dalton Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 może być tylko jedna przyczyna-źle ustawione tylne koło. jesli ustawione jest dobrze no to jednak moto jest krzywe niestety,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quki26 Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 chodzi ci o pozycje tylnego kolo, znaczy sie ze po wymianie napędu mogli cosik spitolić? Mam nadzieję że to to. dzięki, jak sprawdzę to dam znać! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk58 Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Mam pytanie. Mam założoną na tylnym kole opone 190/50/17, i mam tez ten dodatkowy blotnik zaraz nad kołemi odległoś między oponą a tym blotnikiem nie przekracza 1 cm, chce wymienić oponę na METZELER ME Z1 190/50ZR17 . Potrzeboje podpowiedzi ponieważ standardowo sa montowane 180/55/17 i czy nowa opona wieksza nie będzie obcierac. czy miał ktośprzypadek uszkodzenia tego błotnika oponą? :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRIDGE Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 A tą 190 to chyba dla lansu zakładasz bo jeśli chodzi o trakcję motocykla to tylko się pogorszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk58 Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 No właśnie nie jeździłem na 180 a powiem szczerze że 190 bardzo pięknie się prezentuje na moto, i tak jest to duże moto a z 190 to naprawde sie duże robi:) pytam bo jeżeli ma mi sie pogorszyc trakcja to zmienie na 180. pytanie kolejne w takim razie czy opona 180/55/17 wejdzie pod ten błotnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quki26 Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Skoro zaprojektowano na 180 to zakładaj 180 !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRIDGE Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 O ile profil opony nie będzie wyższy od profilu opony którą miałeś wcześniej założoną będzie wszystko OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBINSONADA Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Witam i pozdrawiam wszystkich uzytkowników XX-a. Od grudnia takze dołączyłem do tego zacnego grona :buttrock: i w związku z tym miałbym prośbe. Czy ma ktoś serwisówke po polsku do xx.(mój jest z 2004 roku,czyli na wytrysku :icon_mrgreen: ),przekopałem cały temat i znalazłem pare linków ,ale już niestety nie działają.Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cbrxx Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Witam i pozdrawiam wszystkich uzytkowników XX-a. Od grudnia takze dołączyłem do tego zacnego grona :buttrock: i w związku z tym miałbym prośbe. Czy ma ktoś serwisówke po polsku do xx.(mój jest z 2004 roku,czyli na wytrysku :icon_mrgreen: ),przekopałem cały temat i znalazłem pare linków ,ale już niestety nie działają.Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc :notworthy: Witam. Niestety nie ma książki serwisowej do XX w języku polskim. Jeśli chcesz po angielsku (99-2002r) to zapraszam na moją stronę CBRXX Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andzuscb900 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Witam, mam xx od dwoch tygodni w sumie nie znam tej maszyny, chce tego sezonu jechac na chorwacje w zwiazku z tym mam pytanie: na co zwrocic uwage przy przygotowaniu xsy do takiej dalekiej podruzy? co z tym nieszczesnym regulatorem napiecia, mozna go jakos sprawdzic w jakim jest stanie, czy moze profilaktycznie wymienic, lub kupic na zapas? POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBINSONADA Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Witam. Niestety nie ma książki serwisowej do XX w języku polskim. Jeśli chcesz po angielsku (99-2002r) to zapraszam na moją stronę CBRXX Pozdrawiam Byłem...Zobaczyłem...Sciągnołem... :wink: Dzięki Szkoda że niema polskiej serwisówki,a może warto by popytac się w ASO? "co z tym nieszczesnym regulatorem napiecia, mozna go jakos sprawdzic w jakim jest stanie, czy moze profilaktycznie wymienic, lub kupic na zapas? " Wydaje mi się że najbezpieczniej kupic na zapas i wozic ze sobą jak sie jedzie gdzieś dalej.A nawet jak będziesz kiedyś zmieniał motocykl i nie będziesz musiał do tego czasu go wymienic to napewno spokojnie go sprzedasz, bo regulatory w hondzie to bardzo chodliwy towar :icon_mrgreen: .Przynajmniej ja tak zrobie po przygodach z regulatorem w VFR-ce. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andzuscb900 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 pewnie co niektorzy sie usmieja, ale w ktorym miejscu znajde regulator w xx? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk58 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Z lewej strony pod tylnym plastikiem. Jak dobrze lookniesz jak zdejmiesz siedzenie to go widać, zależy który rocznik, do 2000r to taki prostokąt przykręcony z boku do stelarza pod siedzeniem, w nowszych chyba już jest użebrowany ale też w tym samym miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cbrxx Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 pewnie co niektorzy sie usmieja, ale w ktorym miejscu znajde regulator w xx? Regulator znajduje się pod tylną owiewką, w Twoim modelu powinien być po prawej stronie... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssmolen007 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 (edytowane) Witam Jestem szczęśliwym posiadaczem xx-a od 3 dni:D przyznam że jazda po lodzie i śniegu jest co najmniej extremalna:) mam inne pytanie Przeczytałem od deski do deski cały temat i zauważyłem sporo informacji na temat koszyka sprzęgłowego. Sprawdziłem to jak narazie na zimnym silniku i zauważyłem że jak jest zasprzęglone silnik pracuje dużo głośniej ale jak wysprzęgle to cisza i spokuj. Ale zastanawia mnie jedna sprawa-jak załączę 1 bieg i moto stoi na stopkach centralnych to aż nim rzuca jakby się coś przycinało. Na moment jest ok a za moment znowu nim trzęsie i wystepują charakterystyczne stuki-jakby coś się zacinało. Jak przejechałem 2km od starego właściciela do domu nie zauważyłem nic takiego podczas jazdy, ale własnie w garażu kiedy poszedłem podziwiać wpadłem na pomysł załaczenia silika i wrzucenia jedynki na stopkach i... tak jak opisałem Motor rok 97 podobno 40tys km ale sprzedawca znany i zaufany(chyba) Może jakieś propozycje?? Z góry dziękuję i pozdrawiam Artur Edytowane 17 Lutego 2009 przez ssmolen007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.