Skocz do zawartości

DT 50


KUBAS007
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Szczerze powiedziwszy to ja koncowke zgobilem to tak jak przelotowa :icon_twisted: No wiem ze najlepiej by bylo silnik od 80 zalozyc ale skad taki wytzrasnac na allegro nie ma o wlasnie a moze ktos z was chce sprzedac ja chetnie kupie :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie pytanie znalazlem oferte z tarczami sprzeglowymi i mysle zeby je kupici zmienic teoretycznie spzeglo jeszcze nie jest zle ale mysle ze moznaby zmienic bo one chyba nigdy nie byly zmieniane.To jak bawic sie w zmiane czy dobiero jak sie popsuja i jeszcze jedno czy wystarczy same tarcze sprzeglowe kupic czy jeszcze cos nie wiem np koszyk czy sprezyny?? moga byc stare czy jak zmieniac to dorazu wszystko??

 

 

Acha i jeszcze jedno pytanie dotyczace cylinda znaczy czy cylinder z taiwanu jest cos warty?

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=283308914 o ten chodzi pytalem sie i podobno produkowany na tajwanie i supeer wykonanie

Edytowane przez KUBAS007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem juz dawno chcialem go kupic ale nie posypie sie za sztbko moto bo to 70ccm i niclas to moc pewnie wieksza i to sporo i to znow kombinowania za duzo dysze poznije pewnie nowy wal by trzeba kupic ale dobra kto sie jeszcze wypowie?? A pozatym ten na mielochu jest jedno pierscieniowy a slyszalem ze jedno pierscieniowe nie sa za dobre to jak wkoncu jest??

Edytowane przez KUBAS007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem juz dawno chcialem go kupic ale nie posypie sie za sztbko moto bo to 70ccm i niclas to moc pewnie wieksza i to sporo i to znow kombinowania za duzo dysze poznije pewnie nowy wal by trzeba kupic ale dobra kto sie jeszcze wypowie?? A pozatym ten na mielochu jest jedno pierscieniowy a slyszalem ze jedno pierscieniowe nie sa za dobre to jak wkoncu jest??

Nie kupuj samego cylka. KUP OD RAZU CAŁY SILNIK OD DT 80 MX !!

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kupuj samego cylka. KUP OD RAZU CAŁY SILNIK OD DT 80 MX !!

 

KUP to tak latwo powiedziane.NIe wiem, chyba sobie wyczaruje taki silnik bo nigdzie nie ma a poza tym kupujac silnik to moge trafic na "mine"i wydam tylko kase za troche zlomu, ktora nadjae sie tylko za zom .Teoretycznie sprawdze czy chodzi ale mi chodzi o takie sprawy jak przebieg jakies wymiany a majc stary silnik wiem co ma co mszue wymiec i wogole,No to tak pytanie pierwsze ktory cylek lepszy niclasil na mielochu czy ten zeliwny na allegro.No a drugie co do tego silniczka to jakby ktos widzial jakas oferte to prosze zucic link bede bardzo wdzieczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znowu ja i caly czas mysle co zrobic z moim motorem.Chcialem kupic cylinder tunigowy ale mysle ze nie bo wal mam orginany a przebieg juz go troche jest takze moze sie posypac najchetniej bym kupil caly silnik od 80 MX ale tez nie moge znalezc wiec razem z tata obmyslilem ze splanuje sie gloweice i kupi pierscionki to ja mysle ze moze jeszcze tlok by sie dokupilo bo juz swoje tez przezyl i pewnie orginalny jest, i moze kupic wiekszy po szlifie jak sadzicie??I czy ebde musail cos jeszcze zrobic czy to wstarczy ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) i pewnie orginalny jest, i moze kupic wiekszy po szlifie jak sadzicie??I czy ebde musail cos jeszcze zrobic czy to wstarczy ??

Jaki masz rocznik? Domyślam sie że młody skoro mówisz że tlok od nowości. Mój kolega/ sąsiad ma z 2005(kupił w 2006) i po ok pór roku zmienił na 70ccm(cała góra) i jest do tej pory jest git. 50 odblokowana ma ok 8-9KM a teraz ok 16KM z 70-ątki.

 

A i nie kupuje się cylindra tylko swój daje sie do szlifu.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz rocznik? Domyślam sie że młody skoro mówisz że tlok od nowości. Mój kolega/ sąsiad ma z 2005(kupił w 2006) i po ok pór roku zmienił na 70ccm(cała góra) i jest do tej pory jest git. 50 odblokowana ma ok 8-9KM a teraz ok 16KM z 70-ątki.

 

A i nie kupuje się cylindra tylko swój daje sie do szlifu.

Pozdro

 

 

Nie rocznik mam 90/91 a co do tlkoa to tak mi sie zjade chyba ze w niemczech byl zmieniany bo ja nic nie robilme poprzedni wlasciciel tez nie.A jak z tym splanowaniem glowicy?co msuze jeszcze zrobic czy wsytaczry tylko tlok i pierscionki znaczy ja mysle zeby kupic tlok nadwymiar i na starym cylku.Moze tak byc??Zanczy jescze raz splanuje glowice kupie pierscionki i tlok a cylinder musze do szlifu dac??

Edytowane przez KUBAS007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rocznik mam 90/91 a co do tlkoa to tak mi sie zjade chyba ze w niemczech byl zmieniany bo ja nic nie robilme poprzedni wlasciciel tez nie.A jak z tym splanowaniem glowicy?co msuze jeszcze zrobic czy wsytaczry tylko tlok i pierscionki znaczy ja mysle zeby kupic tlok nadwymiar i na starym cylku.Moze tak byc??Zanczy jescze raz splanuje glowice kupie pierscionki i tlok a cylinder musze do szlifu dac??

 

Robisz tak. Kupujesz tłok (prawdopodobnie 0,25mm większy niż poprzedni), dajesz cylinder z tłokiem do zakładu gdzie robią szlify + jeszcze honowanie(nakładanie małych rys na cylindrze, żeby pierścienie się dobrze dotarły)

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rocznik mam 90/91 a co do tlkoa to tak mi sie zjade chyba ze w niemczech byl zmieniany bo ja nic nie robilme poprzedni wlasciciel tez nie.A jak z tym splanowaniem glowicy?co msuze jeszcze zrobic czy wsytaczry tylko tlok i pierscionki znaczy ja mysle zeby kupic tlok nadwymiar i na starym cylku.Moze tak byc??Zanczy jescze raz splanuje glowice kupie pierscionki i tlok a cylinder musze do szlifu dac??

Nie licz na to co Ci sie wydaje że było zrobione przez poprzedniego właściciela. Planuje sie głowice jak jest nie równa(przez co wydmuchuje np. w jednym miejscu uszczelkę). Z podnoszeniem mocy to nie na buchasz, wiec zrób zęby "chociaż był tak mocny jak oryginał, to będzie wielki sukces." Daj do szlifu z większym tłokiem, zmontuj na nowych uszczelkach, dobrze dotrzyj i to będzie najlepsze dla silnika i Ciebie. Tak zrób jeśli dół silnika jest przynajmniej w dobrym stanie, bo jak jest nieciekawie z łożyskami czy luzy wał ma to od razu to zrób żeby nie zmarnować swojej pracy i wkładu pieniędzy.

Pozdro :icon_biggrin: :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...