bartasjbl Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Gawron aq chesz jeszcze sprzedac twojego ktma? Jaka byla by cenaa? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 (edytowane) Gawron aq chesz jeszcze sprzedac twojego ktma? Jaka byla by cenaa? pzdrNarazie na ten temat nie rozmawiam bo bede przez zime robił kompleksowy remont silnika bo chce nim jeszcze polatać spokojnie do końca wakacji. Wczesniej nie bede sprzedawał, po prostu nie bede miał kasy na coś młodszego bo mam inne wydatki. Z resztą po wakacjach bede sie prawdopodobnie dość mocno obnosił z tym ze mam Kata do sprzedania :) Z Twojej wypowiedzi "jeszcze" wynika ze myślisz ze probowałem sprzedać tego KTM :) Ja go jeszcze nigdy nie wystawiałem. To co pisałem o sprzedawaniu motoru to sprzedawałem poprzedniego Kata 125 GS i to było juz troszke czasu temu. Edytowane 22 Listopada 2007 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 na 90% bedzie szlo dopasowac od 400 graty , ale ogolnie LC4 to sa puzle , nigdy nie wiesz na co trafisz w silniku ( przyklad The Fex i jego kosz sprzeglowy) , LC4 400 LC 400 nie rowny .Posciagaj manuale i poszukaj tej wersji , ja osobiscie nie widzialem w zadnym manualu takiego , moze ktos spisal pojemnosc z cylindra ( ale czesto w papierach zaokraglaja pojemnosci i moze to byc zwykla 400) , zagadaj z kims kto ma 400 niech kuknie na cylinder co jest ( o ile jest ) wybite w pojemnosci. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Nitomen to jest odrebny model! Imo nie ma co sie w to pakować! A co do sprawdzania czescie to znajdz manulaa do 250 i 400 i po porównuj numery czesci! Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 23 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 I tego się obawiałem Moto ładne, zarejestrowane 94, Plastiki w dobrym stanie, sportowy wydech, silnik chodzi super ale hu* z tego.... bede się rozglądał za czym innym...A i niech dopisuje to kazdy kto wie coś o tym moto swoje info,bo na jego temat nic nie można znaleść w necie. Moze ktos kiedys bedzie chcial kupić takie moto to bedzie przynajmniej 1 temat. Thx za pomoc wszystkim.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 faktycznie to osobny model , ale wiele czesci moze pasowac z 400 , musial bys pogrzebac w katalogach czesci i posprawdzac numery. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.