Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ja jechalem 180 km/h ale do odciecia nie wiem bo jakos tak dziwnie niestabilnie sie robilo :)

 

 

Musze swoja DRZ zarejstrowac i po lansowac sie po mieście :) A 180km/h styka w zupełnosci

 

A tak na poważnie, to myślę że 110km/h 120km/h to prędkość jaką można sie bezpiecznie poruszać na tym moto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi sie udalo w sobote przetestowac nowy nabytek i musze powiedziec ze jazda to niesamowita radosc. Jechalem z Rudy Śląskiej do Skawiny, po drodze gubiac sie... predkosc srednia ok 100 - 110 km/h DR'Ztka spalila ponizej 4,5 l/100km. tylek zaczal mnie bolec pod sam koniec wiec nie ma zle ;) Teraz wiem ze dla mnie jest to idealny motocykl pod kazdym wzgledem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja rowniez mam wersję SM, z 2006 roku, ma nakulane 9200 km (z czego 2 tysiace moje przez ostatnie 2 tygodnie od momentu kiedy kupilem) :biggrin:

 

Nie latam po terenie bo szkoda mi Sportmaxow ktore sa idealne na asfalcie...

 

Nauczylem sie robic całkiem fajnego stopala, teraz pracuję nad rolling stoppie i "gumą".

Boję sie wchodzic na koło, jak na razie probuje tylko z gazu (z 1 biegu) i wyeliminowalem blad przyciagania moto do siebie, tylko odchylam sie razem z nim, ale w momencie kiedy dochodze do balansu, zamykam manetke ze strachu. Chciałbym sprobować ze sprzegla, teoretycznie wiem wszystko na ten temat, ale w praktyce nie chce sie nawet oderwać (a wazę 100 kg, wiec delikatnie siadam z tyłu i z gazu samo sie podnosi).

Niedługo czeka mnie wymiana napędu, myślałem nad większą zebatka z tyłu, np 44 ząbki, ale z kolei wiem ze moto zwolni na maksie. Do odciecia nigdy nie szedłem, ale 157 km/h miałem jak narazie, shimma jak cholera :icon_razz:

 

Do tego widziałem ten wylicznik przełożen, ale nie bardzo ablam o co chodzi z poszczegolnymi wartosciami biegow i nic w efekcie z tego nie wyszło :)

 

Czekam na jakieś sugestie.

 

P.S.

Pomoże ktoś gdzie szukać zębatek i łańcucha - liczy się jakość, wiem ze zabawa nie jest tania. Nie wiem też czy brać stalową czy aluminiową...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aluminiowa zebatka wazy ok 350g i kosztuje ok 200pln, stalowa ok 1000g i kosztuje ok 100pln. Stalowa jest do tego duuuzo trwalsza. Jak nie jestes zawodnikiem tnacym sie o sekundy to mysle ze alu nie ma sensun, nie odczujesz tej roznicy masy nieresorowanej.

Sam myslalem jeszcze o wyprobowaniu takiej zebatki:

Rozwiązanie powyższych problemów zostało rozwiązane przez japońskiego sunstara, potentata w dziedzinie produkcji najwyższej jakości zębatek. Nowe rozwiązanie nazwano Z-sprockets. Jest to zębatka która jest wykonana z cienkiej ale ultra wytrzymałej stali. Specjalny profil korony zebów sprawia że zębatka „wypełnia” całą szerokość łańcucha, pomimo że normalna szerokość blachy nie dawała by takiej możliwości. Oprócz niskiej masy zyskujemy także specjalny profil który pozwala na odprowadzanie wody, błota i piachu. Jak przedstawiają się parametry? Tak więc zwykła stalowa zebatka waży 971gr, gdy z-sprockets tylko 499gr. Nie daleko jej masą do aluminiowej która ważyła by w tym zestawieniu 330gr. Przebieg natomiast może sięgnąć 20tyś km, co daje 5-krotnie większą wytrzymałość od zębatki aluminiowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie rozbierał ktoś końcowy tłumik ? Wydaje mi się że jest tam zdławionych troche kucy. Wydaje mi się że wyjęcie tej wewnętrznej rurki by coś pomogło ? Czy nie ma co się bawić i kupić jakiś akcesoryjny dedykowany do DRZ

 

Mój czwartkowy nabytek:

 

http://w3.bikepics.com/pics/2008/05/16/bik...290897-full.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MichuPl

Panowie rozbierał ktoś końcowy tłumik ? Wydaje mi się że jest tam zdławionych troche kucy. Wydaje mi się że wyjęcie tej wewnętrznej rurki by coś pomogło ? Czy nie ma co się bawić i kupić jakiś akcesoryjny dedykowany do DRZ

 

Mój czwartkowy nabytek:

 

http://w3.bikepics.com/pics/2008/05/16/bik...290897-full.jpg

przeciesz masz juz tam nieorginalny tuningowy tłumik czego chciec wiecej?? :bigrazz:

Edytowane przez MichuPl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie rozbierał ktoś końcowy tłumik ? Wydaje mi się że jest tam zdławionych troche kucy. Wydaje mi się że wyjęcie tej wewnętrznej rurki by coś pomogło ? Czy nie ma co się bawić i kupić jakiś akcesoryjny dedykowany do DRZ

 

Mój czwartkowy nabytek:

 

http://w3.bikepics.com/pics/2008/05/16/bik...290897-full.jpg

 

 

jest tam cos w srodku daj maila to Ci wysle fotki co jest w srodku ale ten tłumik ze zdjec nie jest oryginalny wiec nie mam pojecia co jest w srodku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie to jest 100% oryginał tylko naklejka yoshimura.

 

Mój mail: [email protected]

 

Praktycznie wydech yoshimury mam pomotany za dobre pieniądze, tylko że sam tłumik. Pytanie jest następujące jak ważna odgrywa role kolektor ? Czy może zostać seryjny czy i w nim jest ukryte pare koników

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy u was metalowa podkładka/pierścień na wałku zmiany biegów też lata luźno ?

od samego początku coś u mnie dzwoniło i w końcu znalazłem przyczynę ale nie wiem czy tak powinno być

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...1fe486c2e2.html

 

i jeszcze jedno, przy wodowaniu nagle silnik się wyłączył i nie chciał odpalić, dopiero po wyprowadzeniu z wody zaskoczył , pierwszy raz mi się coś takiego stało aż w szoku jestem ,

woda zakryła jedynie stopki więc nie była głęboka, wodowałem kilka razy że przedni błotnik był pod wodą i nic się nie działo :rolleyes:

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...