cabaniero Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Ale tez na dobra sprawe niema potrzeby przeregulowania mieszanki w tym zakresie jako ze uklad pracuje w obiegu zamknietym,system sam sie niejako ustawi do innego wydechu czy tez filtra. No i tutaj bym polemizował ... bo chociażby na przykładzie mojego KLV (DL1000 VStrom) ... motocykl z zakresie 2500-4000 obr generuje wibracje i niechętnie się wkręca... od 4 tys. w góre jest już gładko i przyjemnie... większość użytkowników eliminuje ten słaby dół poprzez zastosowanie PC III, Teka SFI, Yosh Box albo Techlusion TFI (sam zamierzam coś takiego zainstalować w swoim motocyklu)... wszyscy zgodnie twierdzą (forum użytkowników http://11109.rapidforum.com/ ), że po wzbogaceniu mieszanki w dole.. silnik ciągnie gładko i mocno od samego dołu... zgodnie twierdzą że nie poznają motocykla... no ale to Amerykany bo w Stanach DL występuje bez czujnika HO2...w Europejskie wersje mają sondę i żeby poprawić ten newralgiczny zakres obrotów i użyć jednego z w/w urządzeń trzeba ją odłączyć... Właśnie ze względu na normy emisji spalin oryginalne ECU są ustawione na ubogą mieszankę w dolnym zakresie obrotów, a sonda lambda jest po to żeby dbać o czystość spalin, a wzbogacenie mieszanki oznacza większe zanieczyszczenie spalin.. wtedy sonda daje sygnał do ECU który zmniejsza czas dawkowania paliwa (zmniejsza dawkę) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tra Opublikowano 16 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 (edytowane) no dobra panowie pozwolę sobie podsumowac te dyskusje jako ze to ja zlozylem te topic a na rzeczy tak sie srednio znam. zaczne od tego co mnie najbardziej interesowalo i uzyskalem odpowiedzi na nurtujace mnie pytania1)zakladaja pelen wydech bez sondy lambda komputer bedzie sygnalizowal blad2)zalozonie samej koncowki(tlumika) nic sie nei stanie3)zalozenie PC III rowniez nie bedzie powodowalo bledy komputera motocykla4)zalozenie PC III bez pelnego wydechu jest bez sensu bo motocykl nie bedzie mial przyrostu mocy w dolnym zakresie obrotow sonda lambda blokuje jakos mieszaknki(uboga) w zakresie dolnych obrotow wiec albo PC III bez sondy lambda z orginalnym tlumikiem lub PC III + pelen wydech???? teraz moje pytanie?? czy 4 stwierdzenie to prawda dokladnie chodzi mi o motocykl GSX-R 600 K7??jak zrobic ustawic lub co zamontowac w motocyklu ktory ma pelen uklad wydechowy zamontowany zeby sie palila sie kontrolka a w komputerze nie byl odnowtowany kod bledy panowie prosz e o wyjasnienie czym to sie je i co to jest PC III wiem co to jest ale?dostępny jest moduł zapłonowy 6-39 w cenie 1440 zł co to jest??? czemu to służy?Quick Shifter - to urzadzenie dzieki ktoremu mozna wbijac biegi bez sprzegła tak? teraz pytanie czemu do niektorych motocykli jest zalecany eliminator sondy lambda a do niektorych nie przy stosowaniu PC IIInpHONDA 600 RR 05-06 zalecanyhttp://sklep.scigacz.pl/power-commander-ho...iii-p-6182.htmlSUZUKI GSX-R 600 K6 nie zalecanyhttp://sklep.scigacz.pl/power-commander-su...iii-p-6230.html pozdrawiam i dziekuje wszystkim za odpowiedzi ps.przepraszam za linki do innego serwisu Edytowane 16 Listopada 2007 przez tra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 (edytowane) do gixera 600k6-k7 mozesz smialo walic slipona + pc, bo:-przy produkcji k6 obowiazywaly juz normy euro3, wiec suzuki tworzac ten model musialo dodac troche mocy, zeby silnik zachowal przynajmniej tyle samo mocy co poprzednia generacja, czyli mniej wiecej 100km na kole. k6 z seryjnym wydechem ma tyle samo mocy co k4, bo jest nieco skastrowana przez ta puszke miedzy koncowka a kolektorem. przez to tez bajk jest raczej slaby na srednich obrotach. - przy zamontowaniu slipona + pc do k6 otrzymuje sie taki sam wynik jak full system + pc w k4 czyli moc w granicach 105-106 na kole mierzone na pesymistycznej hamowni(PP). - bardzo podobne wyniki osiagano w testach longtermerow w UK FASTBIKES, ponadto stwierdzono tam ze z gixera 600k6 mozna wydobyc najwiecej mocy przy najmniejszych nakladach finansowych.- u nas tez to bylo sprawdzane:moje k4: pelna joszka/pc/filter - 106km/61nmgrzesiu k7: akrap slipon/pc/filter - 106/59sliwa k7: pelny akrap/pc/filter - 108/59konkluzja: k4 i tak rypie k6 ze startu zatrzymanego - nie wiem czemu :icon_mrgreen: bardziej sie oplaca k6 ze sliponem bo daje ci 5-6km(plus wiekszy kop na srednich obrotach) za 2500zl(PC+wydech) niz 4500zl za 8 koni wiecej :icon_evil:pc jest tylko do zarzadzania wtryskiem-dobrze rozkminiasz - igniszyn module jest do zaplonu(bardziej jako dodatek do pc) a z QS tez zgadles. jest tylko maly zonk - mianowicie QS nie dziala przy wysokich obrotach w bajkach majacych podwojna przepustnice, czyli tak jak SDTV w gsxr. wyjscia sa dwa: pc+QS+ modul zaplonowy dynojeta albo quickshifter translogika(2200zl). jak bedziesz chcial cos z dynojeta to daj znac. da rade znizke zalatwic;) Edytowane 16 Listopada 2007 przez pozdro600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tra Opublikowano 17 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 do gixera 600k6-k7 mozesz smialo walic slipona + pc, bo:-przy produkcji k6 obowiazywaly juz normy euro3, wiec suzuki tworzac ten model musialo dodac troche mocy, zeby silnik zachowal przynajmniej tyle samo mocy co poprzednia generacja, czyli mniej wiecej 100km na kole. k6 z seryjnym wydechem ma tyle samo mocy co k4, bo jest nieco skastrowana przez ta puszke miedzy koncowka a kolektorem. przez to tez bajk jest raczej slaby na srednich obrotach. no to trzeba te puszke wypierdolic zalozyc pelen uk.wydechowy i bedzie gitara, + eliminator sondy lambada. - przy zamontowaniu slipona + pc do k6 otrzymuje sie taki sam wynik jak full system + pc w k4 czyli moc w granicach 105-106 na kole mierzone na pesymistycznej hamowni(PP). no tak ale po zamontowaniu full system w k6+pc daje lepszy wynik niz k4 full system+pc - bardzo podobne wyniki osiagano w testach longtermerow w UK FASTBIKES, ponadto stwierdzono tam ze z gixera 600k6 mozna wydobyc najwiecej mocy przy najmniejszych nakladach finansowych.- u nas tez to bylo sprawdzane:moje k4: pelna joszka/pc/filter - 106km/61nmgrzesiu k7: akrap slipon/pc/filter - 106/59sliwa k7: pelny akrap/pc/filter - 108/59 czyli twoja k4 dymala k7 sliwy pomimo tego ze obaj mieliscie zalozone full system+pc+filtry jak to mozliwe??? k4 seryjny dysponuje mniejsza moca niz k6,k7konkluzja: k4 i tak rypie k6 ze startu zatrzymanego - nie wiem czemu :) bardziej sie oplaca k6 ze sliponem bo daje ci 5-6km(plus wiekszy kop na srednich obrotach) za 2500zl(PC+wydech) niz 4500zl za 8 koni wiecej :icon_mrgreen: czyli roznica pomiedzy w k6 slip-on+pc daje ok 6KM a pelen uk.wydechowy+pc daje ok 8KM tylko taka mala roznica???? skad to wiesz sprawdzane w praktyce?? przeciez sam napisales ze montujac slip-on nadal w k6 zostaje ta puszczka ktora ogranicza moc w zakresie srednhc obrotow wiec trze sie jej pozbyc a mozna sie jej pozbyc poprzez tylko zamnotwanie full system pc jest tylko do zarzadzania wtryskiem-dobrze rozkminiasz - igniszyn module jest do zaplonu(bardziej jako dodatek do pc) a z QS tez zgadles. jest tylko maly zonk - mianowicie QS nie dziala przy wysokich obrotach w bajkach majacych podwojna przepustnice, czyli tak jak SDTV w gsxr. wyjscia sa dwa: pc+QS+ modul zaplonowy dynojeta albo quickshifter translogika(2200zl). jak bedziesz chcial cos z dynojeta to daj znac. da rade znizke zalatwic;) tu dla mnie wszystko jasne jak napisales sa dwa wyjscia:d pc+qs+modul zaplonowy lub pc+qs translogika ktora opcja jest lepsza i ktora tansza dzieki za info gdzie mozna poczytac o ttym qs translogika pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 - u nas tez to bylo sprawdzane:moje k4: pelna joszka/pc/filter - 106km/61nmgrzesiu k7: akrap slipon/pc/filter - 106/59sliwa k7: pelny akrap/pc/filter - 108/59Czyli najlepszy interes zrobił Grzesiu :flesje: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tra Opublikowano 17 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Czyli najlepszy interes zrobił Grzesiu :P hm no wlasnie niewiem cyemu tak jest?? pisalem wczesniej full system vs slip-on(sam tlumik) i roznica tylko 2KM hmmm niewierze:D:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 (edytowane) translogic - dynotech.plroznica naprawde wynosi ok 2 km na kole. Sliwa mial 108 niecale. dlubane sprzety z PP podobno ok 110(superstock, wiec podobne przerobki). wszystko przez ta puche - euro3 - ona muli caly srodkowy zakres obrotow. nie oplaca sie wydawac kolejne 2k dla dwoch koni bo i tak zyski z tego w porownaniu ze sliponem sa w gornym zakresie obrotow, wiec jak walniesz slipona to zysk ze srodkowych obrotow bedzie wystarczajacy. pozniej jeszcze zgolisz zemba z przodu i dasz z tylu 2-3 wiecej i niebedzie chu*a we wsi, bez kitu. jak chcesz cos dlubnac dla poprawy samopoczucia to zapodaj slipon+pc i smigaj. jak zejdziesz ponizej 1:50 to bedziesz sie zastanawial nad reszta:) chyba ze chcesz skonczyc jak ja - 15klockow wpakowane w bajka i 1:54 najlepszy czas :buttrock:k4 szybciej startuje bo ma krotsza jedynke i troche mocniejszy dol. po starcie wolalbym zeby moje k4 zamienilo sie w k6:) Edytowane 17 Listopada 2007 przez pozdro600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tra Opublikowano 17 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 translogic - dynotech.plroznica naprawde wynosi ok 2 km na kole. Sliwa mial 108 niecale. dlubane sprzety z PP podobno ok 110(superstock, wiec podobne przerobki). wszystko przez ta puche - euro3 - ona muli caly srodkowy zakres obrotow. nie oplaca sie wydawac kolejne 2k dla dwoch koni bo i tak zyski z tego w porownaniu ze sliponem sa w gornym zakresie obrotow, wiec jak walniesz slipona to zysk ze srodkowych obrotow bedzie wystarczajacy. pozniej jeszcze zgolisz zemba z przodu i dasz z tylu 2-3 wiecej i niebedzie chu*a we wsi, bez kitu. jak chcesz cos dlubnac dla poprawy samopoczucia to zapodaj slipon+pc i smigaj. jak zejdziesz ponizej 1:50 to bedziesz sie zastanawial nad reszta:) chyba ze chcesz skonczyc jak ja - 15klockow wpakowane w bajka i 1:54 najlepszy czas :)k4 szybciej startuje bo ma krotsza jedynke i troche mocniejszy dol. po starcie wolalbym zeby moje k4 zamienilo sie w k6:) hmm sliwa napisal ze na seryjniaku bez full system + pc zrpbil 1:46 hmm good time:d zrobie jak mowisz slip-on + pc+ qs tranlogika i jazda z tym gownen ale najpierw zaopatrze sie w dobre gumy + oplot i zobaczymy jak mi bedzie szlo na tym zakichanym k7 zrobie 1:50 lub ponizej instaluje reszte tzn slipona, pc i jedziemy z koksem dzieki pozdro za odp pozdrawiam do zobaczenia na wodeczce w poznanu pozd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 hmm sliwa napisal ze na seryjniaku bez full system + pc zrpbil 1:46 hmm good time:d zrobie jak mowisz slip-on + pc+ qs tranlogika i jazda z tym gownen ale najpierw zaopatrze sie w dobre gumy + oplot i zobaczymy jak mi bedzie szlo na tym zakichanym k7 zrobie 1:50 lub ponizej instaluje reszte tzn slipona, pc i jedziemy z koksem dzieki pozdro za odp pozdrawiam do zobaczenia na wodeczce w poznanu pozdja jako jedyny w poznaniu nie pije :bigrazz: qs translogika sobie odpusc. za drogo. z tych drozszych patentow mozna kupic komputer yoshimura empro w ktorym masz:-sterowanie wtryskiem- sterowanie zaplonem- trzy ustawienia sily hamowania silnikiem- mozesz sobie podlaczyc pod klakson odciecie zaplonu i miec qs a'la supersport- ogranicznik predkosci w pit lane- zmiana map w trakcie jazdy(2 mapy)koszt- okolo 3-3.5kpln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tra Opublikowano 18 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 (edytowane) ja jako jedyny w poznaniu nie pije :bigrazz: qs translogika sobie odpusc. za drogo. z tych drozszych patentow mozna kupic komputer yoshimura empro w ktorym masz:-sterowanie wtryskiem- sterowanie zaplonem- trzy ustawienia sily hamowania silnikiem- mozesz sobie podlaczyc pod klakson odciecie zaplonu i miec qs a'la supersport- ogranicznik predkosci w pit lane- zmiana map w trakcie jazdy(2 mapy)koszt- okolo 3-3.5kpln chcesz mi powiedziec ze im sie jest bardziej pijanym tzn wcietym lekko to ma sie lepsze czasy bo nie ma zahamowac a rozpierdole sie trudno jak nie to bedzie ponizej 1:50:D:):P haha:) ten yoshimura empro to jest to samo co bys polaczyl qs transolgika+pc wiec rzeczywicie sie leppiej oplaca.jak zrobie jak mi napisali koledzy ktorzy juz mieli do czynienia z przerobkami. na poczatek kupic dobre guimy+oplot metlowy i jazda na tor jak sie ma smykalke do tego to wtedy reszta modyfikaci jak sie nie ma to trzeba sobie dac spokoj i jezdzic po miescie pozdrawiam dzieki pozdro za wszelkie info ps.czytalem troche o tej tym empro yoszki zajebsite urzadzenie ale qrwa 6tys jak mozesz zaltwic za 3tys to pieknie pewnie z polowie sezonu sie odezwe ale sie zobaczy jeszcze..;) co to jest http://www.crescent-motorcycles.com/pages/...il.aspx?pid=518 same podnozki i zmiana biegow 400funtow to ponad 2tys ceni sie ta yoszka:D aha i pozdro czym rozni sie yoszka jp od usa na stronei grandysow sa dwie opcje wyboru??? ktora kupowac? Edytowane 18 Listopada 2007 przez tra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 (edytowane) w k6 chyba nie ma roznicy. wez ladniejsza. tylko pamietaj zeby wziac taka ktora eliminuje puche!! reszta niewazna. w sumie jak dasz na poczatek slipona do k6 bez pc to tez lipy nie bedzie - bo tak czy siak wyrzucisz ta zasrana puche :icon_mrgreen:tak baj de łej: patrzylem w necie i do k6 z joszimury bym wybral model r-55 bling - nie widzialem zeby w polsce jeszcze ktos to mial! bedzie sie wyrozniac! Edytowane 18 Listopada 2007 przez pozdro600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tra Opublikowano 18 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 (edytowane) w k6 chyba nie ma roznicy. wez ladniejsza. tylko pamietaj zeby wziac taka ktora eliminuje puche!! reszta niewazna. w sumie jak dasz na poczatek slipona do k6 bez pc to tez lipy nie bedzie - bo tak czy siak wyrzucisz ta zasrana puche :banghead:tak baj de łej: patrzylem w necie i do k6 z joszimury bym wybral model r-55 bling - nie widzialem zeby w polsce jeszcze ktos to mial! bedzie sie wyrozniac! nie ma znaczenia czy k6 czy k7 skad ty wziąłeś w moich pytaniach czy k6 czy k7. czekaj czekaj ja juz nie nie kumam jak montuje slip-on to wtedy tej puszki nie eliminuje bo ta puszka jest zaraz za kolektorami a przed tlumikiem wiec zalozenie slip-ona nic mi nie da bo slip-on to sam tlumik????? dobrze rozkminiam??? jesli chodzi o model r-55 bling jest ok wypasiony ten tlumik:D psss te koncowki tzn tlumiki same roznia sie jakas wydajnoscie ze np akrapy dadza mi np 2KM a yoszka dami 3KM??? odpisz mi na moje pytanie te i w poprzedniej wypowiedzi dzieki Edytowane 18 Listopada 2007 przez tra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Moja Honda została sprowadzona ze Szwajcarii i tam przy zakupie nowego motocykla dealer na życzenie pierwszego klienta założył sportowy wydech gwarancja obowiązywała... Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 nie ma znaczenia czy k6 czy k7 skad ty wziąłeś w moich pytaniach czy k6 czy k7. czekaj czekaj ja juz nie nie kumam jak montuje slip-on to wtedy tej puszki nie eliminuje bo ta puszka jest zaraz za kolektorami a przed tlumikiem wiec zalozenie slip-ona nic mi nie da bo slip-on to sam tlumik????? dobrze rozkminiam??? jesli chodzi o model r-55 bling jest ok wypasiony ten tlumik:D psss te koncowki tzn tlumiki same roznia sie jakas wydajnoscie ze np akrapy dadza mi np 2KM a yoszka dami 3KM??? odpisz mi na moje pytanie te i w poprzedniej wypowiedzi dziekipokrecilem troche. w k7 1000 jest tak ze sa slipony ktore nie eliminuja puszki. w szejsetach te slipony juz raczej mozna zaklasyfikowac raczej do half-systemow - rura laczaca jest troche dluzsza i laczy sie od razu z kolektorem. jesli chodzi o osiagi to raczej nie bedzie roznicy w poszczegolnych modelach half systemow. w fastbajku pisali, ze sam slipon daje 3-5 km w srodkowym zakresie i ok.3 na gorze. po dostrojeniu z PC mozna to jeszcze troche zoptymalizowac, wiec slipon bedzie dobra opcja na poczatek. nawet bez pc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tra Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 (edytowane) pokrecilem troche. w k7 1000 jest tak ze sa slipony ktore nie eliminuja puszki. w szejsetach te slipony juz raczej mozna zaklasyfikowac raczej do half-systemow - rura laczaca jest troche dluzsza i laczy sie od razu z kolektorem. jesli chodzi o osiagi to raczej nie bedzie roznicy w poszczegolnych modelach half systemow. w fastbajku pisali, ze sam slipon daje 3-5 km w srodkowym zakresie i ok.3 na gorze. po dostrojeniu z PC mozna to jeszcze troche zoptymalizowac, wiec slipon bedzie dobra opcja na poczatek. nawet bez pc. cyzli rozumiem ze slip-on yoszki lub akrap bedzie eliminowal te zakichana puszke! ja planuje kuipic slip-ona i jazda ?? pozdro co sadzisz o tym akrapiehttp://www.akrapovic.net/product-catalog/m...haust/?puid=107 bedzie ok??? aaa ps. ten empro yoszki jest spaśne jak tylko złapie bagcyla torowego kupuje dorazu qrwa musze zaczac oszczedzac :) Edytowane 19 Listopada 2007 przez tra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.