moonraker Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 Co do cen to tak jak mówisz Jaca w Polandposition ten poprawiony napinacz kosztuje 444zł a w motobot 375zł. Rozmawiałem już z zaprzyjaźnionym tokarzem i pokazałem mu fotki i powiedział że zrobi mi coś takiego bez problemu żebym mu tylko dostarczył na chwile ten oryginalny w celu zdjęcia pomiarów i mam się określić jaką chcę mieć śrubę regulacyjną. I w tym miejscu prośba do Ciebie Jaca możesz potwierdzić ( lub zaprzeczyć) czy ta główna śruba regulacyjna to M10 (na klucz 17)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 obie sruby na klucz 17. pod srubka kontrujaca jest o-ring jak rowniez jeden wiekszy o-ring w miejscu mocowania napinacza do cylindra. Wszystko widoczne na filmiku http://pl.youtube.com/watch?v=dVPbkz3aXR8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Filmik znam. Ale napisz jeszcze coś o samej regulacji. Z tego co zrozumiałem z filmiku należny wkręcić ręką do oporu śrubę, uruchomić silnik, wykręcać śrubę do momentu aż będzie słyszalny szum łańcuszka i znów ja wkręcać do momentu aż szum ustanie i na koniec dokręcić nakrętkę kontrującą. A na forum Thumpertalk piszą coś żeby po dokręceniu śruby jak już łańcuch nie szumi dokręcić jeszcze 1/2 obrotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 A na forum Thumpertalk piszą coś żeby po dokręceniu śruby jak już łańcuch nie szumi dokręcić jeszcze 1/2 obrotu.hmm, ja wyczytalem zeby po ustaniu grzechotania nic wiecej nie dokrecac: http://www.thumpertalk.com/forum/showthrea...=639008&garpg=2 (i tak tez robie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 A propos Keihina, ...Zacina mi się i nie schodzi dobrze na wolne obroty jeśli się zacina mechanicznie to mozesz miec:- krzywo umocowany wozek przepustnicy, tam jest śrubka, którą fabryka zaleca na loctita mocować, trzymająca dźwignię wózka jeśli nie nie jest centralnie wózek bokami chodzi, w przepustnicy jest tez taka tytanowa płytką, - z której złazi powłoka poślizgowa - robiąc syf, - mocowana jest gumowym oringiem, który tez potrafi się z czasem rozlecieć... No ale skąd wiadomo ze ci się blokuje mechanicznie, druga linka powinna ci zamknąć przepustnice....bo podobny efekt daje:- brak regulacji [poziom pływaków/ iglica/ etc...], i zanieczyszczenia... - nieszczelne zamocowanie gaznika ...Rzecz jasna są serwisówki itd....Właśnie...właśnie...ma ktos taką do drz E z keihinem, mam z mikuni i bezskutecznie od jakiegoś czasuposzukuje parametrów czujnika położenia przepustnicy tegoż motorka z takim gazniczkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaotik Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 może tu: Keihin FCR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 może tu: Keihin FCRYYY :flesje: to jest albo starszy.... albo MX, przynajmniej kształt pływaków na to wskazuje, ładnie rozrysowany,ale słowa nie ma o kalibracji czujnika - a tego szukam, czujnik to opornik/potencjometr, który przy zamkniętej przepustnicy powinien mieć określony opór zależny od motocykla [CDI] w jakim gaźnik pracuje...np dla KTM 250,525 SX,MXC,EXC 03 - jest to 750 ohma ile dla suzuki drz 400e ? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaotik Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Zobaczymy, poszperamy :)Ja w sumie nieustannie przeszukuję sieć w poszukiwaniu ciekawych rzeczy, i też niestety jestem w posiadaniu manuala serwisowego z gaźnikiem Mikuni (fuck!). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntekCB Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Witam wszystkich (pierwszy raz piszę na forum więc...)Właśnie wymieniłem napinacz na ten "poprawny" więc mam na zbyciu ten stary, jeśli ktoś ma ochotę podłubać to chyba da się go w prosty sposób przerobić na manualny. Mam też pytanko czy w DRZ da się wymienić łańcuszek rozrządu bez rozqwania ogniwka? Pozdrawiam [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Witam wszystkich (pierwszy raz piszę na forum więc...)Właśnie wymieniłem napinacz na ten "poprawny" więc mam na zbyciu ten stary, jeśli ktoś ma ochotę podłubać to chyba da się go w prosty sposób przerobić na manualny. Mam też pytanko czy w DRZ da się wymienić łańcuszek rozrządu bez rozqwania ogniwka? Pozdrawiam [email protected] Da się. Wystarczy wyjąć i rozebrać silnik :D Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntekCB Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Da się. Wystarczy wyjąć i rozebrać silnik :D He he, ja raczej myślałem o odkręceniu koszyka sprzęgłowego , możę ktoś tak próbował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Osobiście nie robiłem ale czytałem gdzieś że jest to do zrobienia tylko trzeba odkręcić sprzęgło i zębatkę zdawczą wału. Jak już przerobisz temat to się pochwal na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowynowy Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Pilnie potrzebuję wyriary/długośc dystansu zewnętrzego (siedząc na siodle od lewej lagi) w przednim kole do drz wersja S. Będę bardzo bardzo bardzo wdzięczny za szybką pomoc. [email protected] lub gg 9717789 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 Pilnie potrzebuję wyriary/długośc dystansu zewnętrzego (siedząc na siodle od lewej lagi) w przednim kole do drz wersja S. Będę bardzo bardzo bardzo wdzięczny za szybką pomoc. [email protected] lub gg 9717789prosze bardzo:http://www.wrzuta.pl/obraz/7Hes7s2iUi/front_spacer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 Właśnie skończyłem prace nad MCCT. Oto wyniki:http://www.bikepics.com/pictures/1444670/http://www.bikepics.com/pictures/1444669/Jutro test :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.