Złoty Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 WITAM!!!mam mozliwosc kupienia z anglii 929 ale niestety samemu nie moge tam pojechac, kolega ktory sie nie zna na motorkach ma ja przywiesc do PL...Motorek jest caly, ma jedna wade cos stuka, dokaldnie nie wiadomo co...mechanik angielski powiedzial ze to exap jest zle ustawiony albo nieszczelny i dlatego tak stuka...Nigdy nie mialem motorku z tym exapem wiec nie wiem czy to moze byc to...Prosze o pomoc...Wiem ze to takie gdybanie ale opinia kogos KTO MA POJECIE była by mi bardzo pomocna w podjeciu decyzji... Pozdrawiam i dzieki za odpowiedz:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 (edytowane) Exup czyli obrotowy zawor a srodkowej czesci ukl wydechowego, regulujacy przeplyw spalin zaleznie od obrotow. Sterowany elektronicznie z zamykany mechanicznie. To on ma stukac? A co jesli to panewka? Edytowane 6 Grudnia 2007 przez PiotrekRR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 Stuki tego zaworu są łatwe do zlokalizowania ale zdarzają się tylko w motocyklach Honda bardzo zaniedbanych serwisowo i z dużym przebiegiem. Dla pewności wystarczy zdemontować dolną owiewkę. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 6 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 Dziekuje bardzo za informacje:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 Exup czyli obrotowy zawor a srodkowej czesci ukl wydechowego, regulujacy przeplyw spalin zaleznie od obrotow. Sterowany elektronicznie z zamykany mechanicznie. To on ma stukac? A co jesli to panewka? Tzw. EXUP w przypadku 929 ( to ma wlasna nazwe ) dziala na zupelnie innej zasadzie niz w przypadku np. R1 czy tez GSXR 1000 gdzie to jest poprostu przepustnica.. W 929 zmienia geometrie wydechu z systemu 4-2-1 z dlugimi kolankami do systemu 4-1 z krotkimi kolankami,cos tam moze stukac,latwo to sprawdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.