jeremi Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 sam zrobiłem sobie taki zestaw :) na trasie w dwie osoby drz400e chlupie 4,45, samemu 5,0 enduro/tor 7,7 z gs500 kola wzioles? ja wlasnie od gsxr przerabiam, ale z tylem troche zabawy jest... zapodaj zdjecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Witam Poszukuje moze ktos ma instrukcje w języku polskim do licznika firmy TRIAL TECH mode ENDURANCE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chichio Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Raczej nie znajdziesz PL manula do Trailtecha. Ja mam papierowa, ale ENG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzzio2 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Koledzy planuje wstawic nowy zestaw napedowy do wersji S. Chce wstawic od wersji E czyli przod 14 tyl 47. I moje pytanie czy lepiej wstawic 49 na tyl?Obecnie drz nie daje rady na ostrych podjazdach i dlatego chce dac jej wieksze przelozenie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogy Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 czy ma moze ktos fotke prawego dekla od wewnetrznej strony bo te co znalazlem na forum nie uchwyciły tego co ja optrzebuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rachub48 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 no jeżeli ma śmigać w terenie i na podjazdach to lepiej jak najwieksza wstawic na tyl, a na przod malutka, wtedy jest "silniejszy" wiec jezeli wybierzasz miedzy 47 a 49 to wez 49, takie jest moje zdanie :biggrin: Cytuj Jawa Robby 50 ==> Yamaha XT 600E ==> Honda CB 900F Hornet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzzio2 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 no jeżeli ma śmigać w terenie i na podjazdach to lepiej jak najwieksza wstawic na tyl, a na przod malutka, wtedy jest "silniejszy" wiec jezeli wybierzasz miedzy 47 a 49 to wez 49, takie jest moje zdanie :biggrin: Tez jestem za 49 tylko nie wiem o ile spadnie predkosc przelotowa(zeby z 90-100 km/h dalo sie leciec przez las, a za chlopakami na exc musze nadarzyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 (edytowane) w E 14/47 jest konkretnie mocne , wszelkie podjazdy na 3ce, ewentualnie 2 jeśli wymaga sytuacja p.s na S'owatym przełożeniu 15/44 na 5tce idzie do odcięcia :buttrock: Edytowane 29 Kwietnia 2009 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzzio2 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 (edytowane) w E 14/47 jest konkretnie mocne , wszelkie podjazdy na 3ce, ewentualnie 2 jeśli wymaga sytuacja p.s na S'owatym przełożeniu 15/44 na 5tce idzie do odcięcia :buttrock: mi generalnie chodzi o takie podjazdy jak w tym filmiku od czas 1:00 , bedzie wiadomo o co chodzi czyli hard enduro A w jakim stopniu spanie predkosc na 14/49 w stosunku do serii wersji S. Edytowane 29 Kwietnia 2009 przez radzzio2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rachub48 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 chłopie, na takie podjazdy to jaknajwieksza zebatke zaloz, a o predkos to sie nie martw bo te 100 to poleci z palcem w dupie :bigrazz: Cytuj Jawa Robby 50 ==> Yamaha XT 600E ==> Honda CB 900F Hornet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Koledzy planuje wstawic nowy zestaw napedowy do wersji S. Chce wstawic od wersji E czyli przod 14 tyl 47. I moje pytanie czy lepiej wstawic 49 na tyl?Obecnie drz nie daje rady na ostrych podjazdach i dlatego chce dac jej wieksze przelozenie. 14/47 jak najbardziej, po zmianie na takie otrzymalem jakby nowe moto :) 49 juz wielkiej roznicy nie uczyni, II bedziesz mogl szybciej zapiac http://www.gearingcommander.com/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzzio2 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 14/47 jak najbardziej, po zmianie na takie otrzymalem jakby nowe moto :) 49 juz wielkiej roznicy nie uczyni, II bedziesz mogl szybciej zapiac http://www.gearingcommander.com/ dzieki kolego Jurgen, fajny wykresik wczesniej go nie widzialem. Mysle ze zostane przy 14/47 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Nie wiem jakie prędkości miałeś na "S-owym" przełożeniu ale obecnie mam 14/48 i moto rozpędza się do przeszło 120km/h. 1 bieg jest praktycznie używany do jazdy na pograniczu trialu, ale za to 2 jest bardzo fajny i elastyczny. Przedtem miałem przełożenie 15/47 i mocy mi też nigdy nie zabrakło tylko były problemy z elastycznością silnika przy małych prędkościach, miałem wrażenie ze w terenie brakowało mi jeszcze jednego biegu pomiędzy 1 a 2. Uważam że ( dla terenu i stylu jazdy jaki ja uprawiam) zwiększanie przełożenia nie ma już sensu, bo mocy nigdy nie brakuje, częściej brakuje trakcji więc większy moment na kole tylko by pogorszył sprawę. Poza tym tak sobie myślę że że dla przełożenia 14/49 musiał byś kupić dłuższy łańcuch bo dla 14/48 standardowe 112 ogniw jest tak na styk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michur Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Ja teraz zalozylem do s ki 14/47 i kieta RK 112 weszla na polozenie 1.2 . Z wiekszym blatem moze byc problem. A zreszta chyba do S nie ma sensu dawac wiecej. to nie wyczyn przeca. Mialem przez moment 15 / 44 - dziwnie. Dziad maksymalny. NA 14 i 47 jest elegancko. OPTIMUM dla S . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Ja zajeździłem przełożenie 13/50 bardzo szybko. Teraz wymiana na taki sam zestaw. Moja maszyna ma chyba wielką moc bo na takim przełożeniu Vmax to 121km\h. Trochę za dużo. Przy takiej opcji napędu na ostrych podjazdach można jeszcze gazem przyczepności szukać pod tylnym kole. Mi odpowiada taka opcja, ale nie nadaje się na szybkie szutry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.