jurer Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 Otóż powstaje pytanie czy jeśli gaźnik będzie pod innym katem w stosunku do cylindra i sam cylinder też pod innym kątem (nie tak jak przeważnie czyli równolegle czyli tak jak by stał równo) czy nie bedzie sie zalewał cylinder? czy będzie to prawidłowo funkcjonowało, hmm czy w komorze pływakowej bedzie równy stan paliwa czy będzie on pod kątem i czy to na coś wpłynie? Chodzi tu w tym przypadku o motorower KOMAR tzn blok silnika od kwadratowego, cylinder okrągły i głowica kwadratowa :flesje: Może niedługo uda mi się fotke zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 zmień gaźnik na ten od Simka i wszystko bedzie ok;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 gaźnik nie da rady.inny poziom paliwa pomimo okrągłei komory pływakowej.gażnik musi być poziomo .dorobisz odpowiedni dystans pod kątem i wstawisz pomiędzy gaźnik i cylinder.robiłem tak kiedyś jak zakładałem cylinder od rometa do komara.gażnik poziomo musi być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 chyba gaźnik od simka tańszy :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 tu chodzi tylko o to żeby gaźnik był poziomo.kawałek aluminium lub turbaks,tekstolit i po sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 gaxnik 20zł na allegro;] lub u znajomego i montujesz go jak ci sie żywcem spodoba;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 1 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 gaźnik od simka tu nic nie załatwi. i tak bedzie pod innym kątem, gdyż cylinder jest pod nacyleniem i to hmm "przyłącze" przy cylindrze nie jest tak zrobione jak w kwadratowych cylindrach komarkach czyli ze jest tak zrobione ze jest poziomo.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chlopekrostropek Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 dorobisz odpowiedni dystans pod kątem i wstawisz pomiędzy gaźnik i cylindernajlepsze rozwiazanie, nie bedziesz musial z gaźnikami nowymi ani nic kombinowac, tylko pamietaj ze ten dystans zbyt dlugi być nie może. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 mysle ze prawda lezy po środku;] gaxnik od czegoś lepszego + przejscie;] Gaźnik od komara czesto ulega prostemu uszkodzeniu i nie wyrobisz na nowe świece;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chlopekrostropek Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 Co ty sie tak wueksa uparłeś na tego simka?:notworthy: jak mu działa dobrze to narazie niech ma tego, chyba ze zacznie szwankowac to wtedy zacznie sie myslec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 uparłem sie bo to wychodzi na dobre i jest tanie;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 3 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 ten gaźnik od romecika akurat jest dobry działał i działa juz dlugo w dosc wyzylonych warunkach :wink: i nie mam zamiaru kupowac od simka :wink: w czwartek będę kombinował z tym dystansem a jak nie to założe stary cylinder. Macie jakies pomysly jak zrobić ten dystans bo ja mam ale to pracochłonne (kto powiedział że droga do sukcesu jest prosta i łatwa?) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 kawałek kostki z turbaksu lub itp. brzeszczot do cięcia wiertarka i odpowiedniej średnicy wiertła.no i naprzód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 ja teraz właśnie do siebie dorabiałem kruciec i co mogę wam doradzic. Były dwa wyjścia, albo kruciec dłuższy i gaxnik w poziomie albo krótki i gaźnik pod sporym kątem. wybrałem pierwszą opcje, i niestety charakterystyka silnika sie zmieniła znacznie. długi kruciec spowodował, że moc przeniosła sie dużo niżej, ale góry stracił bardzo dużo. a tym samym prędkość max spadła. ale na koło dużo łatwiej szedł. dziś dałem kruciec krutki i gaźnik jest pod kątem około 45st. w dół. motor wymagał tylko małej regulacji gaźnika. nic sie nie zalewe, nie przelewa. Też bałem sie że poziom paliwa zmieni sie i będzie nie tak jak należy, ale jednak wszystko pracuje jak należy. jeli ktoś chce zrobie zdjecia i wżucę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 5 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 ja bym prosił o zdjecia :) jako zainteresowany tematem. I wlasnie o to mi chodzi zeby to wolno jezdzilo. Bo to ma byc go kart dla dzieci.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.