Czarek-fighter Opublikowano 18 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 A jak już o hasełkach z naklejek W&W,to ktoś może wie gdzie(najlepiej w internecjie) można nabyć takowe naklejki ?????. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bluesmaniak Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 No tak kiedyś głównie Junaczki przerabiano :icon_mrgreen: pewnie takich więcej niż orginałów,ten na indiana stylizowany jest super to zdjątko to chyba z jakiegoś motobajzlu coś mi świta że gdzieś go widziałem hmmm..ale ta Kawasaki KZ 440 fajny bober mój kumpel zrobiłz z M72 http://www.wolnywydech.riders.pl/main/?page=../vt/vt.php a dlaczego silnik z zaporożca hmm.. bo budzi respekt swoją wielkością i brzmieniem :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M506599 wg. mnie zajebisty , Czarek Twoją FJ`ę kojarze z ŚM ale jako solówe a moze pokazesz foty z koszem ?? Mnie nieraz nachodzą checi kupna jakiegoś demoluda typu jawa ts rozpieprzonego i pocięcia na jakiegoś draga ale zawsze brak czasu i inne wydatki , jakby nie szkoła to na zime jak znalazł . Postaram sie podrzucić foty ETZ drag spotkanej kiedys na trasie ... Pzdr ETZ : http://www.bikepics.com/pictures/1092298/ http://www.bikepics.com/pictures/1092296/http://www.bikepics.com/pictures/1092291/ Pzdr Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 20 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 a moze pokazesz foty z koszem ?? spoko,spoko niedługo pokaże. Mnie nieraz nachodzą checi kupna jakiegoś demoluda typu jawa ts rozpieprzonego i pocięcia na jakiegoś draga ale zawsze brak czasu i inne wydatki Lepiej zrobić coś z japoni,ale jak napisałeś na to trzeba duuuużo czasu i (jak chcesz zrobić sprzęta na tip top) duuużo kasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz i vn 800 Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Witam! :smile: Znacie moze jakies fajne strony internetowe z poprzerabianymi motorkami szczególnie japońskimi...? Brakuje mi inspiracji i chcialbym cos podejrzec... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartic Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 (edytowane) wiesz pompka, mówisz o, nazwijmy to - art customy. nie miałem jeszcze okazji jeździć na takowym, ale z tego, co zdołałem obejrzeć na żywo i pomacać - to jazda nimi niekoniecznie musi sprawiać ból. ból może sprawić zadrapanie :icon_mrgreen: natomiast szaleję za przerabianymi motocyklami seryjnymi. wydaje mi się, że trzeba się bardziej zmobilizować do przeróbki niż przy budowie od podstaw np. fight zx PGRa (y fzx) nie mogę doczekać się wiosny, kiedy skończymy robić moją virago custom :smile: temat fajny, tylko z tym łączeniem się... znowu. eh Edytowane 20 Listopada 2007 przez bartic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Znacie moze jakies fajne strony internetowe z poprzerabianymi motorkami szczególnie japońskimi...?Brakuje mi inspiracji i chcialbym cos podejrzec... Moze by tak rat bike zone ???? ;p żartgoogle najlepszym przyjacielem człowieka a w nich m.in znalezione na szybko http://www.thunderstruckcustombikes.com/gally.htmlhttp://www.justcustombikes.com/http://www.crazyhorsepainting.com/custombikes.shtmlhttp://www.g777.pl/custombike/http://www.custom-bikes.com/start.htm Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 20 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Mateusz i vn 800 masz http://www.chopper-club.com/Galleries/easter%2006.htm tu jest trochę, .Wchodź na stronki klubu ''chopper club'' tam znajdziesz sporo różnych fotek, tu coś jest http://www.gg.riders.pl/ temat fajny, tylko z tym łączeniem się... znowu. eh Nie bierz wszystkiego tak dosłownie ;) :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Witam jeśli mowa już o przeróbkach dosyć popularnych motocykli to myślę że to tutaj pasujehttp://forum.motocyklistow.pl/Iz-56-t78481.html pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Witam jeśli mowa już o przeróbkach dosyć popularnych motocykli to myślę że to tutaj pasujehttp://forum.motocyklistow.pl/Iz-56-t78481.html Całkiem sympatyczny IŻ`ownik :buttrock: tylko ta puszka od szybkościomierza jakas taka mało subtelna :biggrin: Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Priest666 Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Dokładnie to samo zauważyłem... Prosty "surowy" licznik by chyba bardziej pasował... No ale kwestia gustu :crossy: Ogólnie pomysł ktoś miał niezły.. żeby za iża się brać... Super grafa... Osobiście bym walnął lagi na czarno razem z kierownicą i manetkami... Pasowało by wszystko do wydechów.. Ale koncepcja naprawdę git!! Gratulacje za samozaparcie i pomysł... Pozdrawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 (edytowane) Wow. Spoko pocisk ale ten licznik to za karę chyba zrobili. Ja bym jeszcze zmienił przednią lampę na taka z głebszą skorupą zamist płytkiej miski oraz bym pokombinował z manetkami bo wyglądaja nieprpoprcjonalnie do cienkiej kierownicy. Ale ogólnie to RESTECPA dla tworzyciela tego sprzętu. Jeszcze kilka takich tematów/linków i tez zacznę składac jakiegoś custom`a. Silnik od Suzy GS 500 leży pod stołem i sie kurzy. Edytowane 21 Listopada 2007 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Priest666 Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Się tak zastanawiam... jeżeli składać jakiegoś customa... no powiedzmy (pozwolisz qurim..) na przykładzie qurima... mając silnik GS500. Nie jest to V'ka.. więc raczej jakiś drag by się przydał. I pierwsze co.. rama. Skąd ją wziąć? Zdać się na jakiegoś spawacza? Są firmy, które się tym zajmują? Pewnikiem ogrom kasy za to biorą... Chodzi mi zasadniczo o bezpieczeństwo takiej maszyny. Co by nie tylko ładnie wyglądała, ale żeby dało się na niej nieco pociąć po autostradzie.. bez strachu, że wpadnie w jakieś wibracje i się roz***doli... Tak z ciekawości pytam...Pozdro... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 to juz inna bajka. Jelsi chcesz miec profesjonalana ramę to trzbea się zgłosić do warsztatów które się tym zajmuja. Doswiadczenie mają i wiedza co i jak. A tka ogólnie to nie wybierałbym się samoróbka za granicę (w PL autostrady nie doświadczysz :clap: ). widziałem kiedys kilka customów własnie na bazie GS500 i GS 450 etc. i były fajne nawet. Rame sam moglbym zrobic ale tu w Londynie nie mam wlasciwego warsztatu wiec nie bedzie letko. Do takiej GS500 juz mialem obmyslona rame - kołyska pojedyncza, tyl moze nawet na wahaczu ale sztywny bardziej pasowałby do mojej wizji customa. Zawias przód GS400 razem ze szprochownaym kołem, zbiornk starej GS400 tez jest dośc ładny - łezka - tylko poszerzyć i wydłuzyć. Reszta to drobiazgi. Tak jak wczesniej pisałem w UK mam kiepsko z warsztatem ale za to kopalnie częsci pod nosem - najwiekszy szrot moto w Londynie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Priest666 Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 A tka ogólnie to nie wybierałbym się samoróbka za granicę (w PL autostrady nie doświadczysz :biggrin: Pisząc "samoróbka" .. masz na myśli jakiegokolwiek customa? Czy motocykl z własnoręcznie (tudzież przez znajomego wujka Felka bo on ma spawarkę i kiedyś był w tym dobry... ) robioną ramą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.