moonraker Opublikowano 10 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 W miejscu o którym mówisz nie ma praktycznie żadnych wyczuwalnych śladów wspólpracy z tarczami sprzęgłowymi, tylko delikatnie jaśniejsze punkty, ale nie ma mowy o jakichś wgłębieniach, rysach itd. Zużycia nie wykazuje również zabierak sprzęgła.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Czyli nowe tarcze + nowa sprężyna i poskładać koniecznie na mokro. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 28 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Więc zgodnie z obietnicą zdaje relacje:Kolega zakupił wszystkie części, jako ze z 2 różnych firm był poślizg z dostawa sprężyny i ten czas (ok 2 dni) wykożystalismy na moczenie w oleju tarcz i reszty gratów od sprzegła. Poskładalismy wszystko tak jak było, zalaliśmy nowy olej, odpalenie silnika, sprzęgło, 1 bieg cisza a kontolka "neutral" zgasła, puszczam sprzęgło motocykl rusza niby - okej, znów stop na luz - cisza "zielone" się zapala :biggrin: znów 1bieg - cisza, ruszenie jedzie więc wszystko wydaje się okej. Z racji pogody pojeździliśmy tylko chwile "dookoła komina" tak ze wskaźnik temp wskazywał prawie temp optymalną. Wjechaliśmy do garażu wypiliśmy browara pogadaliśmy z pół godziny i kolega stwierdził że jeszcze raz sprawdzi, odpala, sprzęgło, 1bieg i znów ochydne chrup prawie tak jak przed wymianą tarcz. No moze nie aż tak strasznie ale jednak zbyt głośno i brutalnie zapinają się biegi. Normalnie ręce opadają ktoś ma jakis pomysł o co chodzi? Jakaś zmowa? ukryta kamera? układ?pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Witam A ile bylo browarow?:biggrin: Sprawdzcie jutro raz jeszcze:) pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 A jakim olejem zalał silnik?Sprawdź czy luz na lince sprzęgła nie jest zbyt duży. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ucio Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Jakaś zmowa? ukryta kamera? układ? Myślę, że to "Usterka" TVN... :D Sorry za OT, nie mogłem się powstrzymać... :P Powodzenia w walce ze zgrzytem! ucio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 W tym motocyklu jest hydraulicznie wyłączane sprzęgło, przed zabawą z tarczami był wymieniany płyn i odpowierzany układ i to działa prawidłowo, układ jest szczelny. Próbowalismy nawet podkładac coś pod tłoczek wysprzęgnika bo na poczatku uwazalismy że sprzegło nie wyłącza się do konca i stąd te zgrzyty ale niestety sprzegło działa prawidłowo, "pompowanie" klamką też nic nie daje. Co do oleju to dokładnej nazwy nie pamietam ale moge sprawdzić napewno był to jakis Motul półsyntetyk 10w40 (zgodnie z tym co zaleca instrukcja) . Dzisiaj może jeszcze raz rozbierzemy to sprzegło ale raczej niemozliwe żeby znów się spaliło. W sumie było uzyte może z 50 razy i bez zadnego pałowania, palenia gumy itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 (edytowane) Może to ma niewielki związek z tematem, ale kolega ma zwyczaj rozklejania sprzęgła? Bo to na odgłos wydawany przy wrzucaniu 1 biegu ma duże znaczenie. Aha, składaliście je z manualem? W niektórych (albo w większości) duże znaczenie ma grubość a co z a tym idzie kolejność składania przekładek sprzęgła (np Bandit, R6). Edytowane 29 Grudnia 2007 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Tu akurat przekłądki sa takie same tylko tarcz sa 2 rodzaje ale poskładane jak książka mówi :D Co do rozklejania sprzęgła to owszem po dłuższym postoju ale po paru minutach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Sprężyny też wymieniałeś? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 TAK, a dokładnie 1 sprężyne i do tego kosztowała całą czapkę pieniędzy :icon_twisted:pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 A resztę pomierzyłeś? Luzów na łożysku kosza sprzęgła nie ma? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Wszystkie luzy i wymiary są w dopuszczalnych przez serwisówkę limitach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Racja w tym modelu jest sprzęgło hydrauliczne, moja pomyłka.Podkładanie pod wycisk nic nie daje a może zaszkodzić.Częsty problem występował w seri VF750/1000 ale tam pomagało odkręcenie wycisku od korpusu silnika i powolne wyciśnięcie tłoczka przy pomocy pompy tak na 80% ale wcześniej trzeba go tak ustawić aby najwyższym punktem była śruba mocująca przewód ciśnieniowy. Potem powolne wciśnięcie tłoczka palcami aby odpowietrzyć układ. W następnym kroku ponownie wysuwamy tłoczek i całość przykręcamy do bloku.Mamy wtedy pewność że w układzie nie ma powietrza. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Pozostaje sprawdzic skrzynie biegow... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.