Skocz do zawartości

GP Walencji - ostatnia runda MotoGP


mick
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ty moze fiatem, a inni DUCATI :flesje: :eek: :evil:

Pozdr- Forza Ducati! Desmodromicriders Janek Klekotek 748 S.

P.S.

Przekomarzac sie mozna w nieskonczonosc, nie mniej Capirex nie jechal w tym sezonie tak bojowo jak w zeszlym sezonie, daj Boze zeby jezdzil lepiej na Suzuki- bo jak caly czas wygrywa tylko 1 rajder wyscigi staja sie troche nudne...

Pomyslcie tylko taka mala firemka jak Ducati(35 tys. sztuk w roku) wygrywa z gigantami takimi jak Honda( 10 mln pojazdow), Kawasaki(faktycznie motocykle to tylko ulamek firmy produkujacej statki rakiety, samoloty i wielkie budowle), co wciagnelyby Duca - lewa dziurka nosa , na dodatek firma co popelnila dzielo sztuki zatrudnila "zimnego drania" o twarzy chlopczyka, ktory wspomagany jest przez wielokrotnego mistrza Doohana...

Nigdy sukces nie jest tylko z powodu jednej rzeczy(czy osoby), oprocz motocykla musi byc tez dopasowany do jego mozliwosci rider, tak samo jak w zwyklej jezdzie "po ulicach" na jednym motocyklu czujecie sie dopasowani wszystko gra, a w innym cos Wam nie pasuje i nie czujecie sprzeta.

Ja na przyklad mam takie szczescie- ze mozna by mnie nazwac kierowca testowym: tyle sprzetow testowalem ze nie zlicze i na swoim Klekocie czuje sie najlepiej- jest jakby dopasowany do mnie- 749/999 jakies takie malo czule byly- to tak jak jazda autem bez wspomagania i ze wspomaganiem... Na brata GSXR 1000 tez pare kilosow zrobilem i nie pasowal mi ten sprzet, jakis taki baniasty byl jak beczka prochu i strasznie gumowy- az dziw ze brat po raz pierwszy startujac na Poznaniu zajal 11 miejsce(startowal z 23) nie wyprzedzony przez nikogo- ale widocznie jemu pasowal GSXR...

Dobra za duzo sie rozpisalem...Pozdr jeszcze raz...

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie żebym się czepiał, ale jeżeli Rossi nie jest pierwszej młodości to Ty także :icon_mrgreen:

Poa tym z tym osłabieniem psychiki bym nie galopował. Słaby psychicznie nie staruje do wyścigu z połamaną ręką. Miał w tym sezonie pod górkę i wyszła kicha. A Stoner miał sezon koncertowy i trzeba mi pogratulować bo dał facet czadu.

 

No pierwszej świeżości nie jestem, Ty zresztą też :biggrin: , ale przypomnij sobie jak Rossi dawał czadu jako małolat... A ja jednak uważam że psycha mu siadła i to nie chodzi mi tylko o ostatni wyścig, ale o kilka innych w tym roku.

A Stoner - dobry zawodnik, doskonale przygotowany, dobry sprzęt, młoda krew...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pierwszej świeżości nie jestem, Ty zresztą też :icon_mrgreen: , ale przypomnij sobie jak Rossi dawał czadu jako małolat... A ja jednak uważam że psycha mu siadła i to nie chodzi mi tylko o ostatni wyścig, ale o kilka innych w tym roku.

A Stoner - dobry zawodnik, doskonale przygotowany, dobry sprzęt, młoda krew...

 

Nie ma niestety ani cienia prawdy w stwierdzeniu, że Rossi się wypalił.

 

Vale owszem, w 125 i 250ccm dawał konkretnie - na fabrycznej Aprilii. W 500ccm/MotoGP na fabrycznej Hondzie też był nie do pokonania, owszem. Na M1 przez pierwsze dwa lata też, podczas gdy Honda zagubiła się z rozwojem motocykla po jego odejściu... no ale nadszedł taki dzień, że Yamaha przygotowała motocykl bardziej awaryjny i po prostu gorszy od maszyn konkurencji (popatrz sobie chociażby na tabelki z prędkościami maksymalnymi z moich newsów na ścigacz.pl nt. GP Walencji...).

 

Jak widać Anthony West nie błyszczał w klasie 250ccm na prywatnym motocyklu, a nagle wygrał dwa wyścigi w World Supersport na "fabrycznej" R6 i trafił dzięki temu do MotoGP.

 

Michael Schumacher nie byłby w stanie wygrywać w F1 prowadząc Spykera, nawet Kimi Raikkonen nie był w stanie wygrać tytułu w McLarenie (był szybki ale auto ciągle się psuło), a Rossi nie jest w stanie wygrać tytułu w MotoGP na motocyklu o wiele wolniejszym i bardziej awaryjnym niż maszyny rywali, na dodatek korzystając z niedopracowanych opon. To bardzo proste i nie trzeba dorabiać do tego filozofii w stylu "Rossi się wypalił" - Capirossi wygrywał wyścigi i walczył o mistrzostwo przez trzy ostatnie lata na 990 Ducati, a 800tka po prostu nie pasuje do jego stylu jazdy i tu też nie ma co dorabiać ideologii - Motorsporty są czasami o wiele prostsze niż by się wydawało ;-).

 

pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mick może wiesz czemu Guintoli przeszedł do Pramac?? To on chciał odejść czy jego nie chcieli?? ( chociaż w to akurat nie uwierze patrząc na jego ostatnie wyniki)

 

Oczywiście, że wiem :-).

 

Już niedługo na stronie scigacz.pl opublikuje obszerny wywiad, który przeprowadziłem z Sylvainem oraz szefem zespołu Tech 3 - Herve Poncharalem. Decyzja o odejściu Guintoliego z zespołu nie była niestety uzależniona ani od Tech 3 ani od samego zawodnika (tzw. rozkaz z góry). Wszystkie kulisy odsłonię już wkrótce, bo to ciekawa historia.

 

Póki co zapraszam na podsumowanie dzisiejszego, drugiego dnia testów Walencji:

 

http://www.scigacz.pl/Stoner,konczy,testy,...zasem,4178.html

 

Taki tam bonusik - wywiad z ustępującymi mistrzem MotoGP na scigacz.pl. Link przez "skocz.pl" bo normalny wyszedł strasznie długi ;-).

 

http://skocz.pl/wywiadNicky

 

pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...