bartek-wawa Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Witam.Posiadam następujący problem w swojej nsr 50 w której jest silnik od mbx 80 chłodzony ciecza.Jak rozpalam moto to odrazu zaczyna chodzic na 6 tys.obrotow nawet jak wyciagne ssanie.Po okolo 2 min spada do okolo 3 tys a po jakis 4 min do 1,5 tys.Po przejechaniu kilku kilometrow nie chce juz chodzic na wolnych obrotach.Dodam ze jak chce wyregulowac gaznik i jak krece srubka od skladu mieszanki to silnik nic nie reaguje.O co tu chodzi mam nadzieje ze mi pomozecie pozdro Przepraszam bardzo za dwa takie same tematy ale jak chcialem najpierw dodac pierwszy to wyskoczylo ze nie posiadam uprawnien na tym forum do pisania tematow wiec po chwili nacisnelem jeszcze raz zeby dodac temat i tak sie zrobilo wiec prosze usunac jeden temat.Jeszcze raz sory wielkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Witam. Wyczyść gaźnik, potem regulacja. Jedna śruba jest od składu mieszanki, druga od przepustnicy.... Pozdrawiam :icon_twisted: Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek-wawa Opublikowano 21 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Gaźnik czyściłem a problem właśnie w tym ze jak kręcę ta śrubka od składu mieszanki to silnik nic nie reaguje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 niesczelnosc na lonczeniach-ganzik,membrany,cylinder(lewe powietrze),.Badz cos z membrana pekl listek badz sie oderwal.Badz wytarta przepustnica.ale raczej to lewe powietrze.rozkrec i przesmaruj lonczenia cienka warstwa silikonu czarnego badz czerwonego z tym ze poczekaj az troche przyschnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 jaki stan zimeringów? i powiedz jeszcze jaka kompresja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek-wawa Opublikowano 22 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Simmeringi były wymieniane i tłok tez ostatnio zmieniałem.Mam jeszcze pytanie czy te wysokie obroty na początku rozpalenia mogą zaszkodzić tlokowi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 dobrze napwno nie wpływają... z tego co piszesz tak sie zachowuje silnik który ma zajechany tłok... spróbuj dać mu troche wiecej paliwa regulacją biegu jałowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek-wawa Opublikowano 24 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Tłok jest świeżo po wymianie.Dzisiaj odkręciłem króciec gaźnik membrany i wszystko uszczelniłem uszczelkami i cienka warstwa silikonu.Po pewnym czasie moto rozpaliłem i obroty wynosiły gdzieś 3 tys rozgrzałem silnik i rozpocząłem regulować gaźnik.Wolne obroty ostawiłem ale moto nie wchodziło dobrze na obroty ale po kilku km zaczęło sie lepiej wkrecac.Po jakiś 3 godz znów rozpaliłem moto i to samo co wcześniej 6 tys obrotów;/ .Dodam ze świeca była czarna.Teraz to nie wiem co już robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Uzupelnij dane w profilu - lubie wiedziec z kim rozmawiam.A jak wyglada poziom paliwa, czy sprawdzales z serwisowka ?Sprawdzales czy czasem zawor iglicowy komory plywakowej nie puszcza ci paliwa ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek-wawa Opublikowano 25 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 (edytowane) A jak wyglada poziom paliwa, czy sprawdzales z serwisowka ?Sprawdzales czy czasem zawor iglicowy komory plywakowej nie puszcza ci paliwa ? Adam M. Poziomu paliwa w komorze plywakowej nie da sie ustawić jeśli o to chodzi.Mógłbyś bardziej dokładnie opisać o co chodzi Ci z tym drugim pytaniem bo nie wiem ;/ Ps.Mam jeszcze pytanie związane z ogranicznikami blaszek.Bo u mnie sa one tylko podgięte pod sama gora a nie po całej długości.Czy to nie ma żadnej różnicy ??Dołaczam prowizoryczny rysunek http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...5633ff8658.html Mam nadzieje ze zrozumieliście mi i pomożecie :D Edytowane 25 Listopada 2007 przez bartek-wawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.