Skocz do zawartości

Co moglo spowodowac takie uszkodzenia?


owned91
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

widac ze siedzisz tak dlugo w silnikach 2t bo masz bardzo duza wiedze ale nie siedzisz w nowych sielnikach 2T.w crm akurat w kmx akurat w rotaxie nie da regulowac sie poziomu paliwa.plywak jest caly plastikowy a poziom jest ustawiony raz na wieki wiekow;]tak jest w wiekszosci ganzikow a napewno we wszystkich dell orto w spolczesnych 125tkach w mikuni zdazaja sie jescze matalowe plywaki np w dt125lc2 czy mtx125r pozdrawiam;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż Dibo ma rację, współczesne silniki posiadają coraz mniej możliwości regulacyjnych, dzięki temu cechuje je większa niezawodność, a także wpływa to na czystość spalin. Standardem są zapłony bez możliwości regulacji całkowicie plastikowe pływaki, niekiedy brak możliwości regulacji składu mieszanki itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w motorynce stella jest tylko i wyłącznie śrubka do ustawiania obrotów jałowych i 3 opcje położenia iglicy :P

żadnej regulacji mieszanki czy poziomu paliwa :)

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w mtxie mi kiedys stopilo tlok.ale przez to ze scielo klin na wale i przestawil sie minimalnie zaplon jechalem wtedy do domu jakies 50 km byla bardzo slaba i zamulona.myslalem ze to wdyech zapchany czy co(scigalem sie jescze z Etz 150 :P wygralem) ale potem niestety chruplo a kolega na etz pojechal dalej.niestety...CZesto sie tak dzieje przy tuningach cylindra wydechu walu a bez zmiany ganzika na wiekszy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widac ze siedzisz tak dlugo w silnikach 2t bo masz bardzo duza wiedze ale nie siedzisz w nowych sielnikach 2T.w crm akurat w kmx akurat w rotaxie nie da regulowac sie poziomu paliwa.plywak jest caly plastikowy a poziom jest ustawiony raz na wieki wiekow;]tak jest w wiekszosci ganzikow a napewno we wszystkich dell orto w spolczesnych 125tkach w mikuni zdazaja sie jescze matalowe plywaki np w dt125lc2 czy mtx125r pozdrawiam;)

 

 

Witam raz jeszcze >>> chcę powiedzieć ze w nowoczesnych silnikach outboard już dawno zrezygnowano z gaźników i zastosowano wtrysk benzyny >> E-TEC >> OPTIMAX >> no i bombardier ze swoimi rotaxami też przeskoczył na wtryski . Natomiast gaźniki bez regulacji poziomu paliwa spotykałem tylko w malutkich silniczkach (które właśnie z tego powodu często się zacierały). Trochę to dziwne że w motcyklu >> dość powaznej firmy << stosuje się taką partyzantkę ale skoro tak mówicie to zapewne tak jest . SUZUKI 2T zaburtowe od dawna ma plastikowe pływaki a mimo to zawsze jest na trzpieniu mocującym zakładana blaszka którą reguluje się poziom paliwa w komorze pływakowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dibo akurat dellorto nie są całe z plastiku szczególnie w rotaksie. Pływaki są plastikowe racja, ale umocowane są na metalowych ramionach. W dodatku czepneliście sie tych pływaków, a zapominacie o dyszach, o filtrach powietrza które mają bardzo duży wpływ na wytwarzaną mieszanke i temperature zapłonu. Nawet podcięcie przepustnicy wpływa na mieszanke, nie mówiąc o iglicy która reguluje wypływ emulsji. Dalej może być zapchany kanał którym powietrze rozbija paliwo w rurce emulsyjnej. Jest wiele możliwości nieprawidłowego działania gaźnika a nie tylko pływak który w znacznej mierze jest regulowany. Ja do tej pory nie spotkałem sie z plastikowym całkowicie pływakiem. Wszystkie zawsze miały metalowy "języczek" do regulacji. A sorki w samochodzie jeden gaźnik mikuni miał cały plastikowy pływak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W rotaxie w gazniku dell orto nie ma regulacji poziomu paliwa na plywaku(28mm,34mm).I tu mi nie powiesz bo mam taki gaznik w Rsce i czyscilem go pare razy.A wieksozsci Gaznikow np Aresche czy jak tam sie pisze.To tuningowe gazniki do skotow rowniez regulacji nie maja.O dyszy wspomnialem wczesniej czytaj cale tematy.Mozna regulowac ysza masz racje.Zazwsze do gaznikow tuningowych dolanczana jest jedna czy 2 dysze.niezmienia to faktu ze przelot gaznika zostaje taki sam.

Edytowane przez DiboS60
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dlaczego w moim gaźniku pływaki były na metalowych języczkach?? Gardziel 34mm. Z którego roku masz tą RSke?? I dlaczego u mojego kumpla w Tuaregu rally też jest pływak na metalowych językach? Gaźnik ten sam co u mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...