kubus2905 Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 witam tez mam crm i mam juztlok do wymiany chynba ma 8 kompresij ale ladnie pali ma moc itp czy jak nie wymienie moze skonczyc podobnie jak w tamtym moto zawsze dbam o rozgrzanie moto itp ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Jak masz już tylko taką kompresje to dłużej nie zwlekaj z wymianą. Nie winno sie nic stać, no chyba że sie zatrze z powodu zbyt dużego luzu. Wątpie w to ale nigdy nie mów nigdy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 widac ze siedzisz tak dlugo w silnikach 2t bo masz bardzo duza wiedze ale nie siedzisz w nowych sielnikach 2T.w crm akurat w kmx akurat w rotaxie nie da regulowac sie poziomu paliwa.plywak jest caly plastikowy a poziom jest ustawiony raz na wieki wiekow;]tak jest w wiekszosci ganzikow a napewno we wszystkich dell orto w spolczesnych 125tkach w mikuni zdazaja sie jescze matalowe plywaki np w dt125lc2 czy mtx125r pozdrawiam;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Cóż Dibo ma rację, współczesne silniki posiadają coraz mniej możliwości regulacyjnych, dzięki temu cechuje je większa niezawodność, a także wpływa to na czystość spalin. Standardem są zapłony bez możliwości regulacji całkowicie plastikowe pływaki, niekiedy brak możliwości regulacji składu mieszanki itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 w motorynce stella jest tylko i wyłącznie śrubka do ustawiania obrotów jałowych i 3 opcje położenia iglicy :P żadnej regulacji mieszanki czy poziomu paliwa :) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 w mtxie mi kiedys stopilo tlok.ale przez to ze scielo klin na wale i przestawil sie minimalnie zaplon jechalem wtedy do domu jakies 50 km byla bardzo slaba i zamulona.myslalem ze to wdyech zapchany czy co(scigalem sie jescze z Etz 150 :P wygralem) ale potem niestety chruplo a kolega na etz pojechal dalej.niestety...CZesto sie tak dzieje przy tuningach cylindra wydechu walu a bez zmiany ganzika na wiekszy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 http://www.bikepics.com/pictures/615521/A u mnie się kiedyś coś takiego stało w crm nie wiem od czego.Motor w dzień zatarcia dostał ognia to moze mu zaszkodziło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro36 Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 widac ze siedzisz tak dlugo w silnikach 2t bo masz bardzo duza wiedze ale nie siedzisz w nowych sielnikach 2T.w crm akurat w kmx akurat w rotaxie nie da regulowac sie poziomu paliwa.plywak jest caly plastikowy a poziom jest ustawiony raz na wieki wiekow;]tak jest w wiekszosci ganzikow a napewno we wszystkich dell orto w spolczesnych 125tkach w mikuni zdazaja sie jescze matalowe plywaki np w dt125lc2 czy mtx125r pozdrawiam;) Witam raz jeszcze >>> chcę powiedzieć ze w nowoczesnych silnikach outboard już dawno zrezygnowano z gaźników i zastosowano wtrysk benzyny >> E-TEC >> OPTIMAX >> no i bombardier ze swoimi rotaxami też przeskoczył na wtryski . Natomiast gaźniki bez regulacji poziomu paliwa spotykałem tylko w malutkich silniczkach (które właśnie z tego powodu często się zacierały). Trochę to dziwne że w motcyklu >> dość powaznej firmy << stosuje się taką partyzantkę ale skoro tak mówicie to zapewne tak jest . SUZUKI 2T zaburtowe od dawna ma plastikowe pływaki a mimo to zawsze jest na trzpieniu mocującym zakładana blaszka którą reguluje się poziom paliwa w komorze pływakowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 witam nie jeestem pewny swjej teori wiec niech ktos sie jeszcze wypowie crm ma wode do bloku silnika i potem do cylindra itp a u ciebie widze ze nie ma przeplywu masz pelna uszczelke moze to to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 Dibo akurat dellorto nie są całe z plastiku szczególnie w rotaksie. Pływaki są plastikowe racja, ale umocowane są na metalowych ramionach. W dodatku czepneliście sie tych pływaków, a zapominacie o dyszach, o filtrach powietrza które mają bardzo duży wpływ na wytwarzaną mieszanke i temperature zapłonu. Nawet podcięcie przepustnicy wpływa na mieszanke, nie mówiąc o iglicy która reguluje wypływ emulsji. Dalej może być zapchany kanał którym powietrze rozbija paliwo w rurce emulsyjnej. Jest wiele możliwości nieprawidłowego działania gaźnika a nie tylko pływak który w znacznej mierze jest regulowany. Ja do tej pory nie spotkałem sie z plastikowym całkowicie pływakiem. Wszystkie zawsze miały metalowy "języczek" do regulacji. A sorki w samochodzie jeden gaźnik mikuni miał cały plastikowy pływak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 (edytowane) W rotaxie w gazniku dell orto nie ma regulacji poziomu paliwa na plywaku(28mm,34mm).I tu mi nie powiesz bo mam taki gaznik w Rsce i czyscilem go pare razy.A wieksozsci Gaznikow np Aresche czy jak tam sie pisze.To tuningowe gazniki do skotow rowniez regulacji nie maja.O dyszy wspomnialem wczesniej czytaj cale tematy.Mozna regulowac ysza masz racje.Zazwsze do gaznikow tuningowych dolanczana jest jedna czy 2 dysze.niezmienia to faktu ze przelot gaznika zostaje taki sam. Edytowane 9 Grudnia 2007 przez DiboS60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 To dlaczego w moim gaźniku pływaki były na metalowych języczkach?? Gardziel 34mm. Z którego roku masz tą RSke?? I dlaczego u mojego kumpla w Tuaregu rally też jest pływak na metalowych językach? Gaźnik ten sam co u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 (edytowane) 98rok.Rotax 122.Gaznik dell orto 28.Mialem af1 z gaznikiem 34 mm i mial jezyczek miedziany.Tyle ze to byl rotax 123 ktory jest starszy. Edytowane 16 Grudnia 2007 przez DiboS60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 A no to wszystko jasne. Ja miałem rotax 123, z dellorto 34mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.