kornol Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 Teraz to i tak jest w miare wiecej tych części zamiennych i troche ceny spadły, ale niestety nieporównywalne ceny do niemieckich konkurentów :P ale to jest klasa, włoska klasa :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Oj przepraszam nie doczytalem a moze Corrado VR6?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mwichan Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Alfa rzeczywiście piękne auto, a co do awaryjności to się nie zgodzę, mam w rodzinie taką, na wypasie, i nie psuje się ani silnik ani elektryka.... Ale fakt że jak coś padnie to sporo kasy. Np. wymiana pierścieni 7,5 paczki, tyle że jest to pierwsza naprawa od nowości tak naprawdę... nie licząc poprawek lakierniczych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit373 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Alfa rzeczywiście piękne auto, a co do awaryjności to się nie zgodzę, mam w rodzinie taką, na wypasie, i nie psuje się ani silnik ani elektryka.... Ale fakt że jak coś padnie to sporo kasy. Np. wymiana pierścieni 7,5 paczki, tyle że jest to pierwsza naprawa od nowości tak naprawdę... nie licząc poprawek lakierniczych. miałem kiedyś do czynienia z alfą 33 i wszystko leciało na potęgę. te auto tak zepsuło wizerunek tej firmy w moich oczach. porażka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Pracowalem w servise Alfa Romeo w Warszawie.Alfy owszem psuja sie, ale tylko te zaniedbane serwisowo ;) 156 2.0TS polecam.Awaryjnosc AR to mit. A styl to legenda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mwichan Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Dokładnie... w pięcioletnim samochodzie, przez całe pięć lat ma prawo dojść do jakiejś usterki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaskier Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 To zrozumiałe ale szkoda, że graty kosztują 20-30% więcej niż do E-39 czy Audi, przeraził mnie koszt termostatu w Alfie (ok 130-140zł) a jest to część, która jak w każdym samochodzie moze paść zawsze, dla odmiany do Bety kosztuje średnio 20zł. Na amortyzatorach też można wyjść jak zabłocki na mydle a te na naszych drogach polecą każdym samochodzie dość szybko.To wszystko nie zmienia faktu, ze jak ktoś ma duzo cierpliwości i kasy to ujeżdżać będzie śliczną brykę a 159! baaaajka :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zonq Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Ale chodzi o coupe 4 drzwiowe czy generalnie o sportowa furke z 4 wrotami? Bo coupe to dopiero CLS chyba :crossy: ale to troche wykracza poza twoj budzet :bigrazz: ja osobiscie do lansu wzial bym nissana 300zx, albo 200 sx s14 kozak fury. A co do wygodnego wsiadania i wysiadania z kupe, to tylko jak zaparkujesz na dwoch miejscach parkingowych, w innym przypadku po prostu nie wysiadziesz :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandziorz Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 A ja bym wybrał mazdę.Ale nie efke tylko 323C :D Bardzo bezawaryjny samochód :biggrin: A honda ma fajny silnik v-tec.Tylko że z hond to jedynie Honda CRX Del Sol :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 A miał ktoś do czynienia z preludą z roczników 92-94??Jak to się sprawuje?Drogie częsci?Silnik raczej 2.0 130km i tak za mocny ale słabszych nie ma :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr27 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 (edytowane) Dziwane, że nikt nie wspomniał o Audi 2,3 Coupe(często quattro), a jest też z mocniejszym silnikiem chyba S 3. Edytowane 25 Stycznia 2008 przez Piotr27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bebu Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Mój ojciec miał Nissana 100NX 1,6 i mówi że jak się już wyprowadzę, to sobie takiego kupi tylko 2,0 i będzie z matką szalał.... :icon_mrgreen: Ogólnie był bardzo,bardzo,ale to bardzo zadowolony. pzdr, bebu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wuwu Yz Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Ogołem to zastanów sie do czego Ci to auto bedzie potrzebne. Ja mam CC i wcale nie uważam ze jest niewygodne. Miejsca z tyłu faktycznie mało, ale co mnie to obchodzi ? :P przeciez zawsze ja jestem kierowcą. Z 4drzwiowych autek podoba mi sie mazda rx8 z silnikiem wankla no i standardowo subaru impreza i lancer. Często trzeba wybierac między wyglądem a praktycznością. Ja mam w rodzinie kilka innych aut i skupiłem się tylko i wyłącznie na radości z jazdy i wyglądzie samochodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 (edytowane) Alfa Romeo GTV co prawda nie z najmocniejszym silnikiem, ale z 2,0 V6 Turbo 200 KM już dostaniesz. Szybkie, ładne, żadkie, wyjątkowe auto...Ale licz się z wysokim spalaniem i kosztami serwisu...Awaryjność- hmmmm czesto elektryka- zwłaszcza ta niemiecka. (Chodzi pogląd, że w Alfie elektryka zaczęła się sypać odkąd zaczęto montować podzespoły...niemieckie).W mojej też sypała się tylko elekrtyka- a to opuszczanie szyby, a to centralny, a to kontrolki abs-u, albo poduszki...Ale wrażenia z jazdy jakąkolwiek Alfą bezcenne :icon_mrgreen: (jeździłem każdą począwszy od 33 poprzez 75, 95, 145....na Alfie Brera skończywszy :icon_mrgreen: ) Edytowane 3 Marca 2008 przez radekk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 (edytowane) Że tak powiem , przedział miał byc do 15 k, a chyba nie znajdziesz EVO8 do tej kasy. Poza tym mówmy o motocyklach dla ludzi normalnych o niższej niż średnia krajowa. Pozatym mówmy o samochodach hehe. Jak szukasz coupe to bierz Honde Civic Coupe, trafisz na dobra to bedziesz napewno zadowolony. Unikaj handlarzy i odpicowanych furek z niskim zawieszeniem, tylko bliskie oryginalowi. Ladniutkie sa Civici Coupe V gen. Silniki 1.5 105 KM, 1.6 VTEC 125 KM. Swietne i piekne autka. A miał ktoś do czynienia z preludą z roczników 92-94??Jak to się sprawuje?Drogie częsci?Silnik raczej 2.0 130km i tak za mocny ale słabszych nie ma :icon_question: Swietne autko. 133 KM w 2litrowym silniku to nie jest tak wiele, do okielznania... Czesci nie sa ciezko dostepne. Wyglad poezja... swietny przod, silnik bezawaryjny, jednak slyszalem (nie wiem z doswiadczenia) ze silniki 2.3 160KM sa bardziej awaryjne. Ale mowia ze jak Pralke to tylko 2.2 VTEC 185 KM :biggrin: Wiecej na www.civicklub.pl i www.hondapl.org Edytowane 3 Marca 2008 przez the-one Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.