Skocz do zawartości

crm mocno dymi po remoncie


kubus2905
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

korba wąptie byla idealna przed poskladaniem a sprzegloz moze bo fakt linka jest duzo mocniej podkrecona niz przed tem

A i jeszcze czy dozownik czeba kalos odpowietrzac czy cos ?

 

Robiłeś remont , odpaliłeś silnik i dopiero teraz pytasz czy dozownik należy odpowietrzać ?

Opisz przebieg tego remontu. Wymieniałeś cokolwiek ? czy tylko zajrzałeś tam z ciekawości i coś na dodatek uszkodziłeś?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec tak nowe lozyska wszystkie i zimeringi uszczelki oprucz cylindra i glowicy tłok i pierscienie wal uzywanyod nsrki idealny stan minimalny luz na boki a co do dozownika to narazie odczepilem bo nie wiedzialem czy sie odpowietrza czy nie i zrobilem mieszanke 1;40 bede tak jezdzic przez pierwsze 300km zeby sie dotarl

odpallem moto chodzil idealnie niec nie pukaani nic chcialem dogazowac troche zaczol przymualc to mysle zimny ale nie to nie to po chwili zaczol dymic ale nie gazile mgo jeszcze i po nastepnej chwili zaczelo cos pukac powoli coraz glozsiej i go zgaslem ;/ scagłm glowice i wszystko oki ale mokry tlok tylko co puka ;/;/;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaczelo cos pukac powoli coraz glozsiej i go zgaslem ;/ scagłm glowice i wszystko oki ale mokry tlok tylko co puka ;/;/;/

 

no to nie powinieneś skladać silnika jak nie iwesz co wsadzasz, romont moja sie z celem, a raczej pogarsza prace silnika tak jak widać....

jeśłi zimeringi sa dobre, wsyustko jest dobre a silnik chodzi źle to o co chodzi? myśle że mogłeś źle uszczelnić kartery i do skrzyni korbowej wciąga olej i dymi na biało.

korba wąptie byla idealna przed poskladaniem a sprzegloz moze bo fakt linka jest duzo mocniej podkrecona niz przed tem

A i jeszcze czy dozownik czeba kalos odpowietrzac czy cos ?

tak odpowietrza sie i nie wystarczy go odpowietrzyć i zapalić silnika, bo zanim dozownik poda olej z dozownika do wężyka to już dawno możesz mieć zatarty motor. trzema pomyślec jak to rozwiązać. pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze wiem co jest przyczyna dymienia juz uszczelka pod glowica a stuki wirecz mocne pizgani.... a nie stuki

 

witam ponownie nie mam pojecia co z crm jest ma nowa uszczelka a jak sie woda lala do cylindra tak sie lleje ogromnie ilisci co moze byc jeszcze przyczyną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecyduj się wreszcie z tą uszczelką pod głowicę jest stara czy nowa?

A płaszczyznę głowicy sprawdzałeś ?

Może cylinder jest pęknięty na płaszczu wodnym?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj kupilem nowa uszczelka poskladalem odpalilem bez wody na ok 20 25 s i bylo oki zalalem mu wody zaczol dymic znowy przerywac i gasl jak odkrece swiece to ma kropelki plynu na sobie ;/ nie sprawdzalem glowicy jak to mam zrobic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oddać głowicę do szlifowania a płaszyznę cylindra sprawdzić na płycie traserskiej.

Przy okazji dokładnie obejrzeć cały cylinder przy pomocy silnego szkła powiększającego czy gdzieś na gładzi lub w kanałach nie ma rysy pęknięcia i to samo wypada zrobić z głowicą.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...