jojo41 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Panowie jaka jest procedura wymiany płynu i odpowietrzania układu chłodzenia w Hondzie VF500C Magna?Może ktoś napisze krok po kroku jak to zrobić - wymieniłem wąż a układ trzeba napełnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Globi Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Witam Opis czynności jest np tutaj:http://shell-advance.romiko.pl/?p=/shell/6/5 A tutaj opis, na przykładzie Hondy VT 500c:http://www.shadow.org.pl/forum/viewtopic.php?t=161 Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojo41 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Witam Opis czynności jest np tutaj:http://shell-advance.romiko.pl/?p=/shell/6/5 A tutaj opis, na przykładzie Hondy VT 500c:http://www.shadow.org.pl/forum/viewtopic.php?t=161 PozdrDzięki - tylko VT a moja VF to zupełnie dwa różne silniki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterro Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Dzięki - tylko VT a moja VF to zupełnie dwa różne silniki :crossy: Ale procedura napelniania i odpowietrzania jest taka sama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Globi Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Dzięki - tylko VT a moja VF to zupełnie dwa różne silniki :crossy:Oj tam... Japońce aż tak chyba nie namieszali w układach chłodzenia, aby VT i VF tak bardzo sie różniły w tej kwestii.Takie "drobiazgi" jak pompa wody, zbiorniczek wyrównawczy, czy korek wlewu i odpowietrzenie, montowane w latach 80-tych chyba były takie same i mniej więcej w tych samych miejscach. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojo41 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Oj tam... Japońce aż tak chyba nie namieszali w układach chłodzenia, aby VT i VF tak bardzo sie różniły w tej kwestii.Takie "drobiazgi" jak pompa wody, zbiorniczek wyrównawczy, czy korek wlewu i odpowietrzenie, montowane w latach 80-tych chyba były takie same i mniej więcej w tych samych miejscach. :crossy:Mam nadzieję - popróbuje i zobaczę. Choć tego "Air Bolt coś tam" nie widzę :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Globi Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 Choć tego "Air Bolt coś tam" nie widzę :icon_mrgreen: Hłe, hłe... a co... manual z netu?... :icon_razz: Witaj w "Klubie Poszukiwaczy Odpowietrzenia"....Też się tego drobiazgu naszukałem.. oj, naszukałem... Jest to śruba znajdująca się na kulistej obudowie termostatu. Przynajmniej w mojej VT tam jest.W praktyce jej nie używałem (zapiekła się i wolałem jej nie odkręcać "na chama" by nie uszkodzić termostatu),a moto sam się odpowietrzył. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojo41 Opublikowano 16 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 Hłe, hłe... a co... manual z netu?... :buttrock: Witaj w "Klubie Poszukiwaczy Odpowietrzenia"....Też się tego drobiazgu naszukałem.. oj, naszukałem... Jest to śruba znajdująca się na kulistej obudowie termostatu. Przynajmniej w mojej VT tam jest.W praktyce jej nie używałem (zapiekła się i wolałem jej nie odkręcać "na chama" by nie uszkodzić termostatu),a moto sam się odpowietrzył. PozdrTak manual z netu :flesje: ale tej śruby na termostacie niema :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 z tego co pamietam to spust cieczy masz na dole po lewej przy pompie, korek wlewu masz po prawej u gory, a odpowietrznik jest w termostacie pomiedzy gaznikami u gory (termostat jest zawieszony na wezach nie jest on mocowany w silniku), wyglada on jak odpowietrznik ukladu hamulcowego. Zbiornik wyrownawczy plynu jest pod siedzeniem.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojo41 Opublikowano 16 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 z tego co pamietam to spust cieczy masz na dole po lewej przy pompie, korek wlewu masz po prawej u gory, a odpowietrznik jest w termostacie pomiedzy gaznikami u gory (termostat jest zawieszony na wezach nie jest on mocowany w silniku), wyglada on jak odpowietrznik ukladu hamulcowego. Zbiornik wyrownawczy plynu jest pod siedzeniem.Pozdrawiam Spust cieczy jest rzeczywiście na dole przy pompie ale w ramie(kawałek ramy jest częścią układu chłodzenia),termostat jest przy samej chłodnicy - ale na diabła niema odpowietrznika :eek: Ps. jak wlewać płyn - przez zbiornik wyrównawczy czy przez chłodnice :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 a mozesz zrobic fotke tremostatu?? i co jest najwyzsza czescia w ukladzie chlodzenia termostat czy wlew cieczy czy moze wlew jest polaczony z termostatem?? co do wlewania samej cieczy to wlewasz ja bezposrednio do ukladu chlodzenia glownym wlewem przy chlodnicy lub na wezu, po zalaniu ukladu zalewasz zbiorniczek wyrownowazajacy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Globi Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 Nie przez zbiorniczek wyrównawczy.Nie masz korka wlewu?Musi gdzieś być.Np. przy główce ramy lub na chłodnicy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 Sorry ze wyjeżdzam z tematu wam. Ale chciałem sie spytac jak zalewa sie chłodnice(2 są) w crossie zeby nie była któraś nie daj boże zapowietrzona? Nie wiem jak sie powinno profesjonajnie zalewac płyn do chłodnicy tak żeby nie było tam powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojo41 Opublikowano 16 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 a mozesz zrobic fotke tremostatu?? i co jest najwyzsza czescia w ukladzie chlodzenia termostat czy wlew cieczy czy moze wlew jest polaczony z termostatem?? co do wlewania samej cieczy to wlewasz ja bezposrednio do ukladu chlodzenia glownym wlewem przy chlodnicy lub na wezu, po zalaniu ukladu zalewasz zbiorniczek wyrownowazajacy.Foty nie mogę(aparat zdechł), wlew do chłodnicy po lewej, termostat po prawej, oba są na tej samej wysokości może ciut wyżej termostat(ze 2-3cm). Foty mojej maszyny są w linku poniżej, ale raczej ogólne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wochu Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 Podepne się pod temat i zapytam jaki płyn polecacie do czyszczenia układu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.