wojtek85 Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 czesc.mam maly problem z przednim hamulcem w gsxr 1000 k6.problem polega na tym ze jak pociskam na przedni hamulec to zakleszczaja mi sie klocki hamulcowe . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Wyglada na to ze trzeba klocki i zaciski wyczyscic i gdzie niegdzie nasmarowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Jak to sie objawia? Zwalnia tak jakbyś naciskał na klamke mimo ze jest zwolniona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek85 Opublikowano 29 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Jak to sie objawia? Zwalnia tak jakbyś naciskał na klamke mimo ze jest zwolniona?normalnie podczas jazdy motor sam hamuje jakby ktos naciskal klamke hamulca normalnie podczas jazdy motor sam hamuje jakby ktos naciskal klamke hamulcahamuje do tego stopnia ze motoru nie da sie nawet ruszyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Dziwne troszke. Ale to zawsze tak jest czy np po hamowaniu? Może być to spowodowane płynem hamulcowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Musisz rozebrać zaciski i dokładnie wyczyścić, następnie odpowietrzyć układ, wszystkie niezbędne informacje zdobędziesz korzystając z wyszukiwarki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Ale później to ustępuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek85 Opublikowano 29 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Dziwne troszke. Ale to zawsze tak jest czy np po hamowaniu? Może być to spowodowane płynem hamulcowymdzieje sie tak po naciskaniu na hamulec dzieje sie tak po naciskaniu na hamulectrzeba pozniej odpowietrzyc hamulec i jest dobrze ale jak troche sie pocisak to dzieje sie tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
transplant Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Na moje oko masz zapieczone tloczki hamulcowe. Rozbierz zacisk, wyczysc, sprawdz uszczelnienia (ewentualnie wymien), zloz, zalej nowy plyn, odpowietrz i napisz czy cos to dalo :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Wymień płyn hamulcowy. Płyn jest rozwodniony i po hamowaniu kiedy sie nagrzewa cząsteczki wody zamieniają sie w pare wodną która powoduje sztuczne ciśnienie. To ciśnienie prze na klocki i hamuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Wymień płyn hamulcowy. Płyn jest rozwodniony i po hamowaniu kiedy sie nagrzewa cząsteczki wody zamieniają sie w pare wodną która powoduje sztuczne ciśnienie. To ciśnienie prze na klocki i hamuje. Nie przesadzaj.... Czysto teoretyczna wiedza.... Jak kolefzy wcześniej powiedzieli wyczyść dokładnie tłoczki, wymieniac raczej nic nie będziesz musiał jak ostrożnie wszystko rozłożysz.. może prowadnica zacisku się zapiekły, wiec je sprawdz... Ja miałem podobny problem z Bandicie i pomogło dopiero rozebranie wszystkiego na części i przedmuchanie z kompresora, pomimo, że serwis twierdził, że pompe mam do wymiany(dwa dni trzymali mój motorek a ja to zrobiłem na następny dzień) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Nie wiem czy zaciskom przyda sie czyszczenie, moze tak - ale to nie one powoduja ten problem.Masz zatkany otworek wyrownujacy cisnienie w pompie, albo zardzewialy i nie cofajacy sie do konca popychacz.W pierwszym wypadku wyciagasz strzykawka jak najwiecej plynu ze zbiorniczka, reszte usuwasz szmata i czyscisz maly otworek polozony kolo duzego laczacego zbiornik z pompa.W drugim trzeba rozebrac pompe i usunac rdze. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Nie wiem czy zaciskom przyda sie czyszczenie, moze tak - ale to nie one powoduja ten problem.Masz zatkany otworek wyrownujacy cisnienie w pompie, albo zardzewialy i nie cofajacy sie do konca popychacz.W pierwszym wypadku wyciagasz strzykawka jak najwiecej plynu ze zbiorniczka, reszte usuwasz szmata i czyscisz maly otworek polozony kolo duzego laczacego zbiornik z pompa.W drugim trzeba rozebrac pompe i usunac rdze. Adam M. Sorry ale niekoniecznie masz racje... U mnie serwisanci taką wiedze posiadali i po rozłożeniu i poskładaniu pompy rozłożyli ręce bo nic to nie zmieniło... Po moich dalszych zabiegasz dopiero było dobrze.. Prowadnice zacisków jak i same tłoczki też mogą być przyczyną.. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Więc dlaczego po odpowietrzeniu wsio wraca do normy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Więc dlaczego po odpowietrzeniu wsio wraca do normy? Jak już coś piszesz to pisz zrozumiale a nie wtrącasz zdanie nie wiadomo do czego.... Jeśli po odkręceniu odpowietrznika spłyn leci pod ciśnieniem to tak jak mówił Adam- wina odpowietrznika, lub w systemie jest cały czas powietrze i nie jest usówane do końca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.