Gość SirAdam Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Wlasnie mierzyłem alternator i wszystkie przewody od niego maja 1 oma do masy to chyba spalony. Nie chyba, tylko NAPEWNO, niestety. Poszukaj w sieci, sa firmy ktore oferuja alternatory o wzmocnionym uzwojeniu - nie przepalaja sie tak szybko. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzy0 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 No ja jutro dam go do przewiniecia mysle ze tez bedzie dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMAS XX Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 No ja jutro dam go do przewiniecia mysle ze tez bedzie dobrze Ja ostatnio miałem problem z ładowaniem i okazało się że altek się spalił, nie udało mi się kupić drugiego i też dałem do przewinięcia, jeszcze nie zrobiony, ale kumpel przewijał i u niego chodzi, co do regulatorów to wcale nie musi to być regulator do XX wystarczy żeby tyle samo kabli wychodziło, ale nie wiem czy jest sens coś kombinować tomekd napisał, że z R1 jest niezniszczalny i rzeczywiście popytałem mechaników i nikt w R1 nie wymieniał natomiast w Hondach notorycznie, ale zwróćcie uwagę na umieszczenie regulatorów w R1 jest pod czachą (dobrze chłodzony), a u nas pod zdupkiem więc nie wiadomo czy inny by się u nas sprawdził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Ja ostatnio miałem problem z ładowaniem i okazało się że altek się spalił, nie udało mi się kupić drugiego i też dałem do przewinięcia, jeszcze nie zrobiony, ale kumpel przewijał i u niego chodzi, co do regulatorów to wcale nie musi to być regulator do XX wystarczy żeby tyle samo kabli wychodziło, ale nie wiem czy jest sens coś kombinować tomekd napisał, że z R1 jest niezniszczalny i rzeczywiście popytałem mechaników i nikt w R1 nie wymieniał natomiast w Hondach notorycznie, ale zwróćcie uwagę na umieszczenie regulatorów w R1 jest pod czachą (dobrze chłodzony), a u nas pod zdupkiem więc nie wiadomo czy inny by się u nas sprawdził. Wiele osob w USA zamontowalo regulatory od r1 w XX,nie slyszalem zeby ktorys z nich padl. 98-99 R1 regulator jest zamontowany pod zadupkiem przy gornym mocowaniu amora. Regultor od R1 mozna znalesc w USA on ebay za niewielkie pieniadze,orginalny od XX to 130-150 papierow,gorszy drozej czy lepszy taniej,decyzja nalezy do ciebie. ;) http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p3...-All-Categories Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panax1 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 ostatnio pisalem ze mam prblem z moim xx ze puszcza dymek i bierze olej ,takze skonczylo sie na wymianie uszczelniaczy zaworowych i teraz jest super i tez zupelnie inne moto pieknie teraz chodzi przypomne rok 2000 przebieg 50000 tys i mam pytanko jak sprawdzic poziom plynu chlodzacego w zbiorniczku ? trzeba odkrecic owiewke bo tak z boku niemoge zlukac czy cos tam plywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzy0 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Ja wczoraj zakupilem na Łodzi uzyw.alternator w.g.pomiarow wszystko ok zobacze jak go zamontuje. ostatnio pisalem ze mam prblem z moim xx ze puszcza dymek i bierze olej ,takze skonczylo sie na wymianie uszczelniaczy zaworowych i teraz jest super i tez zupelnie inne moto pieknie teraz chodzi przypomne rok 2000 przebieg 50000 tys i mam pytanko jak sprawdzic poziom plynu chlodzacego w zbiorniczku ? trzeba odkrecic owiewke bo tak z boku niemoge zlukac czy cos tam plywa Jak bys odkrecil dwie sruby od baku i go lekko uniusl to chyba by bylo widac zbiorniczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 (edytowane) Ja wczoraj zakupilem na Łodzi uzyw.alternator w.g.pomiarow wszystko ok zobacze jak go zamontuje. Jak bys odkrecil dwie sruby od baku i go lekko uniusl to chyba by bylo widac zbiorniczek I jak sprawa z ladowaniem ? Kumpel ktory w Hornecie mial problemy, popoprawial kable wychodzace z alternatora - tak jakby sie poutlenialy i zalozyl regulator z cbr 250 - rocznik chyba 88 i dziala :) Edytowane 11 Maja 2009 przez Norbisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzy0 Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 No altek wymieniony ładowanie jest na poziomie.Na usprawiedliwienie Hondy dodam ze moj alternator miał uszkodzenie mechaniczne(zagiete trzy cewki)pewnie na sutek dzwona :) i to moglo sie przyczynic do jego spalenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMAS XX Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 U mnie przewinięty altek też działa, też miał uszkodzenie mechaniczne miał przerwę i był polutowany, teraz wszystko działa, regulator został stary. Mam jeszce pytanko czy ktoś wie gdzie w roczniku 2000 podpina się tester wtrysków, bo takiego wejścia jak podaje serwisówka nie znalazłem, a rozkręcałem wszystko czache i zadupek. Co powiecie na temat zębatek, przednia JT daje radę, czy lepiej zainwestować w Sunstara? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 JT jest ok i mozesz bez obaw zamontowac Ja mam 16-zebowa i jest super. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 U mnie przewinięty altek też działa, też miał uszkodzenie mechaniczne miał przerwę i był polutowany, teraz wszystko działa, regulator został stary. Mam jeszce pytanko czy ktoś wie gdzie w roczniku 2000 podpina się tester wtrysków, bo takiego wejścia jak podaje serwisówka nie znalazłem, a rozkręcałem wszystko czache i zadupek. Co powiecie na temat zębatek, przednia JT daje radę, czy lepiej zainwestować w Sunstara? Co rozumiesz poprzez pojecie "tester wtryskow" i co konkretnie chcesz testowac.PGM FI w XX ma funkcje samodiagnostyczna do ktorej mozna wejsc spinajac konkrete zlacza w instalacji.Nastepnie liczymy mrugniecia lamki F.I,itd i sprawdzamy w serwisowce. JT sa O.K.,ale moje doswiadczenie mowi mi ze Sunstar jest lepszy,szczegolnie z przodu. Jezeli masz lancuch z gornej polki jak np DID ZVM 2 to przedni Jt zuzyje sie wczesniej od lancucha i skroci jego zywotnosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMAS XX Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Chodzi mi o tester układu wtryskowego Hondy, w serwisówce pokazana jest kostka cztero pinowa do podłączenia takiego urządzenia pod siedzeniem przy lampie , znajomy ma taki tester ale ja u siebie nie znalazłem takiego wejścia, nie wiem czy to dopiero w nowszych rocznikach, bo takie sprawdzanie na miganie kontrolki to jednak zajmie trochę czasu(nawet nie wiedziałem że to tak się sprawdza), a tak podpinasz tester i powinien pokazać stan całego układu oczywiście pod względem elektroniki. Zmieniam u siebie zębatkę na 16 zębów i tak się zastanawiam czy czasem licznik teraz nie będzie źle wskazywał, bo licznik chyba podpięty jest do skrzyni to tak na moje oko wskazania mogą się zmienić , ale może się mylę. A wracając do ładowania to jeździłem po kilku mechanikach i powiem wam że każdy miał swoją teorię, np. jeden mi powiedział, że po założeniu innego regulatora można spalić altek, inny powiedział że nigdy nie słyszał o problemach z regulatorami Hondy, ale najlepszy był koleś w sklepie kazał mi przeczyścić szczotki w altku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Zmieniam u siebie zębatkę na 16 zębów i tak się zastanawiam czy czasem licznik teraz nie będzie źle wskazywał, bo licznik chyba podpięty jest do skrzyni to tak na moje oko wskazania mogą się zmienić , ale może się mylę. Naturalnie ze sie zmieni, po zalozeniu 16 zebow przelozenie wtorne sie skroci, wiec licznik bedzie pokazywal za duzo. Najlepiej sprawdzic za pomoca GPS i porownac wyniki, i bedziesz wiedzial o ile licznik "sie spieszy" Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 bo takie sprawdzanie na miganie kontrolki to jednak zajmie trochę czasu Absolutnie nie,jezeli lampka FI nie zapala sie podczas pracy silnika to znaczy ze wszystko jest O.K. Jezeli sie zapali podczas jazdy to dzialajac wedlug tej procedury mozemy odczytac numer bladu,czy tez bladow i porownac to z serwisowka.Zajmuje to 2 minuty. Lamka "pokaze " tylko te uklady FI z ktorymi jest jakis problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnycbr Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Witam. Czy wie ktos z Was jak ustawic godzine? :icon_idea: Chodzi oczywiscie o model na wtrysku.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.