YAGO Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 przeciez Szwarc napisał " Przedtem hamulec był twardy i łapał od razu " i to on pan Szwarc wzial sie za wymiane płyu a nie jak piszesz poprzednia osoba :icon_mrgreen: pzdr wybacz kolego, zapomnialem dodac ze u mnei tez przedtem byl twardy, meczylem sie z tym kilka dni nie wiedzac jaka jest przyczyna dlatego napisalem zeby koledze oszczedzic ewetualnego odpowietrzania przez kilka dni ktore nieda efektu... Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szwarc Opublikowano 29 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Już sobie poradziłem.Podłączyłem strzykawkę do odpowietrznika, nacisnąłem ręczny i wyciągałem płyn tak długo aż znikły wszystkie pęcherzyki powietrza, potem zakręciłem odpowietrzniki i jest super. Dziękuję wszystkim za pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wochu Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 WitamMam pytanie o tłoczki... Powinny sie chować całe... a u mnie wystaja tak okolo 4mm... co począć z nimi?pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Co to znaczy wystaja ?Czy w zwiazku z tym ze nie chca sie cofnac to masz szybsze zuzycie klockow ?Jesli tak to trzeba je wycisnac z zacisku i oczyscic po czym wymienic plyn i odpowietrzyc uklad. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wochu Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 ok wycisnąć.. na coś szczególnie zwrócić uwage podczas tej czynności? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
16valve Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 ok wycisnąć.. na coś szczególnie zwrócić uwage podczas tej czynności? Jeżeli masz maksymalny stan w zbiorniczku, to dobrze jest odciągnać z niego troszkę płynu przy pomocy strzykawki lekarskiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piekarz Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Nie wiem co to może być.Płyn jaki kupiłem to płyn standartowy DOT-4 samochodowy za 9 zl - czy to może być tego wina ? A odpowietrzyłeś 2 zaciski????Nie ma znaczenia jaki wlejesz dot4... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
InfernoRider Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Ja niedawno zmieniłem płyn hamulcowy w przedniej tarczy mojej TDR najpierw odkręciłem śrubkę przy hamulcu, spuściłem cały stary płyn ( co było chyba błędem bo się zapowietrzyło :bigrazz: ) następnie wlałem nowy ( DOT 4 ) . Ehhhhhh ile ja się napociłem żeby odpowietrzyć układ ... dość długo wciskałem dźwignię przedniego hamulca z marnym skutkiem ... po jakiś 2 godzinach się odpowietrzyło i z hamulca zaczął radośnie tryskać płyn :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.