yogy Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 siemano Uncl'u Bob ja osobiscie mam dzika wersji E zarejestrowana :cool: ogolnie nie jest zle mam licznik , swiatla dlugie ogolnie caly kit homologacyjny wraz z kierunkami jedynie wlasnie brakuje stopek ale we 2 ciezko by sie smigalo tym moto przynajmniej mi bo troche duzy chlopak ze mnie 2m :icon_razz: generalnie moto jest ekstra jesli wazysz ok 70 kg moc bedzie wystarczajaca o wersji S musza ci inni koledzy powiedziec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Zdecydowałem się że następnym moim moto będzie właśnie drz 400 :) i tak czytając to forum doszedłem do wniosku że najlepszą wersją dla mnie będzie S albo E... jako posiadacz s i ujezdzacz od 3 lat wybral bym e :D moc moca (to mozna nadrobic w s zebatkami oczywiscie kosztem skrocenia przelozen) ale waga kolego tez jest wazna a e jest pare ladnych kg lzejsza napisz gdzie/jak chcesz jezdzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Witam! ... witaj Zdecydowałem się że następnym moim moto będzie właśnie drz 400 :) i tak czytając to forum doszedłem do wniosku że najlepszą wersją dla mnie będzie S albo E ... miałem taki sam dylemat, wybrałem E i "wypas" dolożyłem, było trochę dłubaniny i plecenia sieci elektrycznej :) różnica w mocy jest rzędu prawie 20% wiec co by nie gadać będzie odczuwalna. W momencie zakupu kierowałem sie jednak w miarę zdrowym rozsądkiem czyli brałem sztukę w lepszym stanie w zakładanym budżecie trafiło na E. Nie będę reklamować tu innego forum bo nie wypada, ale w podobnym wątku kolega zacherDRZ [posiadacz S i E - zarazem] napisał: "Ogólnie panowie to niczym tu nowym niezaskocze a tylko potwierdze to co juz zostało napisane lub czego sami sie domysalcie czyli ze e to rakieta a s to spokojniejsza siostra..." "...na zawodach cross country s odpada a e moze dawac rade,poprostu s chodzi ''fajnie'' a e ''zajebiście''..." ale czy to prawda ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogy Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 (edytowane) czy ktos z tego forum startowal w cross country ?? jak sie sprzest spisywal i czy wogole dr-z daje rade ?? mam taka zajawke wystartowac w takim country fajnie sie to odbywa w siedlecinie kolo jeleniej gory moze ktos jeszcze wpadnie i zrobimy country DRZ :biggrin: Edytowane 12 Lutego 2009 przez yogy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat22 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Witam Mam pytanie czy może ktoś oglądał tą maszynkę http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7758940 w jakim ona jest rzeczywistym stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszzory Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 czy jak moto wersja E wyszła bez homologacji drogowej idzie zrobić. Do paru dni wcześniej myślałem ze to pryszcz ale dzwoniłem do Suzi-Moto w Tychach i powiedziano mi ze jak juz moto wyszło od importera to się nie da :( a jak jest z homologacja ?? robił ktoś ? ile to kosztuje co trzeba załatwić Cytuj BIKEPICSdobreakumulatory.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Też się zastanawiałem nad takim czymś, że kupuje się moto bez kwitów(tylko umowa k-s), a potem kupić zestaw homologacyjny i można legalnie śmigać. Jest takie coś możliwe czy nie? @yogy: spokojnie można startować DRZ w cross country. Mało tego, można nią wygrywać :)) @wariat22: to jest najbardziej hardcorowa wersja DRZ. Z tego co się orientuje nie ma rozrusznika, jest tylko kickstarter(widać na fotach). Więc pewnie jest lżejsza trochę. pzdr, Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogy Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 (edytowane) moja wersja E nie ma kopa ma za to starter :cool: jesli suka daje rade to czuje ze bez obaw o sprzet wystartuje w tych cross country :crossy: odnosnie homologacji tez mialem niecny plan kupic bez homologacji dowiadywalem sie na ten temat w salonie to co mi powiedzieli : ze nie wystarczy zalozyc kitu lecz trzeba miec jakies papiery od firmy suzuki odnosnie tej homologacji jednym slowem powiedzieli ze to bez sensu i nikt mi tego nie zalatwi Edytowane 12 Lutego 2009 przez yogy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 czy ktos z tego forum startowal w cross country ?? jak sie sprzest spisywal i czy wogole dr-z daje rade ?? mam taka zajawke wystartowac w takim country fajnie sie to odbywa w siedlecinie kolo jeleniej gory moze ktos jeszcze wpadnie i zrobimy country DRZ :biggrin: Rok temu startowalem w cross country w sosnowcu na DR 350 i dawala rade, niestety musialem zrezygnowac bo ostatnia gleba mnie zdyskwalifikowala a jak sie pozniej okazalo detka mi przeskodzyla i jechalo sie jak na bani. Startowal tez gosciu na DR-Z 400 w wersji S, dawal rade. Na gorze zar tez widzialem wersje S na CC. Ale najlepsze bylo w Sidzinie. byl jeden podjazd gdzie wszyscy glebowali a DR-Z 400 E wjechala bez najmniejszych problemow. Smialo startuj! Idealny sprzet na tego typu zawody. Jedni mowia ze za ciezki, nie za ciezki, tylko kierowca slaby a po paru kolkach to nawet crossy 125 sa ciezkie ;) I zeby nie bylo malo Travis Pastrana startowal na DR-Z 400 E tylko ze zmienionym wydechem i paroma pierdolami na Baja 1000, gdyby nie gleba 150 mil przed meta to zajalby dobre miejsce. tutaj jeden z filmikow Start w CC ok. 100 zl. mina ludzi na wyczynach ktorych wyprzedzasz swoja DR-Z - Bezcenna :icon_mrgreen: Dziwna sprawa z ta homologacja... Przyszla tesciowa pracuje w wydziale komunikacji wiec sie jej spytam jak to wyglada, moze bedzie wiedziala :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogy Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 to teraz mnie nakreciliscie na ten start :icon_twisted: rowniez mam zmieniony wydech a co jeszcze to sma nie wiem ;p juz nie raz chlopaki sie dziwowali jak drzeta idzie :crossy: myslicie ze ciezar jezdzca ok 110 kg nie bedzie olabialo wyniku ?? :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk2 Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 dwa słowa na temat homologacji drz 400e. moto sprowadziem z usa, używany sprzęt oczywiście. na pierwszym przeglądzie wbili ze moto spełnia warunki do poruszania po drogach bitych. potem juz nikt o nic nie pytał i moto mam zarejestrowane. jezdze oczywiscie bez kierunków i tego całego balastu ale tez unikam asfaltu. wazne ze blacha jest i ubezpieczenie w razie kontroli drogowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogy Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 bez problemu ci wbili ze moto spełnia warunki do poruszania po drogach bitych czy trzeba miec dobre znajomosci ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk2 Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 no tak bez problemu to nie, ale dało radę. :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paf Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Pytanie - odpowiedz... Jak chcesz startowac w zawodach to szukasz czegos lzeszego niz DRZ Jak chcesz miec sprzet wszechstronny i nie wyzylowany to kupujesz DRZ E/S A jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma :) Cytuj EXC 250 2tttttttEXC 400 R jak Rules,DRZ 400 ADV oddana w dobre rece,Romet 700 Pegaz - dzieciństwo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 (edytowane) nie zgodze sie do konca. W glownej mierze Cross Country to zawody amatorskie dlatego kazdy moze sie sprawdzic. W sosnowcu widzialem DT 125, ja sam na DR 350 skonczylem wyscig przed KTMami i WRkami... A w Sidzinie jak widzialem DR-Z wyprzedzajaca wszystkie EXCki, WRki i CRFy ktore nie potrafily wjechac to az mnie duma rozpierala ze nasza Suzi wymiata :) Sa to Twoje pierwsze zawody i jedziesz tam zeby sie pobawic i sprobowac wlasnych sil dlatego DR-Z do tego nada sie idealnie a jesli masz duze umiejetnosci to mozesz nawet powalczyc o dobra lokate. Ten motocykl ma duzy potencjal ale wiekszosc go nie docenia. Najwiekszy sukces to ukonczyc takie zawody a do tego wyprzedzic "topowe" maszyny da Ci niezapomniane przezycia i satysfakcje. yogy - w ktorym boleslawcu mieszkasz? w wojewodztwie łodzkim? jesli bedziesz startowal nieopodal to przyjade pokibicowac :) Smialo startuj! Bedziemy trzymac kciuki :flesje: :buttrock: Edytowane 13 Lutego 2009 przez JACA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.