mati kmx125 Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Ja zawsze myje filtr przed jazda na tor pośmigam aż mam dość po czym myje filtr i często cale moto bo można sie do niego przykleić :icon_twisted: Higiena to podstawa :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 po prostu czyścisz jak jest usyfiony.tego nie można zdefiniować że co jazde, wszystko zależy od stanu atmosfery i terenu w jakim jeździsz transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati kmx125 Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 No i to właśnie chciałem powiedzieć :icon_mrgreen: Najlepiej kup sobie drugi filtr to nie bedziesz musial czekac jak wyschnie ci jeden zakladasz i latasz dalej :icon_mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 22 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 (edytowane) Okej w takim razie sprawdzę stan filtra (poprzedni właściciel mył zawsze co jazdę) jeżeli będzie b. brudny to na razie sobie odpuszczę latanie (do momentu umycia go i nasączenia odpowiednim olejem).Z tym drugim filtrem to dobry pomysł :icon_mrgreen:.Ale jaki olej kupić?pozdro Edytowane 22 Listopada 2007 przez crasch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati kmx125 Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Okej w takim razie sprawdzę stan filtra (poprzedni właściciel mył zawsze co jazdę) jeżeli będzie b. brudny to na razie sobie odpuszczę latanie (do momentu umycia go i nasączenia odpowiednim olejem).Z tym drugim filtrem to dobry pomysł :icon_mrgreen:.Ale jaki olej kupić?pozdroja mam olej motorexa polecam 1l starcza na sezon :icon_mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 22 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Aha a ten też będzie okej?http://www.motox.com.pl/sklep/product_info...products_id=165 :lalag: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Aha a ten też będzie okej?http://www.motox.com.pl/sklep/product_info...products_id=165 :) Nie no sorry Winnetou, ale już mnie szlak trafia. Posty potrafisz nabijać to i czytać pewnie potrafisz. Opis: Olej stworzony do zapewnienia doskonałych własności dla motocyklowych filtrów olejowych (szczególnie w warunkach off – road). Jest odpowiedni dla wszystkich typów 2 i 4 suwowych silników, gdzie jest używany gąbkowy lub siatkowy filtr. Zalety i korzyści: Zapewnia doskonałą skuteczność filtrowania dla zachowania żywotności silnika, umożliwia przepływ powietrza dla szybkiej reakcji silnika i uzyskania maksymalnej mocy. Dzięki zastosowaniu rozcieńczalnika, łatwo sie rozporowadza po gąbce, by po kilku minutach (po odparowaniu rozpuszczalnika) stać się lepkim i w pełni chronić silnik. Właściwości fizyko-chemiczne: Kolor czerwony, gęstość w 15 st.C - 0,775. jeśli coś nie jasne to pytaj kolegów! chętnie pomogą! :lalag: http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Aha a ten też będzie okej?http://www.motox.com.pl/sklep/product_info...products_id=165 :lalag: Będzie git, mam polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 22 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 @piasektt - dzięki, najpewniej zakupie.@artur_125 - przykro mi, że Cię szlak trafia :). Wolałem się zapytać doświadczonych kolegów niż tylko opierać się na opisie w sklepie/aukcji, tam jakbyś zauważył wszystko jest zawszę najlepsze pod słońcem i nie ma nic co by mogło danemu produktowi dorównać. Posty nabijam? To jest forum dyskutuje, to, że pytam to chyba nic złego - kto pyta nie błądzi, jak tak Cię to boli to zgłoś się do Dominika i poproś go o wyczyszczenie mojego licznika postów bo mi to zwisa, może wtedy będziesz spełniony :).pozdro:lalag: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 (edytowane) Ok dzięki za linki Mati :-) a możesz podać jeszcze jakiś konkretny link do odpowiedniego simeringu jaki powinienem zakupić do SXa? :-) Ok dzięki Panowie, tak zrobię. Takie małe pytanko jeszcze, myślicie, że zrobienie 'stópki' w wyczynie mija się z celem i ona i tak odpadnie czy raczej można taką zamontować? By się przydała :-). Nie wiem jak to jest w EXC.Jeżeli to nie problem to zastosuje taki patent :]. Ej panowie spoko bo mi się wydaję, że zaraz tu jakaś kłótnia powstanie.Dzięki za propozycję, spróbuję zrobić jakiś prosty patent na postawienie moto, jeżeli nie zda 'egzaminu' to kupie jakiś z powyższych stojaków . Możliwe, sprawdzę te mocowanie do stopki. Jasne, że żadna samoróbka nie będzie dawał takiego efektu jak oryginał ale chcę po prostu zrobić jakiś b. prosty patent tylko po to by się moto opierało mrugacz.gif nic skomplikowanego, jak nie zda egzaminu to wywalę i po sprawie. Panowie, mam takie przyszłościowe pytanie D.gifpo czym poznać, że tłok się kończy? smile.gif Tak poza tym zastanawiam się który moderator kasuje moje posty? Tu też coś napisałem i już nie ma. Ok, postaram się zakupić taki licznik. A możesz podać mi link do przykładowego takiego który będzie 'działał'?I, że się tak spytam jak robić pomiar tłoka i kiedy jest ok a kiedy nie? mrugacz.gif Dzięki za pomoc Kaze.Pozdro. Tak tylko, że ja nie wiem ile dokładnie MH ma aktualny tłoczek... Tak więc poprzedni właściciel Wie, tłok jest jeszcze okej.Zima idzie, dlatego muszę tłok wymienić?Jak często myjecie filtr powietrza w okresie letnim a zimowym? :-)Aha, czy jeżeli nie mam tego oleju do nasączenia filtra to mogę go umyć (w gorącej wodzie z płynem - z tego co wiem tak to się robi) i bez nasączania wstawić z powrotem czy ten olej jest konieczny?Okej w takim razie sprawdzę stan filtra (poprzedni właściciel mył zawsze co jazdę) jeżeli będzie b. brudny to na razie sobie odpuszczę latanie (do momentu umycia go i nasączenia odpowiednim olejem).Z tym drugim filtrem to dobry pomysł mrugacz.gif.Ale jaki olej kupić?pozdro Naprawdę jesteś takim ciemniakiem, czy za wszelką cenę i na przekór żubrowi chcesz podtrzymać swój debilny temat przy życiu? podobnie jak z ten od plastików co biedny znaleźć nie mógł! Chłopaki nie karmcie trolla!!!!!!!!!!!! Edytowane 22 Listopada 2007 przez Artur_125 http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Jak Cię boli że co jazdę trzeba myć to pomyśl ile kosztuje remont takiego sprzęta, i jak łatwo go zniszczyćprzez brudny lub nienasączony filtr powietrza. Czasami wystarczy jedna jazda.Aha jak już wymyjesz ten filtr (w benzynie szybciej i wygodniej bo schnie pół godziny - ja myję w benzynie zmieszanej olejem do filtra) to najważniejsze to jeszcze go wytrzepać po myciu, ja zawsze przez parę minut tak trzepię ( :) ) i cały czas leci piach z niego. Im radziej myjesz filtr tym krócej pojeździsz, nie mówiąc już o nasączaniu, musi być nasączony cały, jak będzie plama oleju pod motocyklem to dobrze bo na filtrze oleju nigdy za wiele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 23 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 (edytowane) @Modest - Ile razy mam pisać, że mnie to nie boli? Po prostu pytam się by wiedzieć dokładnie co i jak bo to jest prosta czynność a jednak jedna z ważniejszych by motocykl utrzymać w dobrym stanie.A powiedz mi czy jak go już umyję w gorącej wodzie z płynem, otrzepie z resztek brudu to mogę przed nasączeniem olejem pod sprężonym powietrzem go przedmuchać po czym dopiero nasączyć i poczekać aż wyschnie do końca? @Artur_125 - nie chce mi się z tobą kłócić, masz rację parę pytań może się wydawać bez sensu, ale wolałem się o wszystko upewnić - po prostu, to mój pierwszy wyczyn w życiu i dlatego pytam się o każdą pierdółkę żeby przez byle gów... nie mieć nieprzyjemności, z tym trollem czy debilny tematem to już przesadzasz. Edytowane 23 Listopada 2007 przez crasch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 @Modest - Ile razy mam pisać, że mnie to nie boli? Po prostu pytam się by wiedzieć dokładnie co i jak bo to jest prosta czynność a jednak jedna z ważniejszych by motocykl utrzymać w dobrym stanie.A powiedz mi czy jak go już umyję w gorącej wodzie z płynem, otrzepie z resztek brudu to mogę przed nasączeniem olejem pod sprężonym powietrzem go przedmuchać po czym dopiero nasączyć i poczekać aż wyschnie do końca?Wg mnie mycie w płynie to za dużo paprania - płyn ledwo co działa ten olej, trzeba myć prawie we wrzątku żeby jako go tako rozpuszczał, a schnie kilka godzin, ja zawsze na drugi dzień zostawiałem. Nasączać możesz dopiero jak filtr jest zupełnie suchy. W benzynie jest szybko i skutecznie (tylko musi być z olejem)Możesz też zrobić tak jak ja, że tą brudną benzynę po myciu zlewasz przez szmatę do jednego pojemnika, i masz na drugie mycie - najpierw brudny filtr myjesz w starej benzynie a później tylko płuczesz w nowej, i ją też zlewasz to pojemnika. Wtedy na jedno mycie idzie góra 0,5l benzyny a cała procedura zajmuje mniej jak pół godziny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 a ja nie cuduje tylko myje filtr jak jest brudny, bo jazda jezdzie nie rowna, a naprawde trzeba sie nameczyc zeby filtr uwalic w ciagu jednej jazdy i to nie jest moj wymysl, tylko zadnie zawodnika, zreszta ja tez tak uwazam i sie tego trzymam a filtr zawsze myje w goracej wodzie z plynem do naczyc i po chwili filtr jest czysciutki jak nowy, z tym ze to nie jest letnia woda tylko goraca(tak ze rak dlugo nie potrzymasz :crossy: ) a plynu tez nie oszczedam, potem schnie kilka godzin i tak jak mowi przedmowca trzepie go troche bo jest w nim troche piachu, aha i po zalozeniu smaruje obrzeza tawotem bo jak nie nasmarujesz to jest tak jakbys jednegu gumiaka zalozyl :icon_exclaim: co prawda w benynie myje sie o wiele szybciej, ale jak wiadomo benzyna nie jest tania i seta lubi se lyknac dlatego oszczedam kazda krople :icon_exclaim: pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati kmx125 Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 podobnie jak z ten od plastików co biedny znaleźć nie mógł! Chłopaki nie karmcie trolla!!!!!!!!!!!!Nie chodziło mi o same plastiki bo w necie jest tego od cholery :P tylko do konkretnego modelu a z tym już jest gorzej. Nie wiem czy ty byś znalazł do swojego wynalazku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi