mucha56 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 są lepsze sposoby :)) np. manetka do końca :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssmolen Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Witam Łańcuch zmieniony i ma się doskonale:D Teraz nowe pytanie dotyczące klocków przednich Co polecacie drodzy uzytkownicy?? Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Witam Łańcuch zmieniony i ma się doskonale:D Teraz nowe pytanie dotyczące klocków przednich Co polecacie drodzy uzytkownicy?? Artur http://cbr-xx.pl/index.php :icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 "zlote" EBC Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopi800 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Witam. Może ktoś podpowie po ilu km wymieniamy w xx łańcuszek rozrządu Nie musisz się martwić specjalnie o łańcuszek w XX, wytrzymuje bardzo duże przebiegi i nie słyszałem, żeby trzeba było go wymieniać. Natomiast często zużywa sie napinacz łańcucha rozrządu -wytrzymuje 30 - 80 tys. km. Wymiana łatwa, koszt nowego ok. 250-300 zł. Kopi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssmolen Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 "zlote" EBC Adam dzięki za pomoc Klocki namierzone 130 zł na jedną tarczę Pozdrawiam Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1r6 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 przyznac sie, z ktorym sie dzis tulalem z Blonia do Warszawy ok 9? ;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszektopólski Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Wymieniał ktoś płyn w układzie hłodzenia w xx, czy to wielki problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 odkrecasz korek spustowy na pompie wodnej, i ponizej listwy wtryskowej (miedzy 2/3 cylindrem albo 3/4 , nie pamietam) spuszczasz wode, zakrecasz obadwa korki. Nalewasz nowego plynu bezposrednio do chlodnicy az po korek, zakrecasz. Nastepnie nalewasz plyn do zbiornika wyrownawczego, i odpalasz moto. Dajesz mu tak dlugo pochodzic na WOLNYCH obrotach az sie zalaczy wentylator, wtedy dajesz 3-4 x porzadnie gazu (przez 1-2 sekund) zeby pompa "przepchnela" pecherze powietrza w ukladzie chlodzacym. Po ostygnieciu silnika do temperatury otoczenia sprawdzasz stan plynu w zbiorniku wyrownawczym, ewtl. uzupelniasz. Gotowe. To tak ogolnie by bylo. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszgeodezja Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Witam serdecznie Ponoć nadarzyła mi się okazja kupna xx'a rok 04-05 jeden właściciel kupione w salonie w Polsce stan kilometrów ok 3 tys !! koleś go kupił polatał po mieście 2 sezony po czym zostawił xx'a pod kocem, ponoć go odpala od czasu do czasu czy tam po podwórku się przeleci maiłem Bandziora 600 po czym sezon Hajke następnie 3 sezony TL 1000s, myślałem o zakupie Bandziora 1250 2007 2008 rok trzeba dać ok 20 - 22 tys motory sprowadzane Anglia Francja ... i nigdy nie wiemy co się z nimi działo ... marzy mi sie Triumph Tiger 1050 - ale to inne koszta - inna historia Do rzeczy koleszka woła 25 tys (do negocjacji małej) za tego xx'a zastanawiam się czy takie odstane czy też zastane nie jeżdżone moto to dobry wybór. przebiegu to to nie ma bo co to jest 3 tys nawet nie dotarty silnik :) ceny xx'ów tego roku wahają się miedzy 20 -22 tys jak mówicie czy warto dać za takie coś ok 24 tys. hondziwake widziałem wyglada jak by wczoraj zeszcza z linii produkcyjnej ... poraźcie coś :) :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaki Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Nad czym ty się zastanawiasz? Cytuj Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavcioxx Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 483 ml do kazdej goleni, jezeli moge cos zasugerowac to nie lej 10W tylko rzadszy np 5W albo 2,5W no chyba ze jezdzisz tylko po dobrych asfaltach, ja niedawno zalalem 10W i jest troszke twardo. w sprawie instalacji niestety nie pomoge. pozdr. Ps. zerknij sobie kolego jesli chcesz na cbr-xx.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk58 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Witam Mam Honde XX 98`(gaźniki) juz drugi sezon i moto latało pięknie. W tym sezonie zrobiłem wymiany jak należy, regulacje gaźników, świece (irydowe), nowy olej, kontrola luzów zaworowych. W poprzednim sezonie lecialem 280 km/h z pasazerem i moto jeszcze mogło ale nie cisnołem. Wczoraj na autostradce rozpędziła się do 260 km/h po czym straciła moc i odzyskała dopiero przy 160 km/h :icon_eek: . Nie moge szybciej niż 250-260 km/h bo sie zdławi. Sądzę że problem leży w zasilaniu paliwem. Poprzedni właściciel zmontował filtry paliwa na weżykach dolotowych, zdemontowałem je ale to też nie pomogło, w kraniu mam naderwaną mambrankę czy może to mieć jakiś wpływ????? Jeżeli ktoś miał coś podobnego proszę o radę, lub gdzie można taką membrankę dostać. :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahu Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 a czy oprócz regulacji gaźników zrobiłeś ich czyszczenie? filtr powietrza też wymieniałeś/czyściłeś? pozdr Cytuj KAPD Klub Anonimowych Piratów Drogowych"Człowiek zbyt poważny jest strasznie śmieszny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk58 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 a czy oprócz regulacji gaźników zrobiłeś ich czyszczenie? filtr powietrza też wymieniałeś/czyściłeś? pozdr Gaźniki wyregulowały się idealnie i nie było z nimi żadnych problemów także czyszczenie nie było potrzebne zabezpieczały je dodatkowo te filtry paliwa. Filtr powietrza był lekko oczyszczony bo nie był brudny. Moto moc ma, nie ma żadnych innych objawów oprócz tej anomali przy 260 km/h :/ dodam że najprawdopodobniej benzyna sie dostaje w weżyk podciśnienia kranika bo jak go zdjołem to bylo mokro od benzyny, i na posotju po jeździe kapie drugim otworkiem podciśnienia(tym bez weżyka) z kranika. :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.