magneto Opublikowano 18 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2005 troche mi sie nudzilo wiec przerobilem w photoshopie swojego mbxa.zainteresowani moga zlukac to na http://www.bikepics.com/members/magneto/85mbx50/ to ten z czerwonymi kolami:P:P:P nie jest to dokaldna praca bo nie mialem za duzo czasu... co o tym myslicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 18 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2005 co o tym myslicie?Ja uważam, że bardzo fajnie. Photoshop jest zajefajny. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 18 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2005 A i mam pytanie czy ktoś widział w sprzedaży przezroczysty klosz lampy tylnej?Czy kierownica z dniepra pasuje bez przerubek i ile jest szersza? jest na allegro do sprzedazy okragly i kwadratowy po 15zl sam mam zamiar kupic mam juz biale klsoze kieronkowskazow fajnie to wyglada w srebrnej mz tak jak ja mam a teraz co ja mam u siebie -no to te klosze-maly odcinacz zaplonu jakby ktos chcial odpalic i zajeba** to moze sie nie skapnie ja sam czasem kopie kopie pcham az wkoncu sie kapuje ze nie wlaczylem :-D -stopka boczna (jesli to bajer) zamiary:wskaznik temp.wskaznik biegowtylni klosz bialyswiatla diodowe w tylnim kloszu chcialbym bardzo aluminiowe <te tez sa ale szprychowe> felgi wiem ze poprzedni wlasciciel mial takie cos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość guzik_Darek Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 poprzedni wlasciciel mial takie cosA gdzie można takie aluminiowe do MZ dostać ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 tylko z jakiegos innego moto o ile pamietam belzebub dobral takie od kawy gpz ale on ma etz 250 i tam obydwa kola maja po 18 cali a etz 150 i 251 maja 18 i 16 cali i tu sa schody:( mozna takie cos tylko i wylacznie od jakiegos japonca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobert Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 A ja mam w Ogarku korek paliwa na kluczyk (przerobiony oryginał)!Bo kilka razy dawni "koledzy" peta mi chcieli wrzucić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 A gdzie można takie aluminiowe do MZ dostać ??w mojej ETZ 250 posiadam wlasnie takie .sprawa nie jest prosta tak jak moze sie komus wydawac. planujac taka zmiane w motocyklu po pierwsze musimy miec pojecie o mechanice oraz dostep do porzadnej tokarki.gdy zakladalem kola od KAWASAKI GPX musialem.1)skrocic oske tylnia od kawy i od nowa nagwintowac2)oryginalna zebatke od ETZ wyciac na tokarce z tego aluminiowego kurestwa.3)to aluminiowe ku*estwo od GPX na tokarze dostosowac tak aby pasowalo na zebatke od MZ.4)zmontowac tylni hampel (tarczowy ) tj. dospawac mocowanie zacisku , kupic papke, przewod i zacisk oczywiscie.5) z przedniej feli po obu stronach sciac o pewna dlugosc te płaszcze na ktorych mocuje sie tarcze hamulcowe gdyz kolo nie chcialo wejsc w widelec od MZ (widelec po prostu za waski) Tak wiec jest w roboty na dobre kilka dni. a i jeszcze trzeba troche zainwestowac w ta przyjemnosc... mnie sie udalo kupic kola z oponami i tarczami za grosze -150 zluklad hamulcowy 70 zldla tokarza 50 za robocizne czyli interes jest troche kosztowny.POZDRAWIAM. ps. jesli ktos bedzie chcial zmontowac cos takiego chetnie udziele porad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 blezebub moj ojciec ma warsztat ma tokarke frezarke i wpizdu innych maszyn wiec o to niema problemu :D bo jesli chodzi o to to mam za free all ale gdzie kupic kola takie aby przud byl 18 a tyl 16 :cry: ty miales mozliwosc bo masz 2x 18 8) jakbys mial gdzies dostep do takich jak ja chce to wal!!! okej moge sie pochwalic wskaznik biegow i temp. juz zamontowane ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 rybson a nie wykombinowal bys czegos na obu felach 17 ??na tyl wrzucil bys niskoprofilową opone i moze by sie wyrownalo mniej wiecej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loluch Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 Cześća ja właśnie czekam na owiewkę - stelarze pod sakwy już mam, właśnie polakierowałem, no i sakwy już też mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZ-MuszKieTeR Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 rybson13 ... sam robiłes wskźnik biegów?? -- może jakaś podpowiedź, bo też o tym myślałem!? A tak przy okazji - ja mam w mojej Eci:- komplet bagaznikow i na kazdym założona apteczka techniczna z demobilu, czyli w sumie trzy sztuki pomalowane na czarno.- w tej chwili oswietlenie orginalne ... ale bede w miare mozliwosci zmienial na zgrabniejsze kierunki i tylna lampe na delikatniejsza- tylny blotnik ma byc plastikowy od jakiegos japonca ... przedni zmaleje ale zostanie ten sam- mam biale zegary w ktorych swieca tylko cyferki- w pelni funkcjonalny alarm z odcięciem zapłonu- w założeniu chcę wyeliminować stacyjkę i zrobic oddzielny przełącznik do swiatel i zapłonu (może przełączniki od jakiegoś innego moto!?)to chyba na razie tyle P.S.ma ktos pomysł na elektroniczny wskaźnik rezerwy??zeby zapalała się kontrolka zanim bede musiał odkręcić na maksa kranik! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 No wiec wskaznik biegow robilem sam, ale zaczerpnolem kilka wskazowek od MłodegoVFR, któremu trulem dupe przez tydzien dzien w dzien:), ale udalo sie heheh powiem Ci odrazu, ze jest to pomocne szczegolnie w jezdzie po miescie. Moje sugestje: troche mnie to przeroslo, nie elektronika lecz mechanika w mz etz 250/251 jest to bardzo latwo zrobic bo masz na to miejsce natomiast w etz 150 porazka... :? dlatego jesli masz etz150 to odradzam mi pomogl ojciec i tylko dzieki temu to chodzi, ale duzo toczenia pierdolek itp itd :) aha niezpaomnij o jednym musisz do tego silnik rozpolawiac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.Y.B.A Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 A ja poszukuje owiewki takiej jak byłoa mnotowana w Mz ETz 301. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek_p Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Wskaźnik temperatury silnikaNajprościej to poszukać w necie karty katalogowej scalonego czujnika temperatury LM 35, jeśli bedzie kompletna to wystarczy poczytać, zestawić z tym co chcemy osiągnąć, pójsć do elektronicznego, kupić to i tamto i po robocie.Niestety nieposiadam linka do strony z której można ją ściągnąć, ale sam szukałem ok. 1 min.Są różne aplikacje tego układu. tzn. czy chcemy cyfrowy odczyt czy analogowyJeśli analogowy to wystarczy sam czujnik+ kilka rezystorków i odpowiedni wskaźnik(miliwoltomierz)Jeśli cyfrowy to wystarczy czujnik + miliwoltomierz cyfrowy(mozna kupic gotowe) Trzeba jeszcze mieć troche pojecia żeby to wyskalować odpowiednioZakres pracy tego czujnika to -55 - 180 st Cważne jest aby przewody do niego podłączone miały odpowiednia wytrzymałość termiczną izolacjiJeśli uda mi się zrobić działający prototyp to całość będzie dostępna na allegro za mniej niż 100 PLN(dużo mniej) [ Dopisane: 10-08-2005, 00:40 ]A pozatym schematów wskaźnika temp. w necie jest mnóstwo. Do wyboru do koloru.Tak mi się teraz uświadomiło [ Dopisane: 10-08-2005, 00:43 ]Przecież wcale niejest potrzebny dokładny pomiar!!!Wystarczy żeby się kontrolka zapalała że jest za wysoka temp.Każdy kto ma troche pojecia o tym powinien sobie poradzićJak spłodze prototyp tej kontrolki (bo jest dużo prostsza) to napisze dokładnie co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 jestem szczęsliwym posiadaczem ;) mz ts 250/1 i własnie się zastanawiam nad takim bajerem jak (teraz bede szpanował) shift light :D Ponieważ sam mało się znam na elektronice prosze o pomoc :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.