Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie do znawcow tematu

 

Jakis czas temu zalatwilem glowice w DRZ S 2003.

Suka dostala nowa glowice, walki itd...

Wszystko jest gut ale:

po ok 700km od wymiany skonczyly sie luzy zaworowe na ssaniu i moto nie odpalilo

po regulacji, wymianie plytek i przejechaniu kolejnych 400km znowu zawory ssace stracily luz

od ostatniej regulacji minelo 550km i znowu moto zanimowilo.

Jak tak dalej pojdzie to skonczy mi sie mozliwosc regulacji.

 

Czy to jest normlane z nowymi glowicami?

Czy gniazda zaworowe moga sie az tyle ubic w tak krotkim czasie?

Czy mozliwe jest ze nowa glowica jest z wadliwej seri albo cos podobnego?

 

Z gory dzieki za pomoc i wskazowki.

Sa dwa otworki. Jeden z przodu a drugi z boku.

Ten z lewej jest od walka dekmpresatora a ten z przod to jego blokada zeby nie wysowal sie.

W wersji S oby dwa sa zaslepione. W wersji E trzeba je zaslepic konkretnymi elementami.

 

No i problem sie rozwiazal w najmniej oczekiwany sposob.

 

 

bannerfor.jpg

EXC 250 2ttttttt

EXC 400 R jak Rules,

DRZ 400 ADV oddana w dobre rece,

Romet 700 Pegaz - dzieciństwo:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie wszystko znowu pierdyklo...

 

Naszczescie nie, mam nadzieje ze nastepna regulacja bedzie wykonana za 24000km :)

 

Moja Suka zostala wyleczona i ma sie mega dobrze.

 

bannerfor.jpg

EXC 250 2ttttttt

EXC 400 R jak Rules,

DRZ 400 ADV oddana w dobre rece,

Romet 700 Pegaz - dzieciństwo:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opisz co i jak

 

Sprawa byla prosta choc zadziwiajaca.

Okazalo sie ze w zestawie padla czesc najmniej nadajaca sie do padniecia.

 

Mianowicie w glowicy zostaly zamontowane stare zawory ssące poniewaz byly nie uszkodzone.

Pomimo przebiegu ok 14000km po zalozeniu do nowej glowicy zaczely sie w nich odksztalacac powierzchanie stykowe.

To wszystko.

Suka bitch dostala nowe zawory.

 

Co jak co ale moje problemy nauczyl mnie bardzo duzo o silniku DRZ.

Serducho ma nowa kompletna glowice, lozyska na wale i uszczelki.

Wiec jestem na tyle pewny moto ze wkoncu moge ruszyc w dalsza droge:)

 

Yesssssss....

 

bannerfor.jpg

EXC 250 2ttttttt

EXC 400 R jak Rules,

DRZ 400 ADV oddana w dobre rece,

Romet 700 Pegaz - dzieciństwo:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokazałem to jako ciekawostkę i nie mam zamiaru tego kupować, puki co mocy mi wystarcza w zupełności, a na wiosnę będę wymieniał napęd i mam zamiar wrócić do fabrycznego przełożenia 14/47 (teraz mam 15) więc znów zapas mocy wzrośnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.............. i mam zamiar wrócić do fabrycznego przełożenia 14/47 (teraz mam 15) więc znów zapas mocy wzrośnie :)

 

Zapas mocy dalej będziesz miał taki sam.

Wzrośnie ci tylko moment obrotowy na kole.

Ja mam obecnie przełożenie 14/49 i jestem zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak Ci się jeździ na takim przełożeniu? Jaki masz v-max? Mi na tym obecnym przy wolnej jeździe na 1 brakuje prędkości, tzn da się ale muszę strasznie pałować a na 2 z kolei trochę brakuje mocy (momentu) i dlatego mam zamiar zmniejszyć przednią zębatkę. Na v-max w sumie mi nie zależy bo jeżeli chodzi o latanie po lesie (w granicach rozsądku) to 80km/h to i tak za dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakim momentem obrotowym dysponuje silnik drz w wersji E? Szukałem w necie i nie znalazłem żadnej pewnej informacji, albo nie podają w ogóle albo w przedziale 36-44Nm i to na stronach o średniej wartości merytorycznej. Ktoś ma jakieś sprawdzone informacje na ten temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...