Skocz do zawartości

Gaźnik pod innym kątem


jurer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż powstaje pytanie czy jeśli gaźnik będzie pod innym katem w stosunku do cylindra i sam cylinder też pod innym kątem (nie tak jak przeważnie czyli równolegle czyli tak jak by stał równo) czy nie bedzie sie zalewał cylinder? czy będzie to prawidłowo funkcjonowało, hmm czy w komorze pływakowej bedzie równy stan paliwa czy będzie on pod kątem i czy to na coś wpłynie? Chodzi tu w tym przypadku o motorower KOMAR tzn blok silnika od kwadratowego, cylinder okrągły i głowica kwadratowa :flesje: Może niedługo uda mi się fotke zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaźnik nie da rady.inny poziom paliwa pomimo okrągłei komory pływakowej.gażnik musi być poziomo .dorobisz odpowiedni dystans pod kątem i wstawisz pomiędzy gaźnik i cylinder.robiłem tak kiedyś jak zakładałem cylinder od rometa do komara.gażnik poziomo musi być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaźnik od simka tu nic nie załatwi. i tak bedzie pod innym kątem, gdyż cylinder jest pod nacyleniem i to hmm "przyłącze" przy cylindrze nie jest tak zrobione jak w kwadratowych cylindrach komarkach czyli ze jest tak zrobione ze jest poziomo..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten gaźnik od romecika akurat jest dobry działał i działa juz dlugo w dosc wyzylonych warunkach :wink: i nie mam zamiaru kupowac od simka :wink: w czwartek będę kombinował z tym dystansem a jak nie to założe stary cylinder. Macie jakies pomysly jak zrobić ten dystans bo ja mam ale to pracochłonne (kto powiedział że droga do sukcesu jest prosta i łatwa?) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja teraz właśnie do siebie dorabiałem kruciec i co mogę wam doradzic. Były dwa wyjścia, albo kruciec dłuższy i gaxnik w poziomie albo krótki i gaźnik pod sporym kątem. wybrałem pierwszą opcje, i niestety charakterystyka silnika sie zmieniła znacznie. długi kruciec spowodował, że moc przeniosła sie dużo niżej, ale góry stracił bardzo dużo. a tym samym prędkość max spadła. ale na koło dużo łatwiej szedł. dziś dałem kruciec krutki i gaźnik jest pod kątem około 45st. w dół. motor wymagał tylko małej regulacji gaźnika. nic sie nie zalewe, nie przelewa. Też bałem sie że poziom paliwa zmieni sie i będzie nie tak jak należy, ale jednak wszystko pracuje jak należy. jeli ktoś chce zrobie zdjecia i wżucę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...