jeremi Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 no tak ma drzete wersje E :smile: mam swoja mase 110kg i wzrost 2m :biggrin: a suzi jest anjwieksza i najfajniejsza ze sprzetow lecz troche mi mocy juz brakuje moze tez z tego wzgledu ze chyba pierscienie siedza(duzo oliwy pije) :banghead: ale mimo wszystko warto by bylo miec troche kucy wiecej :icon_twisted: wydech mam zmieniony na dvz :cool: tylko ze kolanko mam zwykle w tym air box'e nie przypominam sobie zeby byla jakas guma :icon_eek: a paliwo to nie problem tam te 1 czy 2 litry wiecej ?? duzo roboty jest z wymienieniem dyszy w gazniku ?? pozdro obejrzyj filmik ktory zapodal kolega Fisher_DRZ_E a potem zajzyj pod siedzenie. jesli w airboxie masz otwor taki jak po operacji na filmie to napewno masz juz i dysze wieksze, jak nie to mozesz jeszcze powalczyc o dodatkowe kuce. zeby wymienic dysze trzeba zdjac dolny dekiel gaznika, czyli albo obrucic gaznik albo calkiem go wyjac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 ....jesli w airboxie masz otwor taki jak po operacji na filmie to napewno masz juz i dysze wieksze.... :eek: to nie jest takie proste przelozenie :) mialem zdjeta gume z airboxa, zalozony wydech [caly z kolankiem] przelotowy i zapewnienie ze moto jest "zjetowane" - no wszystko na to wskazywało... ze nie równo chodził, czasem ciekło z niego paliwo, etc... to zrobiłem roentgena gaźnika... i okazało sie ze dysze sa standardowe, iglica mocno za wysoko i za wysoki poziom paliwa, do tego ogólny syf i jeszcze krzywo zamocowany wózek przepustnicy [mógł się czasem blokować], skorodowana cześć metalowa pompki przyspieszenia, etc... yogy 3x3 w airboxie nie zawsze jest rowny zmienionym dyszom, kluczowa rzecz jaki masz gaźnik ? W E zwykle były " mechaniczne" keihiny... ale po ktoryms roku, a i na jakies konkretne stany USA i Kanade wkładano podciśnieniowe mikuni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogy Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 wiec mam taki gaznik http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b8e7385d25f4feb2.html nie wiem czy duzo widaz ale inaczej to ja wam nie powiem ajki to jest bike jest z 2005 r z niemiec i w dalszym ciagu szukam tych srub a jaki koszt jest tej dyszy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 wiec mam taki gaznik http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b8e7385d25f4feb2.html nie wiem czy duzo widaz ale inaczej to ja wam nie powiem ajki to jest bike jest z 2005 r z niemiec i w dalszym ciagu szukam tych srub a jaki koszt jest tej dyszy ?? gaznik FCR, czyli ten lepszy z dyszami to w sumie rzeczywiscie jak sam nie zajrzysz to nie bedziesz wiedzial co tam siedzi koszt samej glownej dyszy okolo 30zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paf Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 (edytowane) Mam pytanie do znawcow tematu Jakis czas temu zalatwilem glowice w DRZ S 2003. Suka dostala nowa glowice, walki itd... Wszystko jest gut ale: po ok 700km od wymiany skonczyly sie luzy zaworowe na ssaniu i moto nie odpalilo po regulacji, wymianie plytek i przejechaniu kolejnych 400km znowu zawory ssace stracily luz od ostatniej regulacji minelo 550km i znowu moto zanimowilo. Jak tak dalej pojdzie to skonczy mi sie mozliwosc regulacji. Czy to jest normlane z nowymi glowicami? Czy gniazda zaworowe moga sie az tyle ubic w tak krotkim czasie? Czy mozliwe jest ze nowa glowica jest z wadliwej seri albo cos podobnego? Z gory dzieki za pomoc i wskazowki. Mam pytanie dotyczące głowicy DRZ - w wersji E (w S pewnie też) z boku po lewej stronie jest taki mały otworek.... Wiecie do czego on służy i co tam jest? Interesuje mnie to, bo po naprawie głowicy (wałki) i zalaniu nowym olejem zaczęło mi z tej dziury cieknąć olejem w czasie jazdy... :icon_eek: Nie wali mi oleju do odmy, filtr jest czysty. A poziom oleju był trochę za wysoki. Co to może być? Sa dwa otworki. Jeden z przodu a drugi z boku. Ten z lewej jest od walka dekmpresatora a ten z przod to jego blokada zeby nie wysowal sie. W wersji S oby dwa sa zaslepione. W wersji E trzeba je zaslepic konkretnymi elementami. Edytowane 18 Listopada 2008 przez paf Cytuj EXC 250 2tttttttEXC 400 R jak Rules,DRZ 400 ADV oddana w dobre rece,Romet 700 Pegaz - dzieciństwo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogy Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 panowie :biggrin: na jaka najwyzszy pulap moge podniesc tyl ?? :icon_question: sruba sciskajaca sprezyne jest na polowie gwintu wiec czy jezeli ja skrece do samego dolu to bedzie wyzej :icon_question: czy tylko bedzie twardosc wieksza ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntekCB Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 panowie :biggrin: na jaka najwyzszy pulap moge podniesc tyl ?? :icon_question: sruba sciskajaca sprezyne jest na polowie gwintu wiec czy jezeli ja skrece do samego dolu to bedzie wyzej :icon_question: czy tylko bedzie twardosc wieksza ?? Nakrętką ściskasz sprężynę - czyli ją "utwardzisz" Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Jak dokręcisz tą śrubę na max to teoretycznie podniesiesz o parę cm motocykl. Napisałem teoretycznie bo jak moto będzie stało to będzie taka sama wysokość ale podczas jazdy pod ciężarem kierownika zawieszenie mniej się ugnie i podczas jazdy motocykl będzie wyższy. Ale możesz nam kolego zdradzić jaki jest cel twojego działania? To że motocykl będzie wyższy wcale nie zwiększy jego dzielności terenowej a wręcz przeciwnie podniesie się środek ciężkości i utrudni to utrzymanie równowagi, poza tym może się okazać że nadejdzie chwila kiedy na jakimś nawrocie będziesz się chciał podeprzeć i "zabraknie" Ci nogi i będzie paciak :) Nie mówiąc już o tym za na takim twardym zestrojeniu źle się jeździ przynajmniej wg mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogy Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 hehehe po co :biggrin: nom poprostu mam 2 metry :icon_mrgreen: i cos kolo 110 kg wiec dlatego pytam jak go podniesc na maxa szkoda ze nie ma wyzszych motorkow typu dr-z :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 hehehe po co :biggrin: nom poprostu mam 2 metry :icon_mrgreen: i cos kolo 110 kg wiec dlatego pytam jak go podniesc na maxa szkoda ze nie ma wyzszych motorkow typu dr-z :icon_razz: zasadniczo powinienes zmienic tylnia sprezyne pod swoja wage bo te fabryczne sa chyba pod ok 70-80kg. zasada jest taka ze powinno sie ustawic sprezyne tak zeby motocykl wolno stojacy pod swoim ciezarem ugiol sie ok 2cm od max "wyprostu"(mierzone od wachacza do blotnika), a potem mierzy sie ugiecie pod ciezarem jezdzca ktore powinno wyniesc 10cm. jesli ugina sie wiecej to sprezyne wymienia sie na twardsza. w twoim przypadku jesli nie wymieniasz sprezyny to napewno mozesz ja mocniej skrecic co nieco podniesie motocykl (ale moze tez ujemnie wplynac na wlasciwosci jezdne) mysle ze mozesz maksymalnie scisnac ja tak zeby motocykl wolnostojacy stal na wpelni wyprostowanym wahaczu-czyli bez tych 2cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 yogy skręć sprężynę, jak masz w połowie nakrętkę to jeszcze dużo jest do zdziałania u siebie mam jeszcze 1/5 gwintu do skręcenia, ugina się aktualnie ~8cm, ważę 90kg Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogy Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 (edytowane) nom to juz z tylem wiem :biggrin: dzieki wielkie :notworthy: a na przod tez macie jakies pomysly :icon_idea: czy niech zostanie taki ajki jest moim zdaniem jest miekki ale juz jestem do tego przyzwyczajony :flesje: a natomiast mam jeszcze pytanie co z tym braniem oleju :banghead: kolo 100 ml na jazde gdzie maneta nonstop na maxa odkrecona :icon_twisted: ?? co to moze byc jakie koszty ?? pozdro :crossy: Edytowane 22 Listopada 2008 przez yogy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Ja dasz ostro w palnik to DRZ musi trochę oleju spalić. To chyba normalne. Nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 22 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 nom to juz z tylem wiem :biggrin: dzieki wielkie :notworthy: a na przod tez macie jakies pomysly :icon_idea: czy niech zostanie taki ajki jest moim zdaniem jest miekki ale juz jestem do tego przyzwyczajony :flesje: a natomiast mam jeszcze pytanie co z tym braniem oleju :banghead: kolo 100 ml na jazde gdzie maneta nonstop na maxa odkrecona :icon_twisted: ?? co to moze byc jakie koszty ?? pozdro :crossy: Jak bez ddatkowych kosztów, czyli zmiany zawiechy, to spróbuj od zmiany oleju na gęstszy. Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogy Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 hehe olej i tak musze zmienic bo cos mi przod siada powoli :clap: wiec tak jak mowisz chyba czas na gestszy olej :lalag: ale myslicie ze ponad 100ml czasem nawet kolo 200 to standart :eek: jak na palowanie do konca sprzetu ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.