17seba Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Gdyz jak wracalem dzisiaj do domu to w trasie cos mi strzelilo w silniku... moto stracilo tak na oko z 40% mocy i nie chce chodzic na wolnych obrotach... nie chce przewidywac ale sadze ze walna jeden z pierscionkow... mam racje czy to moze cos innego ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 raczej masz racje:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszunia1514 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 tak, to będzie tłoczek i pierścionki :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Nagły brak mocy może być również spowodowany uszkodzeniem membranki, chyba że coś faktycznie strzeliło słyszalnie w garnku. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
17seba Opublikowano 31 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 dzieki chlopaki za danie mi pewnosci co do typu awarii :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszunia1514 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Nagły brak mocy może być również spowodowany uszkodzeniem membranki, chyba że coś faktycznie strzeliło słyszalnie w garnku. :icon_mrgreen: tak, ale napisał, że nie może utrzymać wolnych obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 a wtedy tez by chyba nie trzymal obrotow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszunia1514 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 możliwe, ale jednak ja jestem za tłokiem, tym bardziej, że w silniku mu walnęło :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 a gdzie mialo walnac w stacyjce?? nietrzyna ibritiw bo nie ma cisnienia rzecz normalna po peknieciu pierscienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAVKO Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 a gdzie mialo walnac w stacyjce?? nietrzyna ibritiw bo nie ma cisnienia rzecz normalna po peknieciu pierscienia.To fakt moim zdaniem to pierścień. U siebie coś takiego miałem jechałem 50 nagle moto straciło moc i zgasło i po paru sekundach zgasłoo jak próbowałem odpalic to strzelał z rury i po za tym nie dawał oznak życia. Okazało się że walnoł mi pierścien ale mało tego uszkodził tłok i cylek;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
17seba Opublikowano 2 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 dzisiaj rozebralem honde.... i niestety rozsypalo sie lozysko...(przejscie na tlok od MBX) i pierscienie uszkodzone... ogolem tlok do wymiany ale mysle zrobic to tak: kupic tlok od MBX ten sam, poszerzyc otwor na sworzen 13mm i zlozyz ze starym lozyskiem igielkowym. I tu pytanie mialoby to sens ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 w ten sposob,znaczy sie oddajac tlok do tokarza ktory przerobil mi na 13 mm zrobilem ponad 10 tysiecy kilometrow na swojej nsce. tak wiec jezeli siadlo ci to lozysko(ktore sam kupilem w zeszlym tygodniu) to nie pozostaje nic innego. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.