emil11 Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Czesc.Mam problemik. Zauwazylem ze moj motorek ma problemy z rozgrzewaniem a mianowicie nie moze osiagnac wlasciwej temperatury,wskazowka wychyla sie troche poza poczatek skali. Moim zdaniem nie jest to jednak spowodowane aurą. Czy moze to wskazywac na termostat? Jezeli tak to gdzie moge taki nabyc bo szukalem ale nie znalazlem.Z gory dzieki za odzew.Pzdr.:D Cytuj Fotograf ślubny WarszawaZdjęcia ślubne Ostrów Mazowiecka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamejro Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 dzwoniłeś do larsson polska?? 228774515 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedek Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 w tym modelu tak jest,tymbardziej o tej porze roku,do srodka skali dochodzi tylko podczas jazdy w miejskich korkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Nie przejmuj sie. Ja też mam o tej porze niedogrzany silnik. Jadąc po mieście w temp. poniżj 15 stopni, nie pałując moto, mam niedogrzany silnik. Juz myślałem, żeby jaką dykte wsadzic, wtedy by miał silnik wyzszą temp :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 sprawdz czy masz w ogóle włożony termostat ja w er5 jak wymieniałem termostat włożylem od tico dokładnie jest taki sam identyczna temp otwarcia i wymiary a koszt ok 25zl silnik gpz to prawie to samo co w er5 termostat odpowiada za utrzymywanie właściwej temp. pracy silnika niezaleznie od temp. otoczenia wiec albo masz uszkodzony termostat albo poprostu go nie ma. wlaściwa temp. pracy silnika to około 90 stopni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Nie przejmuj się, tak jak Lukass pisze ten typ tak ma i u mnie jest podobnie, musi być wielki upał i korek zeby mi się wiatrak włączył. A tak w ogole sprawdzałeś czy Ci sie włancza wiatrak ? odpal moto i niech chodzi na wolnych a Ty obserwuj czy się włączy wiatrak i popatrz na wskazówkę mniej wiecej w ktorym momęcie się włancza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil11 Opublikowano 20 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Ok,dzieki za rady i telefon. sprawdz czy masz w ogóle włożony termostat ja w er5 jak wymieniałem termostat włożylem od tico dokładnie jest taki sam identyczna temp otwarcia i wymiary a koszt ok 25zl silnik gpz to prawie to samo co w er5 termostat odpowiada za utrzymywanie właściwej temp. pracy silnika niezaleznie od temp. otoczenia wiec albo masz uszkodzony termostat albo poprostu go nie ma. wlaściwa temp. pracy silnika to około 90 stopni Nie sprawdzalem ale sprawdze. Nie przejmuj się, tak jak Lukass pisze ten typ tak ma i u mnie jest podobnie, musi być wielki upał i korek zeby mi się wiatrak włączył. A tak w ogole sprawdzałeś czy Ci sie włancza wiatrak ? odpal moto i niech chodzi na wolnych a Ty obserwuj czy się włączy wiatrak i popatrz na wskazówkę mniej wiecej w ktorym momęcie się włancza. U mnie podobnie, dopiero w korku temperatura skoczyla i wentylator zalaczyl sie, ale to bylo przy dodatnich temperarurach. Wlacza sie w okolicach 3/4 skali. Pozdrawiam:) Cytuj Fotograf ślubny WarszawaZdjęcia ślubne Ostrów Mazowiecka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.