Skocz do zawartości

CUSTOM


Rekomendowane odpowiedzi

No tak kiedyś głównie Junaczki przerabiano :icon_mrgreen: pewnie takich więcej niż orginałów,ten na indiana stylizowany jest super to zdjątko to chyba z jakiegoś motobajzlu coś mi świta że gdzieś go widziałem hmmm..

ale ta Kawasaki KZ 440 fajny bober mój kumpel zrobiłz z M72

 

http://www.wolnywydech.riders.pl/main/?page=../vt/vt.php

 

a dlaczego silnik z zaporożca hmm.. bo budzi respekt swoją wielkością i brzmieniem :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M506599 wg. mnie zajebisty , Czarek Twoją FJ`ę kojarze z ŚM ale jako solówe a moze pokazesz foty z koszem ?? Mnie nieraz nachodzą checi kupna jakiegoś demoluda typu jawa ts rozpieprzonego i pocięcia na jakiegoś draga ale zawsze brak czasu i inne wydatki , jakby nie szkoła to na zime jak znalazł . Postaram sie podrzucić foty ETZ drag spotkanej kiedys na trasie ... Pzdr

 

ETZ : http://www.bikepics.com/pictures/1092298/ http://www.bikepics.com/pictures/1092296/

http://www.bikepics.com/pictures/1092291/ Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze pokazesz foty z koszem ??

spoko,spoko niedługo pokaże.

 

Mnie nieraz nachodzą checi kupna jakiegoś demoluda typu jawa ts rozpieprzonego i pocięcia na jakiegoś draga ale zawsze brak czasu i inne wydatki

 

Lepiej zrobić coś z japoni,ale jak napisałeś na to trzeba duuuużo czasu i (jak chcesz zrobić sprzęta na tip top) duuużo kasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz pompka, mówisz o, nazwijmy to - art customy. nie miałem jeszcze okazji jeździć na takowym, ale z tego, co zdołałem obejrzeć na żywo i pomacać - to jazda nimi niekoniecznie musi sprawiać ból. ból może sprawić zadrapanie :icon_mrgreen:

 

natomiast szaleję za przerabianymi motocyklami seryjnymi. wydaje mi się, że trzeba się bardziej zmobilizować do przeróbki niż przy budowie od podstaw

 

np. fight zx PGRa (y fzx)

 

nie mogę doczekać się wiosny, kiedy skończymy robić moją virago custom :smile:

 

temat fajny, tylko z tym łączeniem się... znowu. eh

Edytowane przez bartic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znacie moze jakies fajne strony internetowe z poprzerabianymi motorkami szczególnie japońskimi...?

Brakuje mi inspiracji i chcialbym cos podejrzec...

Moze by tak rat bike zone ???? ;p żart

google najlepszym przyjacielem człowieka a w nich m.in znalezione na szybko http://www.thunderstruckcustombikes.com/gally.html

http://www.justcustombikes.com/

http://www.crazyhorsepainting.com/custombikes.shtml

http://www.g777.pl/custombike/

http://www.custom-bikes.com/start.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mateusz i vn 800 masz http://www.chopper-club.com/Galleries/easter%2006.htm tu jest trochę, .Wchodź na stronki klubu ''chopper club'' tam znajdziesz sporo różnych fotek,

 

tu coś jest http://www.gg.riders.pl/

 

temat fajny, tylko z tym łączeniem się... znowu. eh

 

Nie bierz wszystkiego tak dosłownie ;) :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

jeśli mowa już o przeróbkach dosyć popularnych motocykli to myślę że to tutaj pasuje

http://forum.motocyklistow.pl/Iz-56-t78481.html

Całkiem sympatyczny IŻ`ownik :buttrock:

 

tylko ta puszka od szybkościomierza jakas taka mało subtelna :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie to samo zauważyłem... Prosty "surowy" licznik by chyba bardziej pasował... No ale kwestia gustu :crossy:

 

Ogólnie pomysł ktoś miał niezły.. żeby za iża się brać... Super grafa... Osobiście bym walnął lagi na czarno razem z kierownicą i manetkami... Pasowało by wszystko do wydechów.. Ale koncepcja naprawdę git!! Gratulacje za samozaparcie i pomysł...

 

Pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow. Spoko pocisk ale ten licznik to za karę chyba zrobili. Ja bym jeszcze zmienił przednią lampę na taka z głebszą skorupą zamist płytkiej miski oraz bym pokombinował z manetkami bo wyglądaja nieprpoprcjonalnie do cienkiej kierownicy. Ale ogólnie to RESTECPA dla tworzyciela tego sprzętu.

 

Jeszcze kilka takich tematów/linków i tez zacznę składac jakiegoś custom`a. Silnik od Suzy GS 500 leży pod stołem i sie kurzy.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Się tak zastanawiam... jeżeli składać jakiegoś customa... no powiedzmy (pozwolisz qurim..) na przykładzie qurima... mając silnik GS500. Nie jest to V'ka.. więc raczej jakiś drag by się przydał. I pierwsze co.. rama. Skąd ją wziąć? Zdać się na jakiegoś spawacza? Są firmy, które się tym zajmują?

Pewnikiem ogrom kasy za to biorą...

Chodzi mi zasadniczo o bezpieczeństwo takiej maszyny. Co by nie tylko ładnie wyglądała, ale żeby dało się na niej nieco pociąć po autostradzie.. bez strachu, że wpadnie w jakieś wibracje i się roz***doli...

 

Tak z ciekawości pytam...

Pozdro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to juz inna bajka. Jelsi chcesz miec profesjonalana ramę to trzbea się zgłosić do warsztatów które się tym zajmuja. Doswiadczenie mają i wiedza co i jak. A tka ogólnie to nie wybierałbym się samoróbka za granicę (w PL autostrady nie doświadczysz :clap: ).

 

widziałem kiedys kilka customów własnie na bazie GS500 i GS 450 etc. i były fajne nawet. Rame sam moglbym zrobic ale tu w Londynie nie mam wlasciwego warsztatu wiec nie bedzie letko. Do takiej GS500 juz mialem obmyslona rame - kołyska pojedyncza, tyl moze nawet na wahaczu ale sztywny bardziej pasowałby do mojej wizji customa. Zawias przód GS400 razem ze szprochownaym kołem, zbiornk starej GS400 tez jest dośc ładny - łezka - tylko poszerzyć i wydłuzyć. Reszta to drobiazgi. Tak jak wczesniej pisałem w UK mam kiepsko z warsztatem ale za to kopalnie częsci pod nosem - najwiekszy szrot moto w Londynie.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tka ogólnie to nie wybierałbym się samoróbka za granicę (w PL autostrady nie doświadczysz :biggrin:

 

Pisząc "samoróbka" .. masz na myśli jakiegokolwiek customa? Czy motocykl z własnoręcznie (tudzież przez znajomego wujka Felka bo on ma spawarkę i kiedyś był w tym dobry... ) robioną ramą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...