Skocz do zawartości

gsxr 1000 k6


wojtek85
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak to sie objawia? Zwalnia tak jakbyś naciskał na klamke mimo ze jest zwolniona?

normalnie podczas jazdy motor sam hamuje jakby ktos naciskal klamke hamulca

 

normalnie podczas jazdy motor sam hamuje jakby ktos naciskal klamke hamulca

hamuje do tego stopnia ze motoru nie da sie nawet ruszyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne troszke. Ale to zawsze tak jest czy np po hamowaniu? Może być to spowodowane płynem hamulcowym

dzieje sie tak po naciskaniu na hamulec

 

 

dzieje sie tak po naciskaniu na hamulec

trzeba pozniej odpowietrzyc hamulec i jest dobrze ale jak troche sie pocisak to dzieje sie tak samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymień płyn hamulcowy. Płyn jest rozwodniony i po hamowaniu kiedy sie nagrzewa cząsteczki wody zamieniają sie w pare wodną która powoduje sztuczne ciśnienie. To ciśnienie prze na klocki i hamuje.

 

Nie przesadzaj.... Czysto teoretyczna wiedza.... Jak kolefzy wcześniej powiedzieli wyczyść dokładnie tłoczki, wymieniac raczej nic nie będziesz musiał jak ostrożnie wszystko rozłożysz.. może prowadnica zacisku się zapiekły, wiec je sprawdz... Ja miałem podobny problem z Bandicie i pomogło dopiero rozebranie wszystkiego na części i przedmuchanie z kompresora, pomimo, że serwis twierdził, że pompe mam do wymiany(dwa dni trzymali mój motorek a ja to zrobiłem na następny dzień)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy zaciskom przyda sie czyszczenie, moze tak - ale to nie one powoduja ten problem.

Masz zatkany otworek wyrownujacy cisnienie w pompie, albo zardzewialy i nie cofajacy sie do konca popychacz.

W pierwszym wypadku wyciagasz strzykawka jak najwiecej plynu ze zbiorniczka, reszte usuwasz szmata i czyscisz maly otworek polozony kolo duzego laczacego zbiornik z pompa.

W drugim trzeba rozebrac pompe i usunac rdze.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy zaciskom przyda sie czyszczenie, moze tak - ale to nie one powoduja ten problem.

Masz zatkany otworek wyrownujacy cisnienie w pompie, albo zardzewialy i nie cofajacy sie do konca popychacz.

W pierwszym wypadku wyciagasz strzykawka jak najwiecej plynu ze zbiorniczka, reszte usuwasz szmata i czyscisz maly otworek polozony kolo duzego laczacego zbiornik z pompa.

W drugim trzeba rozebrac pompe i usunac rdze.

 

Adam M.

 

Sorry ale niekoniecznie masz racje... U mnie serwisanci taką wiedze posiadali i po rozłożeniu i poskładaniu pompy rozłożyli ręce bo nic to nie zmieniło... Po moich dalszych zabiegasz dopiero było dobrze.. Prowadnice zacisków jak i same tłoczki też mogą być przyczyną..

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc dlaczego po odpowietrzeniu wsio wraca do normy?

 

Jak już coś piszesz to pisz zrozumiale a nie wtrącasz zdanie nie wiadomo do czego.... Jeśli po odkręceniu odpowietrznika spłyn leci pod ciśnieniem to tak jak mówił Adam- wina odpowietrznika, lub w systemie jest cały czas powietrze i nie jest usówane do końca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...