Skocz do zawartości

Honda CBR 1100 XX i wszystko co z nim związane


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Witam. Może ktoś podpowie po ilu km wymieniamy w xx łańcuszek rozrządu

 

 

Nie musisz się martwić specjalnie o łańcuszek w XX, wytrzymuje bardzo duże przebiegi i nie słyszałem, żeby trzeba było go wymieniać. Natomiast często zużywa sie napinacz łańcucha rozrządu -wytrzymuje 30 - 80 tys. km. Wymiana łatwa, koszt nowego ok. 250-300 zł.

 

Kopi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość SirAdam

odkrecasz korek spustowy na pompie wodnej, i ponizej listwy wtryskowej (miedzy 2/3 cylindrem albo 3/4 , nie pamietam)

spuszczasz wode, zakrecasz obadwa korki.

Nalewasz nowego plynu bezposrednio do chlodnicy az po korek, zakrecasz.

Nastepnie nalewasz plyn do zbiornika wyrownawczego, i odpalasz moto.

Dajesz mu tak dlugo pochodzic na WOLNYCH obrotach az sie zalaczy wentylator,

wtedy dajesz 3-4 x porzadnie gazu (przez 1-2 sekund) zeby pompa "przepchnela" pecherze powietrza w ukladzie chlodzacym.

Po ostygnieciu silnika do temperatury otoczenia sprawdzasz stan plynu w zbiorniku wyrownawczym, ewtl. uzupelniasz.

Gotowe.

 

To tak ogolnie by bylo.

 

 

 

 

 

Adam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie

 

Ponoć nadarzyła mi się okazja kupna xx'a rok 04-05

jeden właściciel kupione w salonie w Polsce

stan kilometrów ok 3 tys !!

koleś go kupił polatał po mieście 2 sezony po czym

zostawił xx'a pod kocem, ponoć go odpala od czasu do czasu czy tam po podwórku się przeleci

 

maiłem Bandziora 600 po czym sezon Hajke następnie 3 sezony TL 1000s,

 

myślałem o zakupie Bandziora 1250 2007 2008 rok trzeba dać ok 20 - 22 tys

motory sprowadzane Anglia Francja ... i nigdy nie wiemy co się z nimi działo ...

 

marzy mi sie Triumph Tiger 1050 - ale to inne koszta - inna historia

 

Do rzeczy koleszka woła 25 tys (do negocjacji małej) za tego xx'a zastanawiam się czy takie odstane czy też

zastane nie jeżdżone moto to dobry wybór. przebiegu to to nie ma bo co to jest 3 tys nawet nie dotarty silnik :) ceny xx'ów tego roku wahają się miedzy 20 -22 tys jak mówicie czy warto dać za takie coś ok 24 tys.

 

hondziwake widziałem wyglada jak by wczoraj zeszcza z linii produkcyjnej ...

 

poraźcie coś :)

 

:notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nad czym ty się zastanawiasz?

Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa.

icon2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

483 ml do kazdej goleni, jezeli moge cos zasugerowac to nie lej 10W tylko rzadszy np 5W albo 2,5W no chyba ze jezdzisz tylko po dobrych asfaltach, ja niedawno zalalem 10W i jest troszke twardo.

 

w sprawie instalacji niestety nie pomoge.

 

pozdr.

 

Ps. zerknij sobie kolego jesli chcesz na cbr-xx.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

 

Mam Honde XX 98`(gaźniki) juz drugi sezon i moto latało pięknie. W tym sezonie zrobiłem wymiany jak należy, regulacje gaźników, świece (irydowe), nowy olej, kontrola luzów zaworowych. W poprzednim sezonie lecialem 280 km/h z pasazerem i moto jeszcze mogło ale nie cisnołem. Wczoraj na autostradce rozpędziła się do 260 km/h po czym straciła moc i odzyskała dopiero przy 160 km/h :icon_eek: . Nie moge szybciej niż 250-260 km/h bo sie zdławi. Sądzę że problem leży w zasilaniu paliwem. Poprzedni właściciel zmontował filtry paliwa na weżykach dolotowych, zdemontowałem je ale to też nie pomogło, w kraniu mam naderwaną mambrankę czy może to mieć jakiś wpływ????? Jeżeli ktoś miał coś podobnego proszę o radę, lub gdzie można taką membrankę dostać. :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy oprócz regulacji gaźników zrobiłeś ich czyszczenie?

filtr powietrza też wymieniałeś/czyściłeś?

 

pozdr

 

Gaźniki wyregulowały się idealnie i nie było z nimi żadnych problemów także czyszczenie nie było potrzebne zabezpieczały je dodatkowo te filtry paliwa. Filtr powietrza był lekko oczyszczony bo nie był brudny. Moto moc ma, nie ma żadnych innych objawów oprócz tej anomali przy 260 km/h :/ dodam że najprawdopodobniej benzyna sie dostaje w weżyk podciśnienia kranika bo jak go zdjołem to bylo mokro od benzyny, i na posotju po jeździe kapie drugim otworkiem podciśnienia(tym bez weżyka) z kranika. :icon_evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...