogowych"Człowiek zbyt poważny jest strasznie śmieszny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niki_lauda Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 (edytowane) 7,5/ 100Km (pomiar na odcinku ok 600 Km w trasie - przelotowa w okolicach 160 Km/h Z czego jakies 400 Km zrobione na trasie z pasazerką i sakwami. w tym 100 Km autostrady przelotowa 200.) Edytowane 9 Sierpnia 2010 przez niki_lauda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAPUS1 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Nie moge poszukac dokładnej informacji na temat przestawienia licznika predkosci z mil na km, odłaczyłem ako i mam mile:(, kiedys juz to jakims cudem przestawiłem , a teraz nie moge sobie poradzic, prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Nie moge poszukac dokładnej informacji na temat przestawienia licznika predkosci z mil na km, odłaczyłem ako i mam mile:(, kiedys juz to jakims cudem przestawiłem , a teraz nie moge sobie poradzic, prosze o pomoc Wciśnij dwa przyciski na raz i chwilę przytrzymaj. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszektopólski Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Byłem na rozpoczęciu Rajdu Katyńskiego w W - wie. Jeden motocyklista z plecakiem wybrał sie na xx. Zobaczymy jak xx daje sobie rade na wschodnich drogach Litwy, Białorusi, Rosji i stepach Ukrainy, a może ktoś był xx w tamtych stronach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszektopólski Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Witam XX -y. Mam mały problem Zarejestrowałem się na clubie owners CBR-XX i nie mogę się zalogować :banghead: bo nie dostałem klucza aktywacyjnego. kom. informuje, że wysłał na adres [email protected] a mój adres jest [email protected] możliwe ze przy wpisywaniu adresu wrzuciłem (w). Widziałem że niektórzy jestaście tam -wysłał by ktoś e-maila do administratora - lub porada jak poprawić :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Witam XX -y. Mam mały problem Zarejestrowałem się na clubie owners CBR-XX i nie mogę się zalogować :banghead: bo nie dostałem klucza aktywacyjnego. kom. informuje, że wysłał na adres [email protected] a mój adres jest [email protected] możliwe ze przy wpisywaniu adresu wrzuciłem (w). Widziałem że niektórzy jestaście tam -wysłał by ktoś e-maila do administratora - lub porada jak poprawić :buttrock: Poszło! Wkleiłem do admina Twojego posta, może coś poradzi, ale pewnie po weekendzie. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssmolen Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Byłem na rozpoczęciu Rajdu Katyńskiego w W - wie. Jeden motocyklista z plecakiem wybrał sie na xx. Zobaczymy jak xx daje sobie rade na wschodnich drogach Litwy, Białorusi, Rosji i stepach Ukrainy, a może ktoś był xx w tamtych stronach. Witam Ja równiez zarejestrowałem się na tym samy forum tylko mam inny problem. Mam dwa kompy jeden w domu a drugi w pracy. W domu działa poprawnie, a w pracy dostaję komunikat, że jestem wyrzucony z forum i mam skontaktować się z adminem. Pisałem do niego chyba 20 razy i nic. Proszę o pomoc w tej sprawie. nick taki sam jak tutaj ssmolen lub smoeln. IP komputera z którego nie działa mój profil to 79.189.128.158 Wielkie dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucha56 Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 mam pytanko. czy zmieniając zębatkę przednią w xx licznik będzie przekłamywał??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.