paf Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Do sprzedania jest ZBIORNIK SAFARI 28l do Suzuki DRZ400 Wiecej info w dziele sprzedam. Cytuj EXC 250 2tttttttEXC 400 R jak Rules,DRZ 400 ADV oddana w dobre rece,Romet 700 Pegaz - dzieciństwo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paf Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Mam pytanie do znawcow tematu Jakis czas temu zalatwilem glowice w DRZ S 2003. Suka dostala nowa glowice, walki itd... Wszystko jest gut ale: po ok 700km od wymiany skonczyly sie luzy zaworowe na ssaniu i moto nie odpalilo po regulacji, wymianie plytek i przejechaniu kolejnych 400km znowu zawory ssace stracily luz od ostatniej regulacji minelo 550km i znowu moto zanimowilo. Jak tak dalej pojdzie to skonczy mi sie mozliwosc regulacji. Czy to jest normlane z nowymi glowicami? Czy gniazda zaworowe moga sie az tyle ubic w tak krotkim czasie? Czy mozliwe jest ze nowa glowica jest z wadliwej seri albo cos podobnego? Z gory dzieki za pomoc i wskazowki. Sa dwa otworki. Jeden z przodu a drugi z boku. Ten z lewej jest od walka dekmpresatora a ten z przod to jego blokada zeby nie wysowal sie. W wersji S oby dwa sa zaslepione. W wersji E trzeba je zaslepic konkretnymi elementami. No i problem sie rozwiazal w najmniej oczekiwany sposob. Cytuj EXC 250 2tttttttEXC 400 R jak Rules,DRZ 400 ADV oddana w dobre rece,Romet 700 Pegaz - dzieciństwo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 No i problem sie rozwiazal w najmniej oczekiwany sposob. pewnie wszystko znowu pierdyklo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paf Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 pewnie wszystko znowu pierdyklo... Naszczescie nie, mam nadzieje ze nastepna regulacja bedzie wykonana za 24000km :) Moja Suka zostala wyleczona i ma sie mega dobrze. Cytuj EXC 250 2tttttttEXC 400 R jak Rules,DRZ 400 ADV oddana w dobre rece,Romet 700 Pegaz - dzieciństwo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 opisz co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paf Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 opisz co i jak Sprawa byla prosta choc zadziwiajaca. Okazalo sie ze w zestawie padla czesc najmniej nadajaca sie do padniecia. Mianowicie w glowicy zostaly zamontowane stare zawory ssące poniewaz byly nie uszkodzone. Pomimo przebiegu ok 14000km po zalozeniu do nowej glowicy zaczely sie w nich odksztalacac powierzchanie stykowe. To wszystko. Suka bitch dostala nowe zawory. Co jak co ale moje problemy nauczyl mnie bardzo duzo o silniku DRZ. Serducho ma nowa kompletna glowice, lozyska na wale i uszczelki. Wiec jestem na tyle pewny moto ze wkoncu moge ruszyc w dalsza droge:) Yesssssss.... Cytuj EXC 250 2tttttttEXC 400 R jak Rules,DRZ 400 ADV oddana w dobre rece,Romet 700 Pegaz - dzieciństwo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Przypadkowo na ebay natknąłem się na coś takiego http://podaj.to/1zzzm , miał ktoś z tym do czynienia? Nie znam niemieckiego ale wnioskuje że to coś jak Powercommander. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 ale to jest do Ski, w E masz zupełnie inny moduł z kilkoma mapami zapłonu Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Pokazałem to jako ciekawostkę i nie mam zamiaru tego kupować, puki co mocy mi wystarcza w zupełności, a na wiosnę będę wymieniał napęd i mam zamiar wrócić do fabrycznego przełożenia 14/47 (teraz mam 15) więc znów zapas mocy wzrośnie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 .............. i mam zamiar wrócić do fabrycznego przełożenia 14/47 (teraz mam 15) więc znów zapas mocy wzrośnie :) Zapas mocy dalej będziesz miał taki sam. Wzrośnie ci tylko moment obrotowy na kole. Ja mam obecnie przełożenie 14/49 i jestem zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 A jak Ci się jeździ na takim przełożeniu? Jaki masz v-max? Mi na tym obecnym przy wolnej jeździe na 1 brakuje prędkości, tzn da się ale muszę strasznie pałować a na 2 z kolei trochę brakuje mocy (momentu) i dlatego mam zamiar zmniejszyć przednią zębatkę. Na v-max w sumie mi nie zależy bo jeżeli chodzi o latanie po lesie (w granicach rozsądku) to 80km/h to i tak za dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 na 14/47 max to 132 na odcięciu ja na tym przełożeniu baaardzo rzadko wrzucam 1ke, zazwyczaj na podwórku Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Jakim momentem obrotowym dysponuje silnik drz w wersji E? Szukałem w necie i nie znalazłem żadnej pewnej informacji, albo nie podają w ogóle albo w przedziale 36-44Nm i to na stronach o średniej wartości merytorycznej. Ktoś ma jakieś sprawdzone informacje na ten temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 W majowym Motocyklu z 2005 podali max. moment obrotowy - 34 Nm przy 6300 obr/min W ŚM z Marca tego roku gdzie była prezentacja DR-Z 400 E jako motocykla używanego oczywiście nie podali... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 rzeczywisty moment farbycznej E mierzony na kole na hamowni to 36,7Nm (zrodlo ThumperTalk) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.