Skocz do zawartości

CUSTOM


Rekomendowane odpowiedzi

Silnik X-Wedge, nowa konstrukcja S&S jako że z klasycznego V-Twina wyciągnęli wszystko co się dało wyciągnąć z takiej konstrukcji. X-Wedge jest na rynku od kilku lat w sumie. Korby obok siebie, już nie w ukladzie widelcowym. Trzy wałki rozrządu aby kąty popychaczy nie były takie ostre, dwa wydechowe wałki, jeden ssący wspólny, prosta klawiatura zaworowa. Wałki na paskach.

 

 

CRS to znana marka w customowym światku.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Silnik X-Wedge, nowa konstrukcja S&S jako że z klasycznego V-Twina wyciągnęli wszystko co się dało wyciągnąć z takiej konstrukcji. X-Wedge jest na rynku od kilku lat w sumie. Korby obok siebie, już nie w ukladzie widelcowym. Trzy wałki rozrządu aby kąty popychaczy nie były takie ostre, dwa wydechowe wałki, jeden ssący wspólny, prosta klawiatura zaworowa. Wałki na paskach.

 

 

CRS to znana marka w customowym światku.

 

Dzieki za info.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...