Skocz do zawartości

nsr + remont i pytania:P


Blackchart
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam kiedys chcialem kupic nsr do zlozenia za 800:P ale cierpliwych chyba bog nagradza i teraz jest do kupienia nsr http://www.allegro.pl/item284936726_honda_...ukcji_1990.html za 1.2k tylko ze do wymiany cylinder i tlok wiec pomyslalem sobie ze moze by tak kupic poprostu tuleje cylindra i ja jakos wymienic:P patrzylem juz narazie gdzie i na intercarsie (http://sklep.intermotors.pl/) znalazlem od hondy ale cr no i pytanie czy to bedzie pasowac i czy da rade taka tuleje wymienic?? tlok to raczej nieproblem :( a moze macie jakies inne miejsca gdzie mozna to kupic i czy cos mozecie zasugerowac

 

i jeszcze cos czy wie ktos gdzie mozna zrobic nicasilowanie:P cylindra do nsr??

Edytowane przez Blackchart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A od kiedy kladzie sie nicasil na tlok ? Jesli stare czesci jeszcze sie do czegos nadaja to z ekonomicznego punktu widzenia nowa tuleja cylindrowa i nowy zestaw tlokowy i smigac. Tylko biorac pod uwage koszty remontu i 1 rejestracji w kraju oplacalnosc kupna tego sprzetu maleje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej wyślij to do firmy która zajmuje się tulejowaniem i oni ci już dobiorą odpowiednią tuleję. To wyższa szkoła jazdy więc roboty domowe odpadają. Polecam motor-tech katowice, moto chodzi bardzo ładnie i po złożeniu odpaliło od pierwszego zakręcenia. Tłok też możesz tam zamówić, są 3 warianty cenowe. Nicasilu nie kładzie się na tłok, tylko na cylek który wcześniej był nim pokryty, w dodatku jest to drogi zabieg i dłuuugo się czeka. Postawiłem na tuleje, bo w przypadku awarii możesz zrobić szlifa, dobrać tłok i dalej śmigać a nicasil jak się zedrze to wałek i znowu około tysiąca na remont.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to nie ma różnicy oprucz ceny remontu. A do takiego motoru to lepiej bo przede wszystkim taniej wymienic tuleje na nowa(bo teraz pewnie też jest tam) A to nie cross że po złożeniu od razu musisz bo krecic po obrotach. A dla porównania cen kompletnego(z tłokiem itd.) remontu tuleji i nikasilu to na tuleji ok 700zł a nikasil ok 1000zł. w tych cenach już z przesyłkami. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie jeździsz wyczynowo to eksploatacja na tulei wyjdzie taniej (starcza na 4 szlify) no i w razie awarii masz ratunek. Nicasil jest drogi, po awarii masz następny drogi wydatek, ale starcza na dłużej, wolniej się grzeje i trochę szybciej i łatwiej dociera. Po kalkulacji wybrałem tuleje, szkoda mi pieniędzy na nicasil tym bardziej że nie zamierzam jeździć tym motocyklem do końca życia :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...