Skocz do zawartości

CUSTOM


Rekomendowane odpowiedzi

Niech zgadne kupiłeś tego jana z bydgoszczy lub okolic????

Ten sprzęt to weteran zlotów ;) zajebioza ;) :lalag: :lalag:

 

Dokładnie, kupiłem go z Nakła nad Notecią ;) świetny jest, kilka drobnych przeróbek i w trasę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wolę takie wydumki niż pociętego Junaczka, na osłodę kolejna zabawka zrobiona w Polsce:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4513123f96d8546a.html pozdro Bartek

 

Taki sobie ten sprzęt, ale http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...2107c00d40.html <-- ten jest zdecydowanie ładniej (z)robiony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie dopieszczony każdy element ale mimo naszego orzełka na baku moto jest z USA. Z tego co twórca pisał spodobał mu się motyw i wkomponował go w moto. Nie wiem czym spowodowana jest moda w stanach na przerabianie starych japończyków o pojemnościach 400-500 cm na choppery i bobbery, na kontynencie przeróbki idą w kierunku cafe racer. Jak znajdę to wrzuce trochę fotek przerobionych japończyków, pozdro Bartek.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/938745aeddf66f0b.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d1f772175710d790.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7a4648c7c642d834.html

Edytowane przez Bartek.M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh. W USA nie robią cafe racerów bo to są maszyny wywodzące sie z Anglii a hamerykańce z angolami nie lubią sie zbytnio. Działa to w 2 strony. Trafiają sie wyrzutki ale nie tak wielu.

 

 

PS. Fotki które zapodałeś powyżej są super. Piekny sprzęt. Niezle kasy ktos wtopil w to. 1 koło kosztuje tyle co caly silnik w tym wynalazku. Ale wydech ma konkretny. :icon_rolleyes:

 

Zażyjcie poniższe linki - nawet z potulnego Drag Stara 650 da sie zorbić potFora.

http://wbv.pl/gallery.php?entry=images/zm3...mmwvizmdlfq.jpg

 

http://wbv.pl/gallery.php?entry=images/xej...znnaezj5v2n.jpg

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten draguś to niezły potfór, ktoś miał ułańską fantazję i kupe szmalcu ale efekt pierwsza klasa a u nas tylko takie popierdółki pomykają...

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b05b4fbae7c13777.html

Edytowane przez Bartek.M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amortyzowany tył? To juz nie będzie bobber rasowy. :wink:

 

Bardziej soft-chopper ...

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dobry, tylko ta przednia lampa jest strasznie chu*owa.

 

 

 

 

 

a u nas tylko takie popierdółki pomykają...

Heh nie wiem co miałeś na myśli pisząc ''u nas'' czy chodzi tobie tylko o np województwo/miasto w którym mieszkasz czy całą PL. Chyba, że ta wypowiedź to pryma aprylisowa dżółk;D, bo przecież wiadomo, że po naszym kraju zapierdziela ''trochę'' naprawdę ciekawych i dużych sprzętów :P

 

Co do bobbera w wersji 2 osobowej to prosta sprawa. Robisz sprzęta tak jak chcesz tj w wersji solo, do tego dajesz dobre, tj mocne wsporniki tylnego błotnika, mocujesz gdzieś podnóżki pasażerki. Jeśli chodzi o siedzenie dla pasażera to robisz je w okrojonej wersji--mała skórzana poduszechka przyczepiana na ''przyssawki. Napewno wygodne to nie będzie,aale...............to nie ma być turystyk:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście była to ironia. Na drogach pojawiło isę i przybywa nowych pięknych konstrukcji i to się chwali. Mimo to można jeszcze zobaczyć wydumki ludzi którzy mają za dużo elektrod i wolnego czasu a ich "dzieła" trzymają się kupy tylko dzięki opatrzności. Jedno jest dobre że na warsztat idzie japonia a nie junaczki czy awoki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

powiedzcie mi jedno. jak wygląda sprawa w przypadku "krojenia"

i modyfikowania ramy?

nie chodzi tu o zmianę geometrii ale bardziej o odcięcie "zadu" oraz odciecie i przespawanie rurek bedacych podpora siedzenia(te tworzące zaczep dla puszki na akumulator)

 

chodzi mi głównie o to jak wyglada wowczas proces rejestracji??

 

jesli wszystkie modyfikacje zrobił bym schludnie i "cichaczem w garazu" czy jadac na przeglad rejestracyjny gosciu sie moze przyczepic badz zorientowac ze moto byo bardziej przerabiane niz wymieniony blotnik i siedzenie??

 

sory za glupie pytanie ale bardzo mnie ta kwestia interesuje

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisałem ci kiedyś żebyś wrzucił artykuły z ŚM i czegoś tam jeszcze co był opisywany twój drag

pzdr

 

 

aaaa, to taaakie buty

artykuły są w tych dwóch numerach

http://www.custompress.pl/new/2/gangsta_bike.jpg

http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56501,3702758.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...