Skocz do zawartości

Blackchart

Forumowicze
  • Postów

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Blackchart

  • Urodziny 01/13/1991

Osobiste

  • Motocykl
    simson
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2739073

Informacje profilowe

  • Skąd
    Skierniewice

Osiągnięcia Blackchart

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. hmm no dobra ja chyba jestem podobnego zdania tez sobie wszystko przemyslalem:P to chyba jednak tulejowanie i po sprawie dzieks za pomoc
  2. to z tego co kubus mowi to czy ja wiem czy tak sie oplaca robic tuleje?? nicasil sie polozy i tlokow mozna wiecej nietrzeba szlifu robic i z tego co slyszalem szybciej sie dociera... niemowiac o grzaniu sie silnika
  3. sry tam sie pomylilem chodzilo oczywiscie o cylinder a co do tulejowania to moto sie tak samo wkreca i niema jakis skutków ubocznych??
  4. ej no jak sie nie da?? :flesje: gdzies czytałem ze mozna polozyc nicasil na tlok o ile wczesniej na tuleji byl juz chyba ze ma sie wstawiona tuleje zeliwna to dupa wiec jak sie nieda:P
  5. witam kiedys chcialem kupic nsr do zlozenia za 800:P ale cierpliwych chyba bog nagradza i teraz jest do kupienia nsr http://www.allegro.pl/item284936726_honda_...ukcji_1990.html za 1.2k tylko ze do wymiany cylinder i tlok wiec pomyslalem sobie ze moze by tak kupic poprostu tuleje cylindra i ja jakos wymienic:P patrzylem juz narazie gdzie i na intercarsie (http://sklep.intermotors.pl/) znalazlem od hondy ale cr no i pytanie czy to bedzie pasowac i czy da rade taka tuleje wymienic?? tlok to raczej nieproblem :( a moze macie jakies inne miejsca gdzie mozna to kupic i czy cos mozecie zasugerowac i jeszcze cos czy wie ktos gdzie mozna zrobic nicasilowanie:P cylindra do nsr??
  6. oks bylbym bardzo wdzieczny :icon_mrgreen:
  7. transport mam za free co do zasady dzialania silnika 2t to juz wiele motorków przez moje rece przeszło (czyt wiele naprawialem i posiadałem) i jakie takie pojecia o tym mam koszt wyjdzie taki jak za mto ktore byl kupil i nieznal stanu do tego pewnie niemogl bym zarejestrowac na otorower co wiecej tutaj wiem co wlozylem i ile to pochodzi a ze sie narobie?? hmm cos za cos :) a co do tego ze bez schematow osobiscie w o watpie ...
  8. hmm to sam juz niewiem ozatym to niejest tak ze tym moto pojezde rok czy iles tam czasu tylko bylo by to napewno dluzej tak sobie mysle ze wziac go raczej napewno wezme chociazby na czesci a sproboje go zlozyc nieuda sie bedzie sell czesci macie jakies opisy budowy lub strony z kad mozna wziac??
  9. co do złożenia to wiem że moge sie wprowadzić w niezłe bagno ale zawsze moge go wtedy sprzedac na części co do papierów to dla mnie to raczej na + bo myślałbym nad tym aby zarejestrować go na motorower. Koszty hmm niby sie zgadzam ze calość wyjdzie około 2k ale przynajmniej bede wiedział co w nim mam i czego moge sie spodziewac po przejechaniu tych np 100km a nie wydam 2.5k przejezdze 50km i okazuje sie ze remont. To są główne czynniki + Minus to rok i niewiem czy sobie poradze ze złożeniem jezeli macie jakaś wiedze o sklepach z częściami do tego moto oraz jakies manale opis budowy silnik schemat instalacji i inne artykuly to piszcie, oczywiscie wiem ze napewno sie nieobejdzie bez waszej pomocy no ale chyba na to akurat moge liczyc ;) pozdrawiam black
  10. hm no wlasnie niewiem jak by stala cena walu itp bo tlok widzialem za 300 - 350?? do tego lozyska i inne pierdoly 100 - 150 szlif powiedzmy tez 100 a ze sie narobie to moja strata ale i przyjemnosc tylko niewiem co z tym walem pozatym sprzedajacy mowi ze reszta rzeczy jest ok sam niewiem a macie moze jakies materialy odnosnie budowy silnika i elektrykii?? podajcie jakies dobre sklepy gdzie mozna dostal wal tlok itp do nsr larsonie niema :)
  11. witam mam problem poniewaz niejestem nazbyt bogatym czlowiekiem a lubie grzebac przy motorkach postanowilem sobie kupic nsr ale niechce na to wywalac 2k czy 3k wiec postanowilem kupic cos popsutego do naprawy, no i w zwiazku z tym znalazlem cos takiego: http://www.allegro.pl/item281783993_honda_nsr_125.html tylko ze niemam wogole opisów budowy tego silnika oraz nic zadnych schematów jakby ktos mial i moglby mi podrzucic troche by mi ulatwil podjac decyzje ale no wlasnie ale boje sie kilku rzeczy: sprzedajacy napisal ze do wymiany jest: wał , tłok i korbowód najbardziej boje sie co z walem zrobic bo jedyne wyjscie wmiare co widze to regeneracja ale jak ona znosi tak wysokie obroty?? pozatym tlok to i tak bym kupil nowy a korbowod chyba podczas regeneraci wymienia lozyska hmm jakie byscie polecili do tego moto ogolnie piszcie czy warto czy nie bede bardzo wdzieczny bo powaznie mysle nad tym pzdr:)
  12. popatrz najlepiej czy cos z elektryki ci sie nieodlaczylo, nieurwal jakis kabelek itp. mozliwe takze ze po przewrotce sie cos wylalo a ty odrazu probowales odpalic i cos poszlo z dymem popatrz czy niemasz nic z elektroniki spalonego a co do bezpiecznika "od przewrotki" to chyba nic takieog nieistnieje
  13. wyreguluj gaznik a dokladniej powietrze oraz ustaw najlepiej iglice na srodek
  14. wlasnie wiem o tym i takie male przerobki jeszcze wchodza w gre bo niemowie ze silnik ma pasowac bez zadnych zabaw poprostu zeby to niebylo ze mam rpzerobic pol motoru. Pozatym mam pytanie do audioterrorysty jak Ci chodzi RG i jak z czescmi?? to jest suzuki wkoncu ... boje sie ze sa drogie i trudno dostepne ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...