Piotr Dudek Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Pytałem czy wydech masz seryjny? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamejro Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 za duzo o nim nie wiem bo dopiero niedawno go kupilem poczatek pazdziernika a co do kopcenia to jak sie go odpali to fakt troche kopci ale troche znika to po jakis dwoch trzech minutachcholera nie wesoło trochę się wpakowałeś z zakupem......... no nic :D napisz coś więcej bo jestem ciekaw jak jest z tym wchodzeniem na obroty....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elvis Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 To ja mam Honde CBX z 85r. na zegrach przejechane 120 000km a ile naprawde to juz nikt nie wie i mi bierze nie inaczej 1l na 3000km wiec mysle ze to Twoje moto to padlo jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Nie padlo tylko w wieku dojrzalym jak ja i Piotrek.Cos mi sie zdaje ze poprzedni wlasciciel tego Intruza rade Adamejro zastosowal w praktyce, a teraz nowy wlasciciel i my ma o czym myslec :) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubamen Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 (edytowane) nie ma co płakac ( tanio nie bedzie ale nikt nie mowił ze bedzie łatwo ) otwozyc silnik szlif z kompletem tłokow gumki zaworowe ( mozliwe ze prowadnice i zawory ) i bedzie jak nowy :) :flesje: tylko nie kupuj nic do przodu najpierw otwozyc silnik i diagnoza :flesje: pzdr Edytowane 28 Listopada 2007 przez cubamen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg65 Opublikowano 28 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 wydechy seryjne tylko nawiercone 5 dziurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czato2 Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 OK Piotrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg65 Opublikowano 18 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 dzisiaj odkrecilem wydechy i zajrzalem prowadnice chyba tam widac i jest sucho jak pieprz to co zostaly by chyba pierscienie ale czy ma sens sama wymiana pirscionkow bez tlokow i szlifu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 Nie ma, tyle ze duzo ciezkiej nikomu niepotrzebnej robotysobie zalatwiasz. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr_motor Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 hmm przy tym przebiegu mtora bieze raczej kazdy jeden więcj a jeden mniej sprawdz kompresję przyczyn za duzo niema albo pierscionki lub uszczelniacze głowicy i to tyle na en temat a inny olej hmm pomoze ale jak będziesz jezdził tylko po bułki do sklepy bo inaczej szkoda kasy lepiej te kase wyłuz odrazu na mały remont i bomba po kłopocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
losiu Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 Trochę za dużo tego oleju sssie.... moja fzr też piła olej z 1l/1000 km , może więcej może mniej w zależności od stylu jazdy, im wyżej go kreciłem tym więcej ciągnął... przy czym nie mogę powiedzieć, ze nie miała ona kopa. Myśle, że w Twoim przypadku będzie to kosztowało trochę kaski, ale maszyna Ci się za to odwdzięczy... A jeśli myślisz, że pogonisz go i kupisz coś innego to istnieje duże prawdopobieństwo, że znowu trafisz na minę..... Niestety tak to w naszym kraju jest (polak polaka w **** harata ). Lepiej zainwestować i wiedzieć na czym sie stoi!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limak14 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 witammam pytanie czy to prawda ze w fzr-ach czesto zdarza sie ze biora sporo oleju??czy to tylko glupie plotkimam fzr z 95r model z szoczewkaczekam na odppzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 A bierze Ci olej? Jak nie, to najwyraźniej plotki. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orioli Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 U mnie w kawie KLR 650 przy 40 tys. km łykała 1 do 1,2 l. na 1 tys. Uszczelniacze OK, pierścienie OK, kompresja OK, na cylindrze były jeszcze ślady po honowaniu. Okazało się że tłok był wyjechany (możliwe że podróbka)Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Od 95r minelo 12 lat. Kazdy motocykl bedzie bral olej, a FZR szczegolnie :P Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.