zozol Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 (edytowane) to ja YAGO :buttrock: moja kochana dziewczyna zapisala se haslo w przegladarce i przypadkiem napisalem z jej konta :buttrock: Piotrze piszac o ruchomych czesciach masz na mysli calosc czy tylko ta pseudokrzywke? Edytowane 30 Grudnia 2007 przez zozol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 filmik poazujacy przemieszczanie sie walka i luz krzywki dekompresatora >> http://rapidshare.com/files/80093783/filmiki.rar.html bardzo prosze o opinie, plik ma 10MB Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 sory za off top ale mam takie pytanko. Jak to jest że w singlach szybciej zuzywają sie wałki rozrządu. zauważyłem to już w kilku sprzętach że własnie taki proces ma miejsce najczęściej w jednocylindrowcach. za to w motocyklach np rzędowkach wielocylindrowych po znacznych przebiegach nie ma ani najmniejszej ryski. widziałem dwie rozkręcone xj-ty z 80tych lat w tym jedną moją i układ rozrządu był bez najmniejszych odchyleń a przebieg licznikowy grubo ponad 100tyś. Piotrze Ty jako osoba mająca spore doświadczenie, mająca na stole wiele silników możesz coś o tym powiedzieć? od czego to zależy wszystko pomijając kwestie niedosmarowania bo to oczywista sprawa. czy faktycznie tak jest że single szybciej męczą rozrząd czy to poprostu zbieg okoliczności? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 o jakim zuzyciu mowisz? moj silnik ma 78tys przebiegu a krzywki nei maja granicznego zuzycia jesli chodzi o wymiary Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 pack84 jeżeli pytasz o jednocylindrowca z Twojego podpisu to powodem jest zastosowanie złego materiału i księgowy firmy Suzuki. W silnikach jednocylindrowych zawory dużej średnicy i masy potrzebują mocnych sprężyn aby na czas mogły się zamykać unikając uderzenia w tłok przy max obrotach i to one są powodem szybkiego zużywania się krzywek wałka rozrządu i dźwigienek zaworowych, nie wspominam już o złym smarowaniu tego zespołu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 pack84 jeżeli pytasz o jednocylindrowca z Twojego podpisu to powodem jest zastosowanie złego materiału i księgowy firmy Suzuki. W silnikach jednocylindrowych zawory dużej średnicy i masy potrzebują mocnych sprężyn aby na czas mogły się zamykać unikając uderzenia w tłok przy max obrotach i to one są powodem szybkiego zużywania się krzywek wałka rozrządu i dźwigienek zaworowych, nie wspominam już o złym smarowaniu tego zespołu. Dzięki za wyjaśnienie:) ps. Akurat miałem już w życiu dwa motocykle DR, jeden DR 500 ('84) a drugi to z podpisu właśnie i wyżej wymienione wady nie wyszły na jaw i nic złego się nie działo. "o jakim zuzyciu mowisz? moj silnik ma 78tys przebiegu a krzywki nei maja granicznego zuzycia jesli chodzi o wymiary" Ale ja nigdzie nie napisałem o granicznym zużyciu Twoich wałków - ja tylko napisałem że single ogólnie szybciej zużywają głowice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 31 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 (edytowane) Czy ktos moglby mi powiedziec na jakich lozyskach obraca sie walek w dominatorze? wyjolem lozyska i neima na nich zadnych typowych oznaczen, sa to 2 rozne lozyska i na obu jest napisane dokladnie to samo, dobor rozmiaru - niema problemu ale jaki jest luz??? Edytowane 31 Grudnia 2007 przez YAGO Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ninjabike Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 witam jak juz o Terminatorze to też mam pytanie mianowicie: gdy motór jest zimny nie chce odpalać iskra jest paliwo też dochodzi bo po pewnym czasie kręcenia sie zalewa i jeszcze jedno moto nie chce złapać wolnych obrotów chodzi sobie tak pow. 2tys czasem potrafi sam z siebie zgasnąć gdy jest rozgrzany i wciskam sprzęgło zdarza mu sie strzelić w wydech. Może mi ktoś doradzić co to może być z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Napisz to jeszcze raz jako osobny watek, a nie wcinaj sie tutaj z zupelnie innym tematem. Jutro usune te 2 posty ( z moim ) i dostaniesz odpowiedzi na swoje pytanie. Poza tym sprawdz szukajka - tych tematow bylo na kopy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.