Skocz do zawartości

Honda CBR 1100 XX i wszystko co z nim związane


Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam X11 ale praktycznie to to samo co cbr 1100 xx , u mnie też hałasował łańcuszek rozrządu , objawy były takie ze jak sie jechało to było słychać szmery z rozrządu właśnie gdzieś od 2-3 tyś obr , lub jak na luzie sie dodawało gazu i spadał z obrotów to taki aż zgrzyt . Peterek mi doradził że zamiast wymieniać napinacz za 300 zł około można wymienić (jedyną zużywającą się część w napinaczu) czyli sprężynkę za 25 zł . Sam rozebrałem i złożyłem , instrukcja jest tu w linku (http://www.cbr.strefa.pl/sprezyna_napinacza.html), i grzechoty łańcucha znikły , jestem mega wdzięczny bo myślałem że wydam z 7 stów na łańcuszek i napinacz. Na innych forach doczytałem sie że łańcuszek wytrzymuje do 90 - 100 tyś km natomiast napinacz ok 40 - 50 tyś km. czyli na jeden łańcuch dwie wymiany napinacza. Jednak to w tym silniku jest do wyeliminowania , natomiast duży hałas powoduje kosz sprzęgłowy ;/ , ale też sie doczytałem że to normalne . Nawet po wymianie kosza , sprężynek i tarcz po jakimś czasie ( krótkim czasie) znowu hałasuje . Gdyby nie ten kosz to silnik by był ideałem moim zdaniem , a tak jak jade nie słysze silnika tylko jakieś śmieszne dźwięki ze sprzęgła. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A możecie bliżej opisać hałasowanie tego napinacza? Oglądany sprzęt hałasuje własnie po dodatniu gazu, gdzieś mniej więcej powyżej 2 tys obr. Tak jakby dźwięk dochodził z głowicy, gdzieś bardziej z góry, po prawej stronie motocykla, ślizgacz jak jaki czort. Obok stoi X11 ,z silnikiem który pracuje idealnie. Można przełożyć napinacz i sprawdzić czy to to? w sensie czy zapasuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A możecie bliżej opisać hałasowanie tego napinacza? Oglądany sprzęt hałasuje własnie po dodatniu gazu, gdzieś mniej więcej powyżej 2 tys obr. Tak jakby dźwięk dochodził z głowicy, gdzieś bardziej z góry, po prawej stronie motocykla, ślizgacz jak jaki czort. Obok stoi X11 ,z silnikiem który pracuje idealnie. Można przełożyć napinacz i sprawdzić czy to to? w sensie czy zapasuje?

Tobik, twój opis by się zgadzał.

Można przełożyć, ale przeczytaj jak to zrobić, by napinacza nie zepsuć. Chodzi mi o "nakręcenie" napinacza przed jego przykręceniem.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

siema ekipa, tripy i licznik przebiegu mozna przestawic kompem z mph na km czy nic nie da sie z tym zrobic?

 

Nie znam przypadku zmiany przebiegu z mil na km lub na odwrót.

Słyszałem o jakimś magiku, który jest to w stanie zrobić, ale to podobno ostre grzebanie w zegarach.

Zajrzyj na allegro, tam są uniwersalne wskaźniki biegu, temp. zew. no i przebieg w km oczywiście.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Mam pytanko ,nakręciłem już swoim XX 70 tyś. km i powoli zastanawiam się ile silnik w tej maszynie jest w stanie wytrzymać.Mam nadzieję ,że 100 000 km to dla niego nie problem ale mam pytanie czy macie jakieś doświadczenia odnośnie przebiegu w Cbr xx,ile są w stanie nakręcić kilometrów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Mam pytanko ,nakręciłem już swoim XX 70 tyś. km i powoli zastanawiam się ile silnik w tej maszynie jest w stanie wytrzymać.Mam nadzieję ,że 100 000 km to dla niego nie problem ale mam pytanie czy macie jakieś doświadczenia odnośnie przebiegu w Cbr xx,ile są w stanie nakręcić kilometrów ?

 

 

jak go nie bedziesz katowal, to i 150.000 zrobi bez problemu.

 

 

 

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Regulacja płytkowa, co 24 tyś km. Cytowany model przy przebiegu 60 tyś km nie wymagał żadnej zmiany płytek,wszystkie luzy zaworów w granicach nominalnych.

Krótko zaś jest z łańcuchem, "530" wystarcza na ok 8 tyś km. Tylna opona też w tych granicach.

Ta sztuka ma 230 KM na kole, więc "normalny" silnik powinien obchodzić się łagodniej z napędem.

Kolega używa zestawu kufrów Givi.

 

Przy takiej mocy nie dziwi mnie taki krótki przebieg łańcucha;) Generalnie dobry łańcuch powinien wystarczyć na 20-30 tys km, przy normalnej jeździe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy od jakości łańcucha.Samo określenie 530, nie jest określeniem wytrzymałości tylko rozmiaru. Bardzo polecane są DID ZVMX2... Jak ktoś kupi DID VM to długo się nim nie nacieszy........

 

Ano właśnie, mam właśnie ZVMX2 złotego, zobacyzmy ile pożyje. Generalnie jak patrzyłem w katalogach to z 530 nie ma za dużego wyboru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Miałem okazję przejechać się X-em z 2003. Przy wzroście 192 opieram się na nadgarstkach. Wg właściciela komfort jazdy uzyskuje się przy 160 km/h, wtedy pęd powietrza przeważa nad grawitacją.

 

 

tez mam 193 i zastanawiam sie nad XX, ale mialem kiedys Thunderace i cierply mi rece po 30 min jezdzie no i kark bolal wiec sam nie wiem czy na XX nie bedzie podobnie, szczegolnie ze chce go kupic i skoczyc z UK do PL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam w XX z 2001 r. mam problem z obrotami silnika na saniu zbyt szybko sie wyłancza i wtedy szarpie mi silnikiem muszę trzymać manetką wysze obroty do rozgrzania silnika i wtedy jest ok. może ktoś miał podobny problem lub ma jakąś wiedze na ten temat , zgóry dziękuje za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...