sidlak Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Panowie wiem, że temat był juz poruszany, ale chciałbym definitywnie poznać Waszą opinię na temat nawiercania wydechów w celu upiększenia bulgotanka. Tudzierz krótka instrukcja tej że czynności mile widziana (czyli jakie wiertło ile otworów na rułe i dokładnie w jakim miejscu). Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Witam - ja w swojej Kawasaki VN800 rozwiercalem. Byly tam oryginlanie dzirki - chyba 5 ja rozwiercilem wiertlem 13 pieknie chodzi basowo a nie za glosno. Nie chcialem patroszyc tlumikow dlatego nawiercalem i jestem zadowolny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maksdj Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 ja mam 4 dziurki w kazdej rurze, nawiercone jeszcze przez poprzedniego własciciela. dźwięk jest ładny i wystarczajaco głosny więc nie będe wiercił więcej. średnica dziurki to około 1,5 cmpozdr marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikgar Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 (edytowane) ja zrobiłem to tak http://venus.wsb-nlu.edu.pl/~mgargas/AC/DSCN2406.jpg 10 i 6mm po wywierceniu dla własnego psychicznego spokoju wykonałem wszelkie regulacje. minusów nie widze... jednak dźwięk wydobywający sie z wydechu to na pewno nie jest V&H czy Cobra lub podobne. Operacja sie opłaca, bo motocykl nabiera wyrazu jednak osobiście zakupiłbym coś markowego... co nie przebarwi sie od razu na żółto czy niebiesko. Seryjne wydechy pozostają jednak cały czas lśniące i jednokolorowe. Do zakupu V&H czy Cobry potrzeba gotówki, dlatego wywierciłem otwory :icon_razz: Edytowane 2 Listopada 2007 przez mikgar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 ja zrobiłem to tak http://venus.wsb-nlu.edu.pl/~mgargas/AC/DSCN2406.jpg 10 i 6mm po wywierceniu dla własnego psychicznego spokoju wykonałem wszelkie regulacje. minusów nie widze... jednak dźwięk wydobywający sie z wydechu to na pewno nie jest V&H czy Cobra lub podobne. Operacja sie opłaca, bo motocykl nabiera wyrazu jednak osobiście zakupiłbym coś markowego... co nie przebarwi sie od razu na żółto czy niebiesko. Seryjne wydechy pozostają jednak cały czas lśniące i jednokolorowe. Do zakupu V&H czy Cobry potrzeba gotówki, dlatego wywierciłem otwory :icon_evil:Mam u siebie dokładnie tak samo rozwiercone. Takie otwory nadają tłumikowi basowych tonów. Wewnątrz są /powinny być/ dodatkowe 3 przegrody, które wyciszają tłumik i regulują ciśnienie wewnątrz układu. Ja rozwierciłem 2 a trzecią pozostawiłem nienaruszoną żeby nie rozregulować za mocno ciśnienia. Po małej regulacji gaźnika uzyskałem efekt taki, że oprócz basów przybyło jeszcze decybeli.Jak narazie nic nie przebarwiło się na żaden kolor, moto wydaje bardzo przyjemny dla ucha, basowy dźwięk i na dodatek jestem zauważalny /słyszalny/ przez puszkarzy, czego nie było wcześnij, kiedy byłem zbyt "cichy". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 A ja uwazam, ze rozwiercenie to i tak tylko pierwszy krok do wybebeszenia i nie warto w to sie bawic, tylko isc na calosc.. Ja tak od razu zrobilem u mojego Big Dandy (wybebeszylem). A efekt? Piekny bas :) Polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danny Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Zgadzam się z Dexem ja od razu także wybebeszyłem caly wydech a dźwięk wtedy przepiekny. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 dokladnie, najlepiej odrazu wybebeszyc :buttrock: http://www.virago.com.pl/viewtopic.php?t=27male instrukcje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Ja też jestem za tym,że trzeba odrazu ''iść na całość'' . Operacja sie opłaca, bo motocykl nabiera wyrazu jednak osobiście zakupiłbym coś markowego... co nie przebarwi sie od razu na żółto czy niebiesko Zawsze można użyć owijki. do wydechu lub wymalować na czarny mat :icon_mrgreen: To nie będzie widać przebarwień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 poprawianie fabryki grozi spadkiem mocy oraz wypalaniem gniazd zaworowych panowie ktorzy szli na calosc nie widza przebarwien ale gdyby zdjac glowice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Stan, nie rob zagadnienia :D W moim poprzednim moto - drag starze tez wybebeszylem i przekulalem nim ponad 50 tys. km. NIe zauwazylem zadnych ujemnych skutkow, wrecz przeciwnie. Motocykl byl serwisowany regularnie i w autoryzowanym serwisie tylko chwalili jego poprawna prace. Tak samo jest i z moim obecnym vn. Tak wiec nie przesadzajmy i wybebeszajmy, wszak tyle ludzi tak robi na swiecie i nie maja zadnego problemu z moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 no widzisz to wlasnie ty robisz teoriesa tez mechanicy ktorzy wiele widzieli i takiego rozwiazania nie polecaja, jezeli ktos sie zna na mechanice i wie gdzie sa gniazda zaworowe , za co sa odpowiedzialne itd ma swiadomosc ze nie jest to tylko czesc ozdobna , i nie patrzy czy widac przebarwienia czy tez nieale kazdy ma swoje moto i moze sobie nawet przewiercic cylinder wzdloz i wsadzic tam oswietlenie z choinki jestem za ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztywny Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Ja w swojej shadow-ce rozwiercalem glowny otwor na 15mm nie robilem dodatkowych otworow i tez jestem zadowolony. Zrobilem to wiertlem widiowym dl 50cm przewiercilem sie przez 3 przegrody, ale musialem je odpowiednio zaostrzyc (tak jak wiertlo do stali) nie bylo lekko :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sidlak Opublikowano 3 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 OK Panowie. Zrobiłem po trzy otwory na rułe wiertłem 11mm. Gada ślicznie, jestem bardzo zadowolony, to mi wystarczy, Sliczne basowe bulgotanie. Dziekuje za rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikgar Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 z doświadczenia wiem, że wywiercenie większej ilości niewiele zmienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.